eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieWykonanie okresowej kontroli stanu technicznego budynków stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-25

Siemianowice Śląskie: Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego budynków stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie
Numer ogłoszenia: 139309 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, faks 032 7605280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego budynków stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu okresowej kontroli stanu technicznego budynków wchodzących w skład zasobu Gminy Siemianowice Śląskie, których wykaz stanowi Dodatek nr 4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w art. 62 ust 1 pkt 1 lit c) oraz art. 62 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. z 2006r. Nr 156, poz.1118 z późn. zm., dalej również : Pb), podzielony na cztery części. Część I Wykonanie okresowej kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia. Część II Wykonanie kontroli obejmującej badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów. Część III Wykonanie kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) wraz z ich czyszczeniem. Część IV Wykonanie kontroli, obejmującej sprawdzenie stanu technicznego instalacji gazowych wraz wykonaniem prób szczelności. Prowadzący postępowanie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych Szczegółowy opis części zamówienia zawiera pkt. XVIII SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej 71.31.70.00 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.), tj.: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: W odniesieniu do części I Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 osobami, z których każda posiada kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. z 2006r. Nr 156, poz.1118 z późn. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; W odniesieniu do części II Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami: z których każda posiada kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r, Nr 89, poz. 828 ze zm.) W odniesieniu do części III Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami: z których każda posiada kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim uprawniające do kontroli stanu technicznego przewodów kominowych zgodnie z wymogami art. 62 ust. 6 pkt 1 ustawy Prawo budowlane. W odniesieniu do części IV Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 osobami: z których każda posiada kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci gazowych, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r, Nr 89, poz. 828 ze zm.). 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w odniesieniu do Części I, Części II, Części III, Części IV 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. w odniesieniu do Części I, Części II, Części III, Części IV Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt. VI dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) muszą dostarczyć wymagane przez Prowadzącego postępowanie dokumenty, potwierdzające, że: a) łącznie spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1, 2, 3 ustawy prawo zamówień publicznych (pkt 1, 2, 3 powyżej) b) każdy spełnia warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych (pkt 4 powyżej) - Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. - Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. w odniesieniu do Części I, Części II, Części III, Części IV Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców- np. konsorcjum- oświadczenie składają wspólnie) 1.2. w odniesieniu do Części I, Części II, Części III, Części IV Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców- np. konsorcjum-dokument ten składa każdy z nich) 1.3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności tj.: - w odniesieniu do Części I Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 osobami: z których każda posiada kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń , wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. z 2006r. Nr 156, poz.1118 z późn. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - w odniesieniu do Części II Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami: z których każda posiada kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r, Nr 89, poz. 828 ze zm.) - w odniesieniu do Części III Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami: z których każda posiada kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim uprawniające do kontroli stanu technicznego przewodów kominowych zgodnie z wymogami art. 62 ust. 6 pkt 1 ustawy Prawo budowlane. - w odniesieniu do Części IV Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 osobami: z których każda posiada kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci gazowych, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r, Nr 89, poz. 828 ze zm.). (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców- np. konsorcjum- wykaz ten składają wspólnie) 1.4. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. w odniesieniu do Części I: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń , wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. z 2006r. Nr 156, poz.1118 z późn. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - zaświadczenie o aktualnej przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w odniesieniu do Części II: posiadają uprawnienia wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r, Nr 89, poz. 828 ze zm.) w odniesieniu do Części III: posiadają uprawnienia mistrza w rzemiośle kominiarskim uprawniające do kontroli stanu technicznego przewodów kominowych zgodnie z wymogami art. 62 ust. 6 pkt 1 ustawy Prawo budowlane. w odniesieniu do Części IV: posiadają uprawnienia wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci gazowych, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r, Nr 89, poz. 828 ze zm.). (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców- np. konsorcjum-dokumenty te składają wykonawcy, którzy potwierdzają spełnienie tego warunku w imieniu wykonawców występujących wspólnie) 1.5. w odniesieniu do Części I, Części II, Części III, Części IV Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.3 wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - konsorcjum - dokument ten składa wykonawca, który potwierdza spełnienie tego warunku w imieniu wykonawców występujących wspólnie) Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną Część: A) Prowadzący postępowanie uzna za potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykazanie przez wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował zarówno tymi samymi jak i różnymi osobami wykonującymi czynności kontroli stanu technicznego; B) Prowadzący postępowanie uzna, iż dokument wymieniony w pkt. 1.2. powyżej złożony w celu potwierdzenia, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, jest elementem oferty odnoszącym się do tych Części. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: - 1.2., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 2.1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. W toku badania i oceny ofert Prowadzący postępowanie może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Prowadzącym postępowanie a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z zastrzeżeniem pkt 6, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. 6. Prowadzący postępowanie poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 7. Prowadzący postępowanie wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Prowadzącego postępowanie oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Prowadzącego postępowanie oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Prowadzącego postępowanie oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Prowadzącego postępowanie, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 8. Prowadzący postępowanie wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgkim.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w cenie 22,00 zł można otrzymać w Zakładzie Remontów Kapitalnych MPGKiM Sp. z o.o., ul. Śmiłowskiego 15 po wcześniejszym dokonaniu opłaty w kasie Przedsiębiorstwa lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie dyrekcji Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. ul. Śmiłowskiego 15 w Siemianowicach Śl. do dnia 04.09.2009 do godz. 8:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Prowadzący postępowanie: Miejskie przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Siemianowicach Śląskich przy ul. Śmiłowskiego 15. Osoba uprawniona do kontaktowania się z wykonawcami: Natalia Ścibor-referent Zakładu Remontów Kapitalnych MPGKiM ul. Śmiłowskiego 15, 41-100 Siemianowice Śl. (www.mpgkimk.com.pl).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.