To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-09
Pisz: Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Budowa kotłowni z uwzględnieniem źródeł odnawialnych w Zespole Szkół Leśnych w Rucianem Nidzie prowadzoną przez Powiat Piski
Numer ogłoszenia: 13948 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 365810 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piszu, ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 425 47 00, faks 087 425 46 51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Budowa kotłowni z uwzględnieniem źródeł odnawialnych w Zespole Szkół Leśnych w Rucianem Nidzie prowadzoną przez Powiat Piski.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa kotłowni z uwzględnieniem źródeł odnawialnych w Zespole Szkół Leśnych w Rucianem Nidzie obejmującego branże: budowlaną, sanitarną, i elektryczną. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski nad robotami wszystkich branż związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego, zgodnie z dokumentacją. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje nadzór nad: a) wykonaniem dokumentacji powykonawczej, b) wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej obiektu i sieci zewnętrznych zarejestrowanej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, c) wykonaniem świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, d) wykonaniem instrukcji p.poż. obiektu, e) dokonaniem wszelkich czynności formalnych wynikających z warunków technicznych oraz z uzgodnień z poszczególnymi instytucjami podczas bieżącej realizacji robót, Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) sprawdzenie pod względem prawidłowości i kompletności oraz podpisanie dokumentacji odbiorowej, w tym: atestów, deklaracji zgodności, certyfikatów itp. oraz dokumentacji powykonawczej, b) nadzór nad uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań Zleceniobiorcy należy: 1. reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. realizacja obowiązków wynikających z postanowienia art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych, 3. udział w przekazaniu przez Zamawiającego placu i terenu budowy Wykonawcy robót, 4. dbanie o interesy Zamawiającego przez podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonanie prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 5. nadzór nad terminowością realizacji prac w szczególności w zakresie dotrzymania terminu zakończenia prac i uzyskania przez Wykonawcę robót wszelkich dokumentów koniecznych dla odbioru przedmiotu umowy i przekazania do użytkowania, 6. sprawdzenie prawidłowości wykonania robót zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę, przepisami prawa, normami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, 7. udział w zorganizowanych spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, 8. potwierdzanie wykonania robót w protokołach częściowych (końcowych) odbioru robót do fakturowania (kontrola faktycznie wykonanych prac), 9. udział w czynnościach związanych z ujawnieniem i usunięciem wad w okresie rękojmi oraz przeglądach gwarancyjnych organizowanych przez Zamawiającego, 10. żądanie od Kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z obowiązującymi normami i przepisami, 11. pobyt na terenie realizowanej inwestycji w zależności od rzeczywistych potrzeb oraz na każde żądanie Wykonawcy i Zamawiającego, udział w odbiorach przejściowych, częściowych i końcowych, 12. sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, potwierdzony wpisem w dzienniku budowy i protokołach odbioru, 13. uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru obiektu budowlanego, 14. sprawdzanie, jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 15. potwierdzenie usunięcia wad wpisem w dzienniku budowy, 16. kontrolowanie zgodności robót w zakresie terminowości ich wykonania, 17. potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót, jako podstawy do fakturowania częściowego, 18. zajęcie stanowiska w sprawie możliwości wprowadzenia rozwiązań dodatkowych, nieprzewidzianych, zamiennych, w stosunku do pierwotnie przyjętych, wnioskowanych przez Wykonawcę, 19. sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na wykonanie robót oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 20. spisywanie protokołów konieczności, 21. weryfikacja dokumentacji powykonawczej wraz ze złożeniem pisemnego oświadczenia o kompletności dokumentacji powykonawczej, 22. kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolach wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót, 23. sprawdzenie i dostarczenie Zamawiającemu trzy dni przed odbiorem końcowym kompletu atestów, certyfikatów zastosowanych materiałów oraz protokołów z pomiarów, prób i sprawdzeń wykonywanych w trakcie trwania robót. 24. dyspozycyjność, w tym poprzez kontakt telefonii komórkowej (w dni powszednie), 25. współpraca z pozostałymi uczestnikami procesu budowlanego, 26. dojazd na budowę we własnym zakresie, 27. skompletowanie i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, 28. wszystkie inne pośrednie zadania niezbędne do prawidłowego prowadzenia inwestycji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Litwa- Polska- Rosja w ramach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa (ENPI BCBC) 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Precyzyjnych Elektrotechnicznych, Elektronicznych i Usług Pomocniczych w Budownictwie Jan Makowski, Ul. Batorego 21/4, 19-400 Olecko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49350,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15450,00
Oferta z najniższą ceną: 15450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42804,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PISZA
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie".
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Rozbudowa drogi gminnej 107184D wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej od przejazdu kolejowego w Smolcu do drogi wojewódzkiej"
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn. "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Bogatyni"
- "Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w Bisztynku" realizowanego przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o."
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.