Ogłoszenie z dnia 2011-01-27
Opole: Dostawa wysokonakładowej kopiarki monochromatycznej
Numer ogłoszenia: 13954 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolski Oddział Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Głogowska 37, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4020103, 077 4020128, faks 077 4020101.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wysokonakładowej kopiarki monochromatycznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa wysokonakładowej kopiarki monochromatycznej wg specyfikacji: 1.kopiarka cyfrowa, laserowa technologia druku/ 60 kopii/min 2.format oryginału A3 3.format kopii A6-A3 4.prędkość kopiowania jednostronnego - min. 60 kopii / min 5.rozdzielczość skanowania min. 600 dpi 6.rozdzielczość kopiowania / drukowania min. 1200 dpi 7.czas uzyskania pierwszej kopii poniżej 4 sek. 8.czas nagrzewania od momentu włączenia - do 30 sek. 9.kopiowanie wielokrotne od 1 do 9999 kopii 10.pamięć kopiarki min. 64 MB 11.twardy dysk kopiarki min. 40GB 12.zoom 25-400% 13.automatyczny dwustronny-jednoprzebiegowy podajnik oryginałów o poj. min. 250 kartek A4 14.skaner sieciowy, czarno-biały o prędkości skanowania min. 110 obrazów na minutę. 15.skanowanie do e-mail, do SMB i TWAIN sieciowy 16.skanowanie w formacie min. TIFF i PDF 17.dupleks jednoprzebiegowy 18.funkcja drukarki sieciowej PCL/PS3 19.podawanie papieru z min. 5 podajników, w tym: - min. 2 kasety po min. 500 ark. formatu A5-A3, - min. 2 kasety po min. 1500 ark. formatu A4, - podajnik ręczny na min. 100 ark. 20.gramatura papieru: - we wszystkich kasetach 60-160 g/m2 - w podajniku ręcznym 45-200 g/m2 21.kody użytkownika - min. 1000 22.bęben na min. 3.500.000 kopii A4 (zgodnie z danymi producenta urządzenia) 23.ruchomy (uchylny) panel sterowania wyposażony w ekran dotykowy w języku polskim 24.finiszer na 3000 ark. 25.serwis: zgodny ze standardem ISO 9001: 2000 26.gwarancja: 72 miesiące w miejscu zgłoszenia awarii - na całość urządzenia bęben na min. 3.500.000 kopii A4.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Elektroniki "ELTROPOL" Piotr Rybajczyk
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Elektroniki "ELTROPOL" Piotr Rybajczyk
- Zakład Elektroniki Eltropol, , 45-206 Opole, Pl. Piłsudskiego 15-17c, 45-206 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40983,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49990,00
Oferta z najniższą ceną: 49990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55900,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z uwagi na charakter zamówienia (dostawa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych) zastosowano tryb zamówienia publicznego: zapytanie o cenę. Tryb ten zgodny jest z art. 70 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i został zastosowany z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, gdyż zaproszono do składania ofert 5-ciu Wykonawców.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.