Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-11
Warszawa: Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Ocena efektów realizacji projektu systemowego realizowanego przez Ministra Gospodarki pn. Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych, poddziałanie 6.5.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 139886 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Gospodarki , Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 693 59 45, 693 54 16, faks 022 693 40 07, 693 40 95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mg.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Ocena efektów realizacji projektu systemowego realizowanego przez Ministra Gospodarki pn. Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych, poddziałanie 6.5.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Ocena efektów realizacji projektu systemowego realizowanego przez Ministra Gospodarki pn. Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych, poddziałanie 6.5.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do projektu umowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.90.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej dwa badania ewaluacyjne projektów i/lub programów współfinansowanych ze środków UE, o wartości co najmniej 150 000,00 PLN brutto każde, - co najmniej jedno badanie w ramach którego przeprowadzono ogólnopolskie badanie bezpośrednie (PAPI/CAPI/IDI) na próbie co najmniej 100 przedsiębiorców
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 5 osobami, które stworzą Zespół Badawczy, w tym: 1) Kierownik badania - posiadający doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma badaniami ewaluacyjnymi projektów i/lub programów współfinansowanych ze środków UE, o wartości co najmniej 150 000,00 PLN brutto każde, z których co najmniej jedno obejmowało swoim zakresem działania promocyjne; 2) Koordynator badań ilościowych - posiadający doświadczenie w koordynacji co najmniej dwóch bezpośrednich badań ilościowych (PAPI/CAPI), z których co najmniej jedno przeprowadzono na ogólnopolskiej próbie przedsiębiorców; 3) Koordynator badań jakościowych - posiadający doświadczenie w koordynacji co najmniej dwóch badań jakościowych, z których co najmniej jedno przeprowadzono na próbie przedsiębiorców, w tym przedsiębiorców zagranicznych; 4) Członek zespołu - posiadający doświadczenie w analizie danych pochodzących z badań ilościowych, potwierdzone udziałem w co najmniej dwóch badaniach ewaluacyjnych projektów i/lub programów współfinansowanych ze środków UE, gdzie odpowiedzialny był za analizę i interpretację danych ilościowych; 5) Członek zespołu - posiadający doświadczenie w analizie danych pochodzących z badań jakościowych, potwierdzone udziałem w co najmniej dwóch badaniach ewaluacyjnych projektów i/lub programów współfinansowanych ze środków UE, gdzie odpowiedzialny był za analizę i interpretację danych jakościowych; 6) Ekspert ds. promocji i budowania marki - posiadający co najmniej 5-letnie, doświadczenie zawodowe w zakresie marketingu i promocji wizerunkowej; 7) Ekspert ds. internacjonalizacji przedsiębiorstw - posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie internacjonalizacji przedsiębiorstw. Powyższe funkcje można łączyć.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) do podpisania oferty, jeSeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym; 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów załączone w formie oryginału bądź kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ; 3) koncepcja metodologiczna i organizacja badania - sporządzona według wzoru, stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ; 4) koncepcja publikacji - sporządzona według wzoru, stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Koncepcja metodologiczna i organizacja badania - 50
- 3 - Koncepcja publikacji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zadania; b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach przez Zamawiającego z podmiotami innymi niż Wykonawca, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach, którego realizowane jest przedmiotowe Zadanie; c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian w wytycznych lub zaleceń dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013; d) nastąpi zmiana terminów wykonania etapów umowy, o których mowa w § 1 ust 2 pkt 1-2 o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpi i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy z przyczyn technicznych lub innych niezależnych od Wykonawcy i niemożliwych do przewidzenia, w tym siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mg.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Gospodarki
Biuro Dyrektora Generalnego
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Ogólnej w siedzibie Zamawiającego: Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa mikropłytkowego czytnika wielodetekcyjnego opartego o monochromatory do pomiarów absorbancji, fluorescencji i luminescencji
- Remont dachu na budynku Uniwersytetu Warszawskiego przy AL. Niepodległości 22 w Warszawie
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Ptasi Punkt Przyjęć na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie realizowany w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostawa mikroskopu odwróconego z wyposażeniem do obserwacji w kontraście fazowym oraz epi-fluorescencji, wraz z systemem obrazowania cyfrowego
- Świadczenie usług doradztwa w zakresie patentów i praw autorskich dla Centrum Transferu Technologii SGGW
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.