eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłogówOwoce,warzywa i podobne produkty (CPV) 15300000-1 Różne produkty spożywcze (CPV) 15800000-6 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne (CPV) 15400000-2 Produkty przemiału ziarna,skrobi i produktów skrobiowych (CPV) 15600000-4 Ryby przetworzone i konserwowane (CPV) 15200000-0 Produkty zwierzęce i podobne (CPV) 03140000-4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-31

Głogów: Owoce,warzywa i podobne produkty (CPV) 15300000-1 Różne produkty spożywcze (CPV) 15800000-6 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne (CPV) 15400000-2 Produkty przemiału ziarna,skrobi i produktów skrobiowych (CPV) 15600000-4 Ryby przetworzone i konserwowane (CPV) 15200000-0 Produkty zwierzęce i podobne (CPV) 03140000-4
Numer ogłoszenia: 139311 - 2010; data zamieszczenia: 31.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Lipowa 21, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8373550, faks 076 8358088.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Owoce,warzywa i podobne produkty (CPV) 15300000-1 Różne produkty spożywcze (CPV) 15800000-6 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne (CPV) 15400000-2 Produkty przemiału ziarna,skrobi i produktów skrobiowych (CPV) 15600000-4 Ryby przetworzone i konserwowane (CPV) 15200000-0 Produkty zwierzęce i podobne (CPV) 03140000-4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Część I Owoce,warzywa i podobne produkty (CPV) 15300000-1 -marmolada wieloowocowa CPV 15332230-5 , całość zamówienia 600 kg na rok w dostawach sukcesywnych, -dżem (różne smaki) CPV 15332290-3, całość zamówienia 800 kg na rok w dostawach sukcesywnych, -sałatka szwedzka CPV 15331460-9 , całość zamówienia 2600 kg na rok w dostawach sukcesywnych, -fasola konserwowa CPV 15331131-4,całość zamówienia 600 kg na rok w dostawach sukcesywnych - opakowanie 400 g -groch łuskany CPV 15331130-7,całość zamówienia 700 kg na rok w dostawach sukcesywnych -kapusta kiszona CPV 15331461-6,całość zamówienia 6000 kg na rok w dostawach sukcesywnych -koncentrat pomidorowy 30 % CPV 15331427-6,całość zamówienia 1100 kg na rok w dostawach sukcesywnych -groszek konserwowy CPV 15331460-9,całość zamówienia 1200 kg na rok w dostawach sukcesywnych -opakowanie 400 g Część II Różne produkty spożywcze (CPV) 15800000-6 -zupa pieczarkowa w proszku CPV 15891400-4,całość zamówienia 80 kg na rok w dostawach sukcesywnych -zupa żurek w proszku CPV 15891400-4,całość zamówienia 100 kg na rok w dostawach sukcesywnych -zupa selerowa w proszku CPV 15891400-4,całość zamówienia 80 kg na rok w dostawach sukcesywnych -zupa brokułowa w proszku CPV 15891400-4,całość zamówienia 80 kg na rok w dostawach sukcesywnych -zupa kalafiorowa w proszku CPV 15891400-4,całość zamówienia 80 kg na rok w dostawach sukcesywnych -musztarda CPV 15871250-1, całość zamówienia 100 kg na rok w dostawach sukcesywnych -chrzan tarty CPV 15870000-1,całość zamówienia 100 kg na rok w dostawach sukcesywnych Część III Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne (CPV) 15400000-2 -olej roślinny jadalny CPV 15411200-4,całość zamówienia 800 L na rok w dostawach sukcesywnych,opakowanie 1 litr -margaryna roślinna do smarowania pieczywa CPV 15412000-1,całość zamówienia 6500 kg na rok w dostawach sukcesywnych - opakowanie kostka 250 g Część IV Produkty przemiału ziarna,skrobi i produktów skrobiowych (CPV) 15600000-4 -kasza jęczmienna gruba CPV 15613100-9,całość zamówienia 2600 kg na rok w dostawach sukcesywnych -kasza manna CPV 15623000-1,całość zamówienia 700 kg na rok w dostawach sukcesywnych -płatki owsiane CPV 15613380-5,całość zamówienia 500 kg na rok w dostawach sukcesywnych -mąka pszenna typ 500 CPV 15612100-2,całość zamówienia 1700 kg na rok w dostawach sukcesywnych Część V Ryby przetworzone i konserwowane (CPV) 15200000-0 -konserwy rybne w oleju CPV 15235000-4,całość zamówienia 600 kg na rok w dostawach sukcesywnych -konserwy rybne w pomidorach CPV 15235000-4,całość zamówienia 600 kg na rok w dostawach sukcesywnych -filet z miruny (mrożony) CPV 15211000-0,całość zamówienia 800 kg na rok w dostawach sukcesywnych -paprykarz szczeciński 300 g CPV 15240000-2,całość zamówienia 1100 kg na rok w dostawach sukcesywnych Część VI Produkty zwierzęce i podobne (CPV) 03140000-4 jaja konsumpcyjne klasa M (od 53 do 63 g) CPV 03142500-3,całość zamówienia 40000 tys. sztuk na rok w dostawach sukcesywnych (maxymalnie 1080 sztuk tygodniowo).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5.2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24ust1 Prawa zamówieńpublicznych. 5.3. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 5.3. 1)Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4; 2) Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1.2 Prawa zamówień publicznych; 5.4. Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art.89 Pzp , jeżeli: 5.4.1Jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3, 5.4.2 Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 5.4.3 Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5.4.4 Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, 5.4.5 Zawiera błędy w obliczeniu ceny, 5.4.6 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w 87 ust.2 pkt. 3. 5.4.7 Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 5.5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5.5.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/ niespełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny ul.Lipowa 21 67-200 Głogów tel. 076 834 29 01 faks 076 835 80 88.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Zakład Karny ul.Lipowa 21 67,200 Głogów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.