Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie strategii ESG wraz z taksonomią i raportem ESG za 2025 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio - Spółka Akcyjna w likwidacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010420591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 77/85
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-977
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie strategii ESG wraz z taksonomią i raportem ESG za 2025 rok
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b7cabb2-c24f-498f-90a0-77d681caec8b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://polskieradio.logintrade.net3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma Przetargowa Polskiego Radia S.A. w likwidacji dostępna pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 4) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: elektronicznej Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A. w likwidacji dostępnej pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net, dalej Platforma.
Niniejsze postępowanie znajduje się w wykazie postępowań prowadzonych przez Zamawiającego zamieszczonym na Platformie pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustwowe.html.
2. Komunikacja ustna, telefoniczna dopuszczalna jest jedynie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, tj. w przypadku konieczności uzyskania informacji technicznych lub porządkowych związanych z niniejszym postępowaniem. Treść i przebieg rozmów będzie dokumentowany przez Zamawiającego. W pozostałych przypadkach wymagana jest komunikacja przy wykorzystaniu Platformy.
Z wyjątkiem wskazanym w pierwszym zdaniu, Platforma służyć będzie do wymiany wszelkich pism, zawiadomień i informacji związanych z niniejszym postępowaniem, w szczególności wyjaśnień i modyfikacji treści OPW dotyczących przedłużenia terminu składnia ofert podlegających negocjacjom, wezwania do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień, dotyczące dokonania poprawy omyłek, zaproszenia do składania ofert ostatecznych, wyboru oferty najkorzystniejszej i innych wymaganych ustawą pzp.
3. Użytkowanie Platformy jest bezpłatne.
4. Przeglądanie postępowań, pobieranie dokumentów, składanie wniosków o wyjaśnienie treści OPW, składanie ofert podlegających negocjacjom nie wymaga rejestracji, ani logowania na Platformie.
5. W niniejszym postępowaniu Zamawiający zaleca rejestrację oraz logowanie, co najmniej, przy składaniu oferty podlegającej negocjacjom, oferty ostatecznej, wyjaśnień, dokumentów lub oświadczeń w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego kierowane
w toku badania i oceny ofert podlegających negocjacji oraz ofert ostatecznych.
6. Rejestrując się albo logując wykonawcy, akceptują warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html.
7. Szczegółowe zasady korzystania z Platformy, w tym wymagania sprzętowo – techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy, szczegółowy sposób składnia, zmiany i wycofania ofert podlegających negocjacjom, ofert ostatecznych, przekazywania oświadczeń, dokumentów zostały określone w Instrukcji korzystania Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A.
w likwidacji, stanowiącej Załącznik nr 10 do OPW, dalej Instrukcja.
8. Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami w niniejszym postępowaniu jest p. Anastazja Kawalec – Biuro Zamówień Publicznych, tel.: 508 011 351.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Treść klauzuli informacyjnej została zawarta w pkt II OPW (plik OPW - cz. ogólna).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Treść klauzuli informacyjnej została zawarta w pkt II OPW (plik OPW - cz. ogólna).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PRSA-BZP.27.10.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.3.) Opis potrzeb Zamawiającego
1. Potrzebą Zamawiającego i przedmiotem zamówienia są usługi polegające na:1) opracowaniu strategii ESG uwzględniającej specyfikę działalności Zamawiającego, w oparciu o obowiązujące akty prawne dotyczące zrównoważonego rozwoju oraz
o obowiązujące regulacje wewnętrzne Polskiego Radia S.A. w likwidacji,
2) organizacji procesu zbierania danych,
3) opracowaniu raportu niefinansowego ESG za 2025 rok,
4) zapewnieniu szkoleń dla pracowników Zamawiającego w zakresie przygotowywania i analizy danych niezbędnych do raportowania oraz przygotowywania raportów ESG, wraz z materiałami edukacyjnymi – nie więcej niż 50 osób,
5) zapewnieniu doradztwa i wsparcia merytoryczno-technicznego w okresie tworzenia strategii i raportu oraz przez okres dwóch lat od daty podpisania protokołu odbioru raportu ESG, w tym dla procesu zbierania danych i przygotowania raportów ESG przez Zamawiającego za lata 2026 i 2027.
2. Potrzebą Zamawiającego jest także dostawa rozwiązania informatycznego do agregacji i analizy danych niezbędnych do raportowania ESG.
3. Minimalne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji w zakresie niepodlegającym negocjacjom wraz z określeniem przedmiotu zamówienia i potrzeb Zamawiającego, w tym cechy charakterystyczne dla dostaw i usług zostały wskazane
w Załączniku nr 1 do OPW.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79411100-9 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska
79632000-3 - Szkolenie pracowników
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 33 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: liczba godzin w ramach doradztwa i wsparcia
4.3.7.) Kolejność kryterium: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych, przy czym za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy:1) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali, co najmniej 2 usługi przygotowania raportu niefinansowego ESG, dla podmiotów zatrudniających co najmniej 500 osób i spełniających 1 z 2 kryteriów finansowych: suma bilansowa powyżej 20 mln EUR i/lub przychody powyżej 40 mln EUR,
2) dysponują zespołem osób*, który skieruje do realizacji udzielanego zamówienia, w którym każda osoba uczestniczyła** w co najmniej dwóch projektach polegających na przygotowaniu raportu niefinansowego ESG, dla podmiotów zatrudniających co najmniej 500 osób i spełniających 1 z 2 kryteriów finansowych: suma bilansowa powyżej 20 mln EUR i/lub przychody powyżej 40 mln EUR, przy czym w skład zespołu musi wejść co najmniej:
osoba odpowiedzialna za zagadnienia związane z energią odnawialną, posiadająca wiedzę w zakresie integracji działań z zakresu energii odnawialnej z celami zrównoważonego rozwoju,
osoba posiadająca wiedzę na temat zasad i standardów raportowania ESG (np. GRI, SASB, TCFD, SDGs),
osoba odpowiedzialna za obliczanie emisji gazów cieplarnianych, w tym obliczanie śladu węglowego organizacji, procesów, produktów i usług,
analityk danych,
osoba odpowiedzialna za identyfikację ryzyk związanych z aspektami środowiskowymi, społecznymi i zarządczymi organizacji,
osoba posiadająca wiedzę na temat standardów społecznych i standardów dotyczących ładu korporacyjnego.
*Zamawiający nie wskazuje minimalnej, ani maksymalnej liczby osób wchodzących w skład zespołu, wymaga jednak by zespół osób łącznie posiadał specjalistów w ww. dziedzinach (o określonych kompetencjach), przy czym dopuszcza się łączenie powyższych kompetencji.
**Poprzez uczestnictwo w przygotowaniu raportu niefinansowego ESG, Zamawiający rozumie wykonywanie czynności przygotowywania konkretnych danych, uwzględnianych w raporcie ESG, zgodnie z profilem wiedzy i umiejętności danej osoby.
2. Wykonawcy mogą wykazać spełnienie warunku udziału określonego w pkt 1.2) poprzez poleganie na potencjale zawodowym lub osobowym innych podmiotów, zgodnie
z poniższymi zasadami:
1) wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostepniających zasoby niezależnie od charakteru prawnego łączących ich z podmiotami udostępniającymi zasoby stosunków prawnych;
2) wykonawcy muszą mieć rzeczywisty dostęp do udostępnionego potencjału w okresie realizacji zamówienia, tj. dysponować osobami udostępnianymi przez inny w okresie realizacji zamówienia,
3) wykonawcy wraz z ofertą muszą złożyć zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, o których mowa w pkt X.1.2).a);
4) wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, wskazanym w pkt XIV.1, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
3. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunku udziału,
o którym mowa w pkt 1.2) OPW oraz zbada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w pkt VIII.1.1) – VIII.1.11) [podstawy wykluczenia wskazane
w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust 1 pkt 4, 5, 7, 8 i 10 ustawy pzp] oraz pkt VIII.2 [podstawy wykluczenia wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej].
4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca, nie potwierdzą spełnienia przez wykonawcę warunków udziału, o których mowa w pkt 1, lub jeżeli w wyniku badania okaże się, że wobec tego podmiotu zachodzą podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt 1.
5. Zamawiający, w związku z zastrzeżeniem obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowego zadania, tj. raportu ESG za 2025 rok, nie dopuszcza możliwości wykazania spełniania warunku udziału, o którym mowa w pkt 1.1) poprzez poleganie na potencjale podmiotu udostepniającego zasoby.
6. Zamawiający na każdym etapie postępowania może uznać, że wykonawca nie posiada zdolności wymaganych w pkt 1, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację niniejszego zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na mocy art. 274 ust. 2 ustawy pzp, Zamawiający, bezpośrednio po złożeniu oferty podlegającej negocjacjom może wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych nw. podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu własnym, składanym wraz z ofertą podlegającą negocjacjom – w zakresie określonym w pkt VIII.1.1 – 1.4, pkt 1.5 - w części dotyczącej zawierania z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, innego niż grupa kapitałowa, pkt 1.6 [w zakresie podstaw wykluczenia, określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1 – 6 ustawy pzp] oraz w zakresie określonym w pkt VIII.1.7) – VIII.1.11) [podstawy wykluczenia z art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7, 8 i 10 ustawy pzp] – wzór informacji stanowi Załącznik nr 5 do OPW;
2) oświadczenie wykonawcy o braku przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę podlegającą negocjacjom w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, a w przypadku zaistnienia ww. okoliczności – oświadczenia o przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę podlegającą negocjacjom w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej oraz dokumentów lub informacji potwierdzających przygotowanie oferty podlegającej negocjacjom niezależnie od tego innego wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do OPW;
3) w przypadku, gdy wykonawca wykazał spełnienie warunku udziału, o którym mowa w IX.1.2, poprzez poleganie na potencjale innego podmiotu, dodatkowo oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu tego podmiotu złożonym przez wykonawcę wraz z ofertą – w zakresie określonym w pkt VIII.1.1 – pkt 1.6 [w zakresie podstaw wykluczenia z art. 108 ust. 1 pkt 1 – 6 ustawy pzp] oraz
w zakresie określonym w pkt VIII.1.7 – VIII.1.11 [w zakresie podstaw wykluczenia z art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7, 8, 10 ustawy pzp] – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do OPW.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na mocy art. 274 ust. 2 ustawy pzp, Zamawiający, bezpośrednio po złożeniu oferty podlegającej negocjacjom może wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych nw. podmiotowych środków dowodowych:
1) wykaz wykonanych usług w zakresie przygotowania raportów niefinansowych ESG, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do OPW wraz z dowodami określającymi czy usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są:
a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,
b) inne odpowiednie dokumenty – jeżeli z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o którym mowa powyżej;
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia wraz z informacją na temat ich roli w wykonaniu niniejszego zamówienia/pełnionej funkcji/stanowiska/zakresu czynności do jakich jest dedykowana ta osoba/kwalifikacji zawodowych, wykonanych raportów i podmiotów, na rzecz których były realizowane oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do OPW;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Składając ofertę, poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt X.1 OPW, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:1) wypełniony Formularz oferty podlegającej negocjacjom wraz z opisem sposobu realizacji wymagań minimalnych oraz potrzeb Zamawiającego – wg wzoru stanowiącego Załącznik 2 do OPW,
2) pełnomocnictwo– w przypadku, gdy:
a) wykonawca ustanawia pełnomocnika (pełnomocników) do reprezentowania go w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
W pełnomocnictwie należy określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji mocodawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowaniaw postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wskazanych w pkt VIII.1 i 2 wraz z ofertą podlegającą negocjacjom, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z pkt X.1, przedkłada aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do OPW.
3. W sytuacji, o której mowa w pkt IX.2, tj. gdy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując spełnienie warunku udziału, o którym mowa w pkt IX.1.2) będą polegać na potencjale innego pomiotu, w terminie składania ofert (wraz z ofertą), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają również oświadczenie podmiotu oddającego potencjał oraz jego zobowiązanie lub inny podmiotowych środek dowodowy, o których mowa w pkt X.1.2.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia składają wraz z ofertą podlegającą negocjacjom oświadczenie, z którego będzie wynikać, które elementy przedmiotu zamówienia (jaki zakres) będą wykonywać poszczególni wykonawcy. Przy czym, wykonawca wykazujący doświadczenie w zakresie warunku udziału, o którym mowa w pkt IX.1.1), zobowiązany jest wykonać usługi, dla których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają również dokumenty wymienione w pkt X.2 – w zakresie i sytuacjach tam określonych.
6. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy pzp oraz postanowienia OPW dotyczące wykonawców.
7. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy zostaną określone w projektowanych postanowieniach umowy, publikowanych wraz z SWZ, po przeprowadzonych negocjacjach.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-24 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Przetargowa Polskiego Radia S.A. w likwidacji dostępna pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-24 12:00
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1. Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców, z którymi będzie negocjował oferty do 5 (słownie: pięciu) wykonawców, z zastrzeżeniem pkt 6.2. Jeżeli liczba wykonawców, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu, będzie mniejsza niż 3 postępowanie może być kontynuowane, albo zostanie unieważnione.
3. Jeżeli liczba ofert niepodlegających odrzuceniu nie będzie wyższa niż wskazana w pkt 1 Zamawiający zaprosi do negocjacji ofert wszystkich wykonawców.
4. Jeżeli liczba ofert niepodlegających odrzuceniu będzie wyższa niż wskazana w pkt 1, do negocjacji zostanie zaproszonych tych 5 (słownie: pięciu) wykonawców, których oferty podlegające negocjacjom w kryterium „cena oferty” uzyskają liczbę punktów plasującą ich w tym kryterium na pierwszych pięciu pozycjach w rankingu ofert.
5. Na potrzeby wyboru wykonawców zaproszonych do negocjacji, liczba punktów uzyskana w kryterium „cena oferty” będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
C = (Cmin / Cb) x 100
gdzie,
C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę podlegającą negocjacjom w kryterium cena oferty,
Cmin – cena najniższa spośród badanych ofert podlegających negocjacjom,
Cb – cena badanej oferty podlegającej negocjacjom.
6. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert podlegających negocjacjom, uzyska taką samą liczbę punktów, które będą plasowały te oferty na jednej z pięciu pierwszych pozycji w rankingu, Zamawiający zaprosi do negocjacji każdego z tych wykonawców.
8.8.) Krótki opis minimalnych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia lub realizacji zamówienia, niepodlegających negocjacjom, które muszą spełnić wszystkie oferty:
Przedmiotem zamówienia, w zakresie niepodlegającym negocjacjom jest:1. opracowanie strategii ESG uwzględniającej specyfikę działalności Zamawiającego, w oparciu o obowiązujące akty prawne dotyczące zrównoważonego rozwoju oraz o obowiązujące regulacje wewnętrzne Polskiego Radia S.A. w likwidacji,
2. organizacja procesu zbierania danych,
3. opracowanie raportu niefinansowego ESG za 2025 rok,
4. zapewnienie szkoleń dla pracowników Zamawiającego w zakresie przygotowywania i analizy danych niezbędnych do raportowania oraz przygotowywania raportów ESG, wraz z materiałami edukacyjnymi – nie więcej niż 50 osób,
5. zapewnienie doradztwa i wsparcia merytoryczno-technicznego w okresie tworzenia strategii i raportu oraz przez okres dwóch lat od daty podpisania protokołu odbioru raportu ESG, w tym dla procesu zbierania danych i przygotowania raportów ESG przez Zamawiającego za lata 2026 i 2027,
6. dostawa rozwiązania informatycznego do agregacji i analizy danych niezbędnych do raportowania ESG.
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. Zamawiający, działając na podstawie art. 121 ustawy pzp, zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowego zadania, tj. sporządzenia raportu ESG za 2025 rok.II. Prowadzenie procedury wraz z negocjacjami, zaproszenie zo złożenia ofert ostatecznych:
1. Zamawiający poinformuje równocześnie każdego z wykonawców z osobna o odrzuceniu i o niezakwalifikowaniu jego oferty do negocjacji oraz o przyznanej punktacji w każdym kryterium oceny oferty i łącznej punktacji – podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
2. Zamawiający zaprosi do negocjacji ofert wykonawców, których oferty nie podlegały odrzuceniu oraz którzy zakwalifikują się, zgodnie z procedurą określoną w pkt XVI OPW.
3. Ofertę wykonawcy niezaproszonego do negocjacji uznaje się za odrzuconą.
4. Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji.
5. Prowadzone negocjacje mają poufny charakter. Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem.
6. Po zakończeniu negocjacji, zamawiający sporządzi SWZ, która będzie stanowić doprecyzowanie oraz uzupełnienie informacji zawartych w OPW w zakresie, w jakim było to przedmiotem negocjacji. SWZ nie będzie zawierać postanowień, które prowadzą do zmiany minimalnych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia lub realizacji zamówienia określonych w OPW oraz do zmiany istotnych elementów treści ogłoszenia o zamówieniu.
7. Zamawiający informuje równocześnie wszystkich wykonawców, których oferty złożone w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nie zostały odrzucone, i którzy brali udział
w negocjacjach, o zakończeniu negocjacji oraz zaprasza ich do składania ofert ostatecznych.
8. Zaproszenie do składania ofert ostatecznych będzie zawierać co najmniej:
1) nazwę oraz adres zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej prowadzonego postępowania;
2) adres strony internetowej, na której jest dostępna SWZ oraz jej ewentualne zmiany i wyjaśnienia, a także inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia;
3) informację o podmiotowych środkach dowodowych, które należy załączyć do oferty ostatecznej, jeżeli zamawiający będzie przewidywał wymóg składania wybranych lub wszystkich środków dowodowych na etapie składania ofert ostatecznych;
4) wagi poszczególnych kryteriów oceny ofert;
5) sposób i termin składania ofert ostatecznych oraz język lub języki, w jakich muszą one być sporządzone, oraz termin otwarcia ofert ostatecznych.
III. Zamawiający informuje, że podany w pkt 4.2.10) ogłoszenia termin realizacji zamówienia, jest terminem orientacyjnym. Termin realizacji zamówienia, zostanie podany wprost w SWZ publikowanej po negocjacjach.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług polegających na zarządzaniu i administrowaniu Targowiskiem Miejskim zwanym "Babski Rynek" położonym w Białej Podlaskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja - poprawa efektywności energetycznej budynków przy ul. Imieli 12-14 w Świętochłowicach
- Opracowanie strategii ESG wraz z taksonomią i raportem ESG za 2025 rok
- Utworzenie klastra energii ziemi wyszkowskiej
- "Sukcesywna 24 miesięczna dostawa implantów ortopedycznych dla SPZOZ w Wolsztynie" pakiet 1
- Szkolenia pracowników (1) z podziałem na trzy części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.