eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa kopiarek kserograficznych i niszczarek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-21

Warszawa: Dostawa kopiarek kserograficznych i niszczarek
Numer ogłoszenia: 139788 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Warszawie , ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 480 43 32, 480 43 34, faks 022 480 43 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kopiarek kserograficznych i niszczarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 1 sztuki kopiarki kserograficznej stacjonarnej wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników do jej obsługi, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonego urządzenia, dostawa 5 sztuk kopiarek kserograficznych mobilnych wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników do ich obsługi, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń oraz dostawa 5 sztuk niszczarek dokumentów wraz z instalacją, uruchomieniem, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8, 30.12.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenia w sprawie parametrów technicznych oferowanych kopiarek kserograficznych i niszczarek (zgodnie z załącznikiem nr 1A, nr 1B, nr 1C do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona jednej z poniższych okoliczności: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia - w sytuacji gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w sytuacji zaistnienia siły wyższej, 2) zmiany urządzeń na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Dostawcę w ofercie, spełniających wymagania zawarte w SIWZ - w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu (zakończona produkcja, niedostępność na rynku, etc.). 2. Zmiany umowy określone w ust. 1 nie będą skutkować zmianą ceny umowy. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane tylko na podstawie pisemnej zgody Zamawiającego, na pisemny wniosek Dostawcy i tylko w sytuacji gdy wykaże on zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lub pkt. 2.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Fundusz Zdrowia Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ, Sekcja Zamówień Publicznych 00-613 Warszawa ul. Chałubińskiego 8 (tel. 022 480-43-34).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Narodowy Fundusz Zdrowia Mazowiecki Oddział Wojewódzkim NFZ w Warszawie, przy ul. Chałubińskiego 8 (Kancelaria, parter, na prawo od głównego wejścia), 00-613 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres A: dostawa 1 sztuki kopiarki kserograficznej stacjonarnej wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników do jej obsługi, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonego urządzenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 1 sztuki kopiarki kserograficznej stacjonarnej wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników do jej obsługi, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonego urządzenia. Miejsce dostawy: Delegatura MOW NFZ w Radomiu, ul. Piastowska 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres B: dostawa 5 sztuk kopiarek kserograficznych mobilnych wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników do ich obsługi, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 5 sztuk kopiarek kserograficznych mobilnych wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników do ich obsługi, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń. Miejsce dostawy: Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ w Warszawie ul. Chałubińskiego 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres C: dostawa 5 sztuk niszczarek dokumentów wraz z instalacją, uruchomieniem a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 5 sztuk niszczarek dokumentów wraz z instalacją, uruchomieniem a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń. Miejsce dostawy: Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ w Warszawie ul. Chałubińskiego 8..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.