Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-27
Bytom: Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą środków czystości dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu, nr sprawy: 22/22PN/2012
Numer ogłoszenia: 139813 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 7861400, faks 32 7861646.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalspec2.bytom.ids.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą środków czystości dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu, nr sprawy: 22/22PN/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup wraz z dostawą środków czystości określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 21 stanowiących załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Pakiet nr 1 - MYDŁO W PŁYNIE Pakiet nr 2 - DOZOWNIKI NA MYDŁO W PŁYNIE Pakiet nr 3 - DOZOWNIKI PRZEZNACZONE DO DOZOWANIA PREPARATÓW DO ODKAŹANIA I MYCIA RĄK Pakiet nr 4 - RĘCZNIKI JEDNORAZOWE Pakiet nr 5 - PODAJNIKI NA RĘCZNIKI SKŁADANE Pakiet nr 6 - MYDŁO W KOSTKACH DLA NIEMOWLĄT Pakiet nr 7 - PROSZEK DO PRANIA 95 stopni C Pakiet nr 8 - PROSZEK DO SZOROWANIA Pakiet nr 9 - MLECZKO DO CZYSZCZENIA Pakiet nr 10 - KONCENTRATY DO MYCIA I CZYSZCZENIA Pakiet nr 11 - PASTY DO PODŁÓG Pakiet nr 12 - WORKI FOLIOWE Pakiet nr 13 - RĘKAWICE GOSPODARCZE Pakiet nr 14 - SODA AMONIAKALNA Pakiet nr 15 - CHLORAMINA T Pakiet nr 16 - WYBIELACZ Pakiet nr 17 - SÓL DO ZMYWAREK Pakiet nr 18 - ŚCIERKI DO MYCIA Pakiet nr 19 - MOPY DO SPRZĄTANIA I DEZYNFEKCJI Pakiet nr 20 - AKCESORIA DO WÓZKA SPRZĄTACZA Pakiet nr 21 - SÓL PASTYLKOWA.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 33.00.00.00-0, 19.00.00.00-6, 24.00.00.00-4, 14.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 3 720,00 PLN (słownie: trzy tysiące siedemset dwadzieścia złotych 00/100), w przypadku złożenia oferty na: Pakiet wadium w PLN Pakiet nr 1 - MYDŁO W PŁYNIE 80,00 Pakiet nr 2 - DOZOWNIKI NA MYDŁO W PŁYNIE 40,00 Pakiet nr 3 - DOZOWNIKI PRZEZNACZONE DO DOZOWANIA PREPARATÓW DO ODKAŹANIA I MYCIA RĄK 50,00 Pakiet nr 4 - RĘCZNIKI JEDNORAZOWE 600,00 Pakiet nr 5 - PODAJNIKI NA RĘCZNIKI SKŁADANE 50,00 Pakiet nr 6 - MYDŁO W KOSTKACH DLA NIEMOWLĄT 60,00 Pakiet nr 7 - PROSZEK DO PRANIA 95 stopni C 500,00 Pakiet nr 8 - PROSZEK DO SZOROWANIA 15,00 Pakiet nr 9 - MLECZKO DO CZYSZCZENIA 20,00 Pakiet nr 10 - KONCENTRATY DO MYCIA I CZYSZCZENIA 1 000,00 Pakiet nr 11 - PASTY DO PODŁÓG 50,00 Pakiet nr 12 - WORKI FOLIOWE 700,00 Pakiet nr 13 - RĘKAWICE GOSPODARCZE 20,00 Pakiet nr 14 - SODA AMONIAKALNA 80,00 Pakiet nr 15 - CHLORAMINA T 100,00 Pakiet nr 16 - WYBIELACZ 5,00 Pakiet nr 17 - SÓL DO ZMYWAREK 10,00 Pakiet nr 18 - ŚCIERKI DO MYCIA 40,00 Pakiet nr 19 - MOPY DO SPRZĄTANIA I DEZYNFEKCJI 200,00 Pakiet nr 20 - AKCESORIA DO WÓZKA SPRZĄTACZA 50,00 Pakiet nr 21 - SÓL PASTYLKOWA 50,00
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ należy przedłożyć: a) wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ wraz z załączonym formularzem asortymentowo - cenowym (stanowiącym załącznik A do SIWZ) dla każdego oferowanego pakietu, b) wpis do rejestru, oraz dokumenty dopuszczające do obrotu dla oferowanego przedmiotu zamówienia, c) dla produktów kwalifikowanych jako wyroby kosmetyczne - potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium RP, d) dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze - pozwolenie o którym mowa w ustawie o produktach biobójczych (Dz. U. 175/02 poz. 1433) - aktualne na dzień składania oferty, e) aktualne karty charakterystyki produktu niebezpiecznego. Jeżeli dany preparat nie został zakwalifikowany jako niebezpieczny i nie wymaga dostarczenia karty charakterystyki Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia. f) etykiety, foldery, karty katalogowe oferowanego w danym pakiecie przedmiotu zamówienia, g) w ramach pakietu nr 4 Ręczniki jednorazowe, do ofert należy dołączyć próbki oferowanego przedmiotu zamówienia (poz.1 - jedno opakowanie, poz. 2 - jedna rolka), h) w ramach pakietu nr 7 Proszek do prania 95 stopni C, dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia do oferty należy dołączyć atesty, certyfikaty, oświadczenie o wdrożonym systemie ISO 9001, oświadczenie o zapewnieniu opieki technologicznej w okresie trwania umowy. i) w ramach pakietu nr 19 Mopy do sprzątania i dezynfekcji do oferty należy dołączyć instrukcję producenta dotyczącą prania mopów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy po jej zawarciu w przypadku okoliczności, gdy: a) zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, b) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego, c) strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalspec2.bytom.ids.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Bytomiu 41-902 Bytom ul. Stefana Batorego 15, Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Główna Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu przy ul. St. Batorego 15 (blok 2, pokój nr 2).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - MYDŁO W PŁYNIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MYDŁO W PŁYNIE 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - DOZOWNIKI NA MYDŁO W PŁYNIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOZOWNIKI NA MYDŁO W PŁYNIE 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - DOZOWNIKI PRZEZNACZONE DO DOZOWANIA PREPARATÓW DO ODKAŹANIA I MYCIA RĄK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOZOWNIKI PRZEZNACZONE DO DOZOWANIA PREPARATÓW DO ODKAŹANIA I MYCIA RĄK 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - RĘCZNIKI JEDNORAZOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RĘCZNIKI JEDNORAZOWE 2 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - PODAJNIKI NA RĘCZNIKI SKŁADANE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PODAJNIKI NA RĘCZNIKI SKŁADANE 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.44.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - MYDŁO W KOSTKACH DLA NIEMOWLĄT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MYDŁO W KOSTKACH DLA NIEMOWLĄT 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - PROSZEK DO PRANIA 95 stopni C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PROSZEK DO PRANIA 95 stopni C 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - PROSZEK DO SZOROWANIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PROSZEK DO SZOROWANIA 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - MLECZKO DO CZYSZCZENIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MLECZKO DO CZYSZCZENIA 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - KONCENTRATY DO MYCIA I CZYSZCZENIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KONCENTRATY DO MYCIA I CZYSZCZENIA 6 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - PASTY DO PODŁÓG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PASTY DO PODŁÓG 2 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - WORKI FOLIOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WORKI FOLIOWE 8 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.00.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - RĘKAWICE GOSPODARCZE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RĘKAWICE GOSPODARCZE 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.00.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - SODA AMONIAKALNA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SODA AMONIAKALNA 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - CHLORAMINA T.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CHLORAMINA T 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - WYBIELACZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYBIELACZ 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - SÓL DO ZMYWAREK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SÓL DO ZMYWAREK 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 - ŚCIERKI DO MYCIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚCIERKI DO MYCIA 4 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19 - MOPY DO SPRZĄTANIA I DEZYNFEKCJI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MOPY DO SPRZĄTANIA I DEZYNFEKCJI 2 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20 - AKCESORIA DO WÓZKA SPRZĄTACZA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKCESORIA DO WÓZKA SPRZĄTACZA 4 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21 - SÓL PASTYLKOWA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SÓL PASTYLKOWA 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.40.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- dostawa żywności do SP 26 w Bytomiu w 2025r.
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu.
- Dostawa artykułów spożywczych III dla potrzeb Kuchni Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu- Warzywa i owoce świeże, żur, mleko, przetwory mleczne, magii"
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Bytomiu
- Kompleksowe utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego, przejść podziemnych i kładek stanowiących własność Gminy Bytom w 2025r.
- "Dostawa aparatów ucieczkowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej, środków czystości i higieny HACCP
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Dostawy artykułów chemicznych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
- Zakup dwóch myjni do endoskopów na potrzeby Pracowni Endoskopii Przewodu Pokarmowego Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostaw środków czystości na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.