Ogłoszenie z dnia 2011-05-17
100000 Taszkent, Mirzo-Ulugbeskij rajon: realizacja Projektu Poddziałanie 6.5.1. Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Numer ogłoszenia: 139513 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Taszkencie, Uzbekistan, Mahatma Gandi, 1 tupik, dom 4, - 100000 Taszkent, Mirzo-Ulugbeskij rajon, woj. brak, tel. 0-099871 237 36 50, faks 0-099871 237 53 82.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: realizacja Projektu Poddziałanie 6.5.1. Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Gromadzenie informacji o rynku uzbeckim dotyczących zapytań ofertowych, ogłoszeń o przetargach, zasad prowadzenia operacji handlowych, zmian w ustawodawstwie, warunków prowadzenia działalności gospodarczej, w celu zamieszczania ww. danych na stronie Portalu Promocji Eksportu MG RP.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.14.00 - Usługi badań ekonomicznych 79.41.11.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: POIG.06.05.01-00-001/09.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Michaela Laskov, ,, m-v Kushbeki, 16-103, Tashkent 100-022, kraj/woj. Uzbekistan.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124383,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4800,00
Oferta z najniższą ceną: 4800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4800,00
Waluta: EUR.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie udzielane na placówce dyplomatycznej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usługi doradztwa specjalistycznego dla pracodawców z województwa opolskiego w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie" w podziale na 3 części
- Opracowanie strategii ESG wraz z taksonomią i raportem ESG za 2025 rok
więcej: Usługi badań ekonomicznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.