eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomPrzetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą środków czystości dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu, nr sprawy22/22PN/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-27

Bytom: Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą środków czystości dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu, nr sprawy: 22/22PN/2012
Numer ogłoszenia: 139813 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 7861400, faks 32 7861646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalspec2.bytom.ids.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą środków czystości dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu, nr sprawy: 22/22PN/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup wraz z dostawą środków czystości określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 21 stanowiących załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Pakiet nr 1 - MYDŁO W PŁYNIE Pakiet nr 2 - DOZOWNIKI NA MYDŁO W PŁYNIE Pakiet nr 3 - DOZOWNIKI PRZEZNACZONE DO DOZOWANIA PREPARATÓW DO ODKAŹANIA I MYCIA RĄK Pakiet nr 4 - RĘCZNIKI JEDNORAZOWE Pakiet nr 5 - PODAJNIKI NA RĘCZNIKI SKŁADANE Pakiet nr 6 - MYDŁO W KOSTKACH DLA NIEMOWLĄT Pakiet nr 7 - PROSZEK DO PRANIA 95 stopni C Pakiet nr 8 - PROSZEK DO SZOROWANIA Pakiet nr 9 - MLECZKO DO CZYSZCZENIA Pakiet nr 10 - KONCENTRATY DO MYCIA I CZYSZCZENIA Pakiet nr 11 - PASTY DO PODŁÓG Pakiet nr 12 - WORKI FOLIOWE Pakiet nr 13 - RĘKAWICE GOSPODARCZE Pakiet nr 14 - SODA AMONIAKALNA Pakiet nr 15 - CHLORAMINA T Pakiet nr 16 - WYBIELACZ Pakiet nr 17 - SÓL DO ZMYWAREK Pakiet nr 18 - ŚCIERKI DO MYCIA Pakiet nr 19 - MOPY DO SPRZĄTANIA I DEZYNFEKCJI Pakiet nr 20 - AKCESORIA DO WÓZKA SPRZĄTACZA Pakiet nr 21 - SÓL PASTYLKOWA.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 33.00.00.00-0, 19.00.00.00-6, 24.00.00.00-4, 14.00.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 3 720,00 PLN (słownie: trzy tysiące siedemset dwadzieścia złotych 00/100), w przypadku złożenia oferty na: Pakiet wadium w PLN Pakiet nr 1 - MYDŁO W PŁYNIE 80,00 Pakiet nr 2 - DOZOWNIKI NA MYDŁO W PŁYNIE 40,00 Pakiet nr 3 - DOZOWNIKI PRZEZNACZONE DO DOZOWANIA PREPARATÓW DO ODKAŹANIA I MYCIA RĄK 50,00 Pakiet nr 4 - RĘCZNIKI JEDNORAZOWE 600,00 Pakiet nr 5 - PODAJNIKI NA RĘCZNIKI SKŁADANE 50,00 Pakiet nr 6 - MYDŁO W KOSTKACH DLA NIEMOWLĄT 60,00 Pakiet nr 7 - PROSZEK DO PRANIA 95 stopni C 500,00 Pakiet nr 8 - PROSZEK DO SZOROWANIA 15,00 Pakiet nr 9 - MLECZKO DO CZYSZCZENIA 20,00 Pakiet nr 10 - KONCENTRATY DO MYCIA I CZYSZCZENIA 1 000,00 Pakiet nr 11 - PASTY DO PODŁÓG 50,00 Pakiet nr 12 - WORKI FOLIOWE 700,00 Pakiet nr 13 - RĘKAWICE GOSPODARCZE 20,00 Pakiet nr 14 - SODA AMONIAKALNA 80,00 Pakiet nr 15 - CHLORAMINA T 100,00 Pakiet nr 16 - WYBIELACZ 5,00 Pakiet nr 17 - SÓL DO ZMYWAREK 10,00 Pakiet nr 18 - ŚCIERKI DO MYCIA 40,00 Pakiet nr 19 - MOPY DO SPRZĄTANIA I DEZYNFEKCJI 200,00 Pakiet nr 20 - AKCESORIA DO WÓZKA SPRZĄTACZA 50,00 Pakiet nr 21 - SÓL PASTYLKOWA 50,00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ należy przedłożyć: a) wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ wraz z załączonym formularzem asortymentowo - cenowym (stanowiącym załącznik A do SIWZ) dla każdego oferowanego pakietu, b) wpis do rejestru, oraz dokumenty dopuszczające do obrotu dla oferowanego przedmiotu zamówienia, c) dla produktów kwalifikowanych jako wyroby kosmetyczne - potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium RP, d) dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze - pozwolenie o którym mowa w ustawie o produktach biobójczych (Dz. U. 175/02 poz. 1433) - aktualne na dzień składania oferty, e) aktualne karty charakterystyki produktu niebezpiecznego. Jeżeli dany preparat nie został zakwalifikowany jako niebezpieczny i nie wymaga dostarczenia karty charakterystyki Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia. f) etykiety, foldery, karty katalogowe oferowanego w danym pakiecie przedmiotu zamówienia, g) w ramach pakietu nr 4 Ręczniki jednorazowe, do ofert należy dołączyć próbki oferowanego przedmiotu zamówienia (poz.1 - jedno opakowanie, poz. 2 - jedna rolka), h) w ramach pakietu nr 7 Proszek do prania 95 stopni C, dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia do oferty należy dołączyć atesty, certyfikaty, oświadczenie o wdrożonym systemie ISO 9001, oświadczenie o zapewnieniu opieki technologicznej w okresie trwania umowy. i) w ramach pakietu nr 19 Mopy do sprzątania i dezynfekcji do oferty należy dołączyć instrukcję producenta dotyczącą prania mopów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy po jej zawarciu w przypadku okoliczności, gdy: a) zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, b) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego, c) strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalspec2.bytom.ids.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Bytomiu 41-902 Bytom ul. Stefana Batorego 15, Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Główna Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu przy ul. St. Batorego 15 (blok 2, pokój nr 2).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - MYDŁO W PŁYNIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MYDŁO W PŁYNIE 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - DOZOWNIKI NA MYDŁO W PŁYNIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOZOWNIKI NA MYDŁO W PŁYNIE 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - DOZOWNIKI PRZEZNACZONE DO DOZOWANIA PREPARATÓW DO ODKAŹANIA I MYCIA RĄK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOZOWNIKI PRZEZNACZONE DO DOZOWANIA PREPARATÓW DO ODKAŹANIA I MYCIA RĄK 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - RĘCZNIKI JEDNORAZOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RĘCZNIKI JEDNORAZOWE 2 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - PODAJNIKI NA RĘCZNIKI SKŁADANE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PODAJNIKI NA RĘCZNIKI SKŁADANE 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.44.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - MYDŁO W KOSTKACH DLA NIEMOWLĄT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MYDŁO W KOSTKACH DLA NIEMOWLĄT 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - PROSZEK DO PRANIA 95 stopni C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PROSZEK DO PRANIA 95 stopni C 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - PROSZEK DO SZOROWANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PROSZEK DO SZOROWANIA 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - MLECZKO DO CZYSZCZENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MLECZKO DO CZYSZCZENIA 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - KONCENTRATY DO MYCIA I CZYSZCZENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KONCENTRATY DO MYCIA I CZYSZCZENIA 6 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - PASTY DO PODŁÓG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PASTY DO PODŁÓG 2 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - WORKI FOLIOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WORKI FOLIOWE 8 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - RĘKAWICE GOSPODARCZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RĘKAWICE GOSPODARCZE 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - SODA AMONIAKALNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SODA AMONIAKALNA 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - CHLORAMINA T.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CHLORAMINA T 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - WYBIELACZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYBIELACZ 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - SÓL DO ZMYWAREK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SÓL DO ZMYWAREK 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 - ŚCIERKI DO MYCIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚCIERKI DO MYCIA 4 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19 - MOPY DO SPRZĄTANIA I DEZYNFEKCJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MOPY DO SPRZĄTANIA I DEZYNFEKCJI 2 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20 - AKCESORIA DO WÓZKA SPRZĄTACZA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKCESORIA DO WÓZKA SPRZĄTACZA 4 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21 - SÓL PASTYLKOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SÓL PASTYLKOWA 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.40.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.