Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-25
Prudnik: przetarg nieograniczony
Numer ogłoszenia: 139681 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Prudniku , ul. Kopernika 1A, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 0-77 4369902, 4369936, faks 0-77 4369908.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.us-prudnik.wbd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z rozbiórką budynku administracyjnego przy ul. Kościuszki 34 w Prudniku, znajdującego się na terenie działki Nr 678/123 administrowanej przez Urząd Skarbowy w Prudniku a której właścicielem jest Skarb Państwa, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykanania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są zgodne z treścią pozwolenia na rozbiórkę wydanego przez Starostę Prudnickiego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie przewiduje sięIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p., sprłniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną co najmniej 50.000,00 zł. (pięćdziesiąt tysięcy złotych) i złożą dokumenty, o których mowa poniżej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 u.p.z.p. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 u.p.z.p., aktualny odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejstru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, kopia polisy potwierdzająca że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwearancyjną co najmniej 50.000,00 zł. wypełniony formularz ofertowy(stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ) umieszczony jako pierwsza strona oferty. w przypadku oferty składanej przez wykonawców którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) - aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców, wypełniony i parafowany wzór umowy (załącznik nr 3 do SIWZ) wypełnione oświadczenie wykonawcy iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 u.p.z.p. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. (załacznik nr 4 SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Prudniku ul. Kopernika 1a, 48-200 Prudnik, pok.101.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Prudniku ul. Kopernika 1a, 48-200 Prudnik pok. 109.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
- Rozbudowa, modernizacja na potrzeby opieki długoterminowej PCM S.A. w Prudniku i ZOL-u w Głogówku w formule zaprojektuj i wybuduj - 2 zadania częściowe
- Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół w Prudniku
- Budowa drogi wraz z infrastrukturą techniczną na terenach inwestycyjnych - ul. Meblarska w Prudniku (Etap III)
- Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego w ramach zadania "NieSamiDzielni - rozwój usług społecznych oraz wspierających osoby niesamodzielne - III edycja"
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi powiatowej 2126K w km od 1+742,50 do km 4+039,00 w miejscowościach Czatkowice - Dębnik, Powiat Krakowski.
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej wraz z remontem i przebudową Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Lisewie
- Wykonanie rozbiórki budynku w ramach zadania pn. Rozbiórka budynku kotłowni zlokalizowanej na działce 719/13
- Zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników drogi powiatowej przebiegającej przez teren m. Stolec w szczególności pieszych i rowerzystów (proj. 5)
- Przebudowa drogi gminnej nr 186026N Przełęk Duży - Przełęk Mały
- "Adaptacja pomieszczeń Instytutu Nauk Prawnych PAN w Pałacu Staszica"
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.