To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-01
Warszawa: Usługa wsparcia technicznego dla oprogramowania Check Point
Numer ogłoszenia: 139254 - 2016; data zamieszczenia: 01.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136239 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rządowe Centrum Legislacji, Al. J. Ch. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6947521, faks 22 6947015.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka administracyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wsparcia technicznego dla oprogramowania Check Point.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego Maintenance CPCES-CO-STANDARD (Check Point Collaborative Enterprise Support CO-Standard) do używanych przez Zamawiającego produktów Check Point, znajdujących się na koncie 0006592126, wraz z odnowieniem wymienionych poniżej subskrypcji: 1) dla kontenerów o numerze Certificate Key 1C4993408DBB i 3EF34F3A6AC9: a) URL Filtering Blade; b) Application Control Blade; c) IPS Blade. 2) dla kontenerów o numerze Certificate Key 6D3019610E58 i 24A3D0F66411: a) IPS Blade. 2. Usługa wsparcia technicznego obejmować będzie: 1) zapewnienie Zamawiającemu dostępu (uprawnienie do pobierania i instalowania) do wszelkich aktualizacji oprogramowania Check Point w zakresie drobnych poprawek jak i nowych wersji oprogramowania, pełnej dokumentacji w zakresie instalacji, konfiguracji utrzymania środowiska; 2) zapewnienie Zamawiającemu dostępu do pomocy technicznej producenta oprogramowania, korzystania z nowych wersji oprogramowania oraz ukazujących się poprawek i uzupełnień (hot fix i Service Pack); 3) zapewnienie Zamawiającemu dostępu online do bazy wiedzy, budowanej i utrzymywanej przez producenta oprogramowania w zakresie oferowanego produktu; 4) zapewnienie Zamawiającemu dostępu do centrum wsparcia technicznego producenta oprogramowania. 3. W ramach usługi wsparcia technicznego, Zamawiający wymaga również świadczenia usług serwisowych w poniższym zakresie: 1) Wykonawca zapewni możliwość dokonywania wszelkich zgłoszeń w ramach świadczonych usług pisemnie, telefonicznie, faksem oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej; 2) wsparcie wykonawcy przy rozwiązywaniu problemów/zgłaszania awarii związanych z działaniem oprogramowania dokonywane będzie w trybie 24/7, tj. 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu; 3) czas reakcji na zgłoszoną awarię - nie będzie dłuższy niż 6 godziny licząc od momentu zgłoszenia, w przypadku awarii krytycznych, czyli takich, które powodują, iż posiadany system przestał funkcjonować, bądź też jego podstawowe funkcje nie mogą być poprawnie pełnione. Jeżeli czas usuwania awarii krytycznej przekroczy 48 godzin od momentu zgłoszenia, wykonawca w tym czasie zapewni, zainstaluje oraz skonfiguruje system zastępczy pozwalający na realizację zadań przez Zamawiającego; 4) w przypadku pozostałych awarii, innych niż określone w pkt 3), bądź też nieprawidłowego funkcjonowania oprogramowania, nie mających wpływu na poprawne funkcjonowanie systemu czas naprawy nie będzie dłuższy niż 7 dni od dnia zgłoszenia; 5) w przypadku wystąpienia skomplikowanej usterki systemowej termin naprawy zostanie uzgodniony między Zamawiającym a wykonawcą; 6) konsultacji i doradztwa w zakresie administracji, użytkowania i rozbudowy systemu; 7) innych czynności mających na celu zapewnienie prawidłowego działania i korzystania z systemu. 4. Dodatkowe zobowiązania wykonawcy związane z realizacją przedmiotem zamówienia: 1) Wykonawca w pierwszym miesiącu obowiązywania umowy (tj.: we wrześniu 2016 r) dokona przeglądu systemu Check Point pod względem konfiguracji systemu oraz aktualnie działających reguł w celu poprawienia ewentualnych błędów. Jeśli takie zostaną zidentyfikowane wykonawca dokona stosownych poprawek w systemie. 2) w czasie obowiązywania umowy, na żądanie Zamawiającego, wykonawca dokona rekonfiguracji systemu Check Point, związanej ze zmianą dostawcy łącz internetowych, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje maksymalnie 1 rekonfigurację w okresie obowiązywania umowy. Czas zgłoszenia żądania zmiany ustawień systemu do Wykonawcy to co najmniej 14 dni przed planowaną rekonfiguracją. 3) w ostatnim miesiącu (tj.: we wrześniu 2017 r.) obowiązywania umowy wykonawca dokona aktualizacji systemu do najwyższej zalecanej przez producenta wersji oprogramowania. Aktualizacji będą podlegać posiadane przez Zamawiającego elementy systemu Check Point 5. Świadczenie usługi wsparcia technicznego od dnia 27 września 2016 r. do dnia 26 września 2017 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Asseco Data Systems S.A., ul. Żwirki i Wigury 15, 81-387 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 248857,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 358668,00
Oferta z najniższą ceną: 358668,00 / Oferta z najwyższą ceną: 358668,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku użytkowego przy ul. Szwoleżerów 5 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 481 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie sortowania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 27 części" - nr postępowania 071/25
- Remont chodnika w ul. Robinii na odcinku od zjazdu do posesji nr 32 do ul. Michałowicza.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- U/08/2025/A Zakup wsparcia technicznego do biblioteki taśmowej dla Centrum Nowoczesnych Technologii Uniwersytetu Opolskiego
- Świadczenie Usługi Wsparcia Technicznego dla 2 szt. urządzeń nShield Connect XC Base
- Dostawa serwerów z licencjami
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, agregatu prądotwórczego oraz usługi szkolenia i wdrożenia w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd realizowanego przez Gminę Nekla - etap II
- Wdrożenie systemu wydruku podążającego dla Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury serwerowej typu "blade", a także udzielenie gwarancji jakości i wsparcia technicznego na oferowane rozwiązanie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.