Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-24
Warszawa: Dostawa 2 samochodów osobowych dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 139352 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Warszawie, ul. Stawki 40, 01-040 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4781517, fax 022 4781661.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.wawa.ibip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 2 samochodów osobowych dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 samochodów osobowych dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Warszawie, zgodnie ze specyfikacją i wymaganiami okrelonymi w SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 1000,00 zł. (jeden tysiąc złotych). Wadium może być wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Ustawy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy wymienieni w art.22 ust.1 oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wraz z ofertą, zgodnie z art. 44 Ustawy, Wykonawcy składają pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz składają dokumenty wymienione w SIWZ, na podstawie których Zamawiający dokona potwierdzenia spełnienia powyższych warunków. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oprócz warunku dotyczącego posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dokonana zostanie w oparciu o załączone do oferty dokumenty, metodą - spełnia/nie spełnia - warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby wraz z ofertą Wykonawcy złożyli dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu oraz spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego. - Zamawiający wymaga złożenia oświadczeń lub dokumentów, zgodnych z poniższym wykazem: 1.Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2.* 2.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 3.Dowód wniesienia wadium (wymagania dotyczące wniesienia wadium określono w pkt.8 niniejszej SIWZ) - W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga przedstawienia następujących dokumentów: 4.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.wawa.ibip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Warszawie ul. Stawki 40, 01-040 Warszawa pok. 106.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Warszawie ul. Stawki 40, 01-040 Warszawa Kancelaria Urzędu pok. 118.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku użytkowego przy ul. Szwoleżerów 5 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 481 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie sortowania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 27 części" - nr postępowania 071/25
- Remont chodnika w ul. Robinii na odcinku od zjazdu do posesji nr 32 do ul. Michałowicza.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa samochodu osobowego dla CKZiU" w ramach projektu pn.: "Nasza wiedza - Twoje umiejętności"
- Zakup samochodów o napędzie elektrycznym i hybrydowym plug-in na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie - w podziale na dwie części
- Zakup samochodu elektrycznego wraz z punktem ładowania
- Dostawa samochodu 5-osobowego na potrzeby Uniwersytetu Wrocławskiego
- Dostawa samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego dla Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego segmentu D w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.