eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Susiec › Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami dla miejscowości Rybnica i Oseredek Gmina Susiec- II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Susiec: Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami dla miejscowości Rybnica i Oseredek Gmina Susiec- II etap
Numer ogłoszenia: 139164 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Susiec, ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec, woj. lubelskie, tel. 084 6654868, fax 084 6654893.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susiec.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami dla miejscowości Rybnica i Oseredek Gmina Susiec- II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych związanych z wykonaniem sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami dla miejscowości Rybnica i Oseredek Gmina Susiec II etap w tym: -zadanie nr 1 - Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami dla miejscowości Oseredek Gmina Susiec - II etap -kanał grawitacyjny z rur PCV 160 -493.00 m, -kanał grawitacyjny z rur PCV 200 -536.00 m, -rurociąg tłoczny z rur PE 90 -652.00 m, -przyłącza kanalizacyjne z rur PCV 160 - 111.00 m -pompownia P-3 - 1 szt., -zasilanie energetyczne pompowni ścieków - 1 kpl. -zadanie nr 2 - Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami dla miejscowości Rybnica Gmina Susiec - II etap -rurociąg tłoczny z rur PE 90 - 738.00 m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał zabezpieczenia oferty w formie wadium w wysokości 15000.00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz spełnią wymagania opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w art. 22 ust. 1 ww. ustawy w tym: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: 2.1-w okresie co najmniej 5 lat przed wszczęciem postępowania przetargowego wykonali co najmniej jedną robotę o podobnym rodzaju jak przedmiot zamówienia i wartości nie mniejszej niż 500 tys.zł 2.2-dysponują niezbędnym personelem -kierownik budowy oraz kierownicy w poszczególnych branżach (instalacyjnej w zakresie sieci knalizacyjnych sanitarnych i elektrycznej) z uprawnieniami budowalnymi, kierownik budowy - zrzeszony w Izbie Inżynierów Budownictwa. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w tym: 3.1-dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową o minimalnej wysokości 300 tyś. zł. 3.2-udzielą gwarancji należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 5.Udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji i okresu rękojmi, 6.Wniosą wadium w wysokości i na warunkach ustalonych w SIWZ. 7.Zaakceptują formularz umowy. 8.Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu jest złożenie: -oświadczenia o spełnieniu warunków wynikających z art. 24 ust. 1 i 2 i art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, -wykazu wykonanych robót budowlanych o podobnym rodzaju o wartości nie mniejszej niż 500 tyś. zł w okresie pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z potwierdzeniem, że zostały wykonane należycie, -wykazu pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia, -zaświadczenia o sytuacji finansowej firmy tj. posiadania środków finansowych lub dostęp do linii kredytowych w wysokości nie mniejszej niż 300 tys. zł wystawionego przez bank finansujący, -polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na dzień otwarcia ofert, -karty gwarancyjnej na wykonane roboty, -wykazu podwykonawców, -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oraganu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -zaakceptowanego projektu umowy na wykonanie prac. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia /nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.susiec.akcessnet.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Susiec, ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec, pokój nr 9 lub pisemne zamówienie za zaliczeniem pocztowym. Cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia wynosi 70.00 PLN (netto) ..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Susiec, ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec, pokój nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na finansowania zadania został złożony wniosek o dofinansowanie w ramach Osi Priorytetowej VI Środowisko i czysta energia Działanie 6.1 Ochrona i kształtowanie środowiska kategoria I Gospodarka wodno-ściekowa Reginalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.