Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-17
Konin: Zlecenie usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia informatycznego w ramach projektu: Moja firma - moja przyszłość! realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 140039 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie , ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 2453095, faks 63 2422229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arrkonin.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zlecenie usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia informatycznego w ramach projektu: Moja firma - moja przyszłość! realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia informatycznego w ramach projektu: Moja firma - moja przyszłość!, realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt nr POKL.06.02.00-30-034/10. Przedmiot zamówienia obejmuje: Podstawowe szkolenie informatyczne dla 75 osób zorganizowanych w 5 grupach po 15 osób. Uczestnicy szkoleń powinni zapoznać się z podstawową terminologią informatyczną, poznać części składowe komputera, nabyć umiejętności podłączenia zestawu komputerowego, nabyć podstawowe umiejętności w zakresie praktycznego stosowania takich narzędzi jak: edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny oraz praktyczną umiejętność poruszania się po obiektach systemu operacyjnego i Internecie. Szkolenie ma obejmować 24 godziny szkoleniowe dla każdej grupy i powinno uwzględniać następujące zagadnienia: - podstawy obsługi komputera (Word, Excel) - Internet, w tym poczta elektroniczna i komunikacja - wykorzystanie ICT w promocji firmy, świadczeniu usług drogą elektroniczną Uczestnikami szkoleń będą Beneficjenci Ostateczni projektu: Moja firma - moja przyszłość! tj. 75 osób pozostających bez pracy z terenu powiatu konińskiego ziemskiego oraz powiatu kolskiego, w tym m.in. osoby do 24 lat, osoby między 24 a 26 rokiem życia, osoby niepełnosprawne, kobiety powracające lub wchodzące na rynek pracy po urodzeniu dziecka oraz osoby po 45 roku życia. Grupa docelowa wybrana zostanie przez Komisję Rekrutacyjną na etapie rekrutacji do projektu. W trakcie realizacji usługi, o której mowa w pkt 2.2, Wykonawca zobowiązuje się: 1) Zapewnić salę szkoleniową na 15 stanowisk pracy. Każdy uczestnik szkolenia musi mieć zapewnione osobne stanowisko pracy wyposażone w komputer z licencjonowanym oprogramowaniem systemowym, nie starszym niż MS Windows i legalnym oprogramowaniem użytkowym niezbędnym do przeprowadzenia zakresu szkolenia, jednakowym dla wszystkich uczestników. 2) Zapewnić trenera/ów posiadających kwalifikacje do prowadzenia szkoleń. Wymaga się aby jeden trener przypadał na jeden powiat. 3) Zapewnić obsługę organizacyjną szkoleń, w tym wyznaczyć osoby odpowiedzialne za przygotowanie i realizację szkoleń, za współpracę z Zamawiającym, gromadzić i udostępnić informacje nt. projektu. 4) Przygotować ( na płycie CD) jeden wzorzec zestawu materiałów dydaktycznych (ok.50 stron), niezbędnych do prawidłowego przebiegu szkolenia. Powielone materiały szkoleniowe wg ustalonego wzorca Wykonawca otrzymuje od Zamawiającego. 5) Zapewnić uczestnikom w każdym dniu szkolenia serwis kawowy w miejscu szkolenia: kawę, herbatę, cukier, śmietankę, ciastka(różne), wodę i napoje. 6) Zapewnić uczestnikom szkoleń warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. 7) Informować Zamawiającego oraz uczestników szkoleń o odwołaniu zajęć (z przyczyn niezależnych od Wykonawcy), najpóźniej w dniu zaistnienia okoliczności, oraz wyznaczyć kolejny termin zajęć w uzgodnieniu z Zamawiającym. 8) Prowadzić Listy obecności oraz Potwierdzenia wykonania usługi szkoleniowo-doradczej wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego. Listy obecności oraz Potwierdzenia wykonania usługi szkoleniowo-doradczej Wykonawca otrzymuje od Zamawiającego 9) Wydać uczestnikom szkoleń Zaświadczeń o udziale w szkoleniu wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego. Zaświadczenia dla uczestników szkoleń o udziale w szkoleniu Wykonawca otrzymuje od Zamawiającego. 10) Informować uczestników szkoleń, że szkolenie jest organizowane w ramach projektu Moja firma-moja przyszłość! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca ponadto w miejscu szkolenia umieści informację o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Plakat Wykonawca otrzymuje od Zamawiającego. 11) Przedłożyć Zamawiającemu w terminie do 3 dni od dnia zakończenia szkolenia w poszczególnych grupach: 1) przeprowadzonych ankiet wśród uczestników szkoleń przed i po szkoleniu 2) listy obecności uczestników na szkoleniach, opatrzonej czytelnym podpisem trenera, 3) kopii wszystkich wydanych uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu szkolenia. 12) Udostępnić Zamawiającemu wgląd, w tym do dokumentów związanych z realizacją projektu i umożliwić koordynowanie szkolenia przez Zamawiającego. Metody prowadzenia szkoleń: 1) Prowadzone metodą warsztatową - nacisk położony na aktywność grupy. 2) Duża liczba ćwiczeń - najwięcej zapamiętuje się poprzez działanie! 3) Praktyczne podejście w prezentacji zagadnień szkoleń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ubiegający się o zamówienie winien wykazać wykonanie usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców, co najmniej 3 usług szkoleniowych dla minimum 30 osób każda, z których każda obejmowała szkolenie komputerowe i zawierała w programie podstawy obsługi komputera. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie wykazu wykonanych usług (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy, na zasadzie spełnia - nie spełnia (Załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wskazać, iż dysponuje min. dwiema osobami - trenerami, którzy będą realizować program szkoleń, posiadają wykształcenie wyższe i min. roczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń komputerowych dla osób dorosłych. (Załącznik nr 5 do SIWZ). Zamawiający wymaga, by zatrudnienie personelu do wykonania przedmiotu zamówienia na podstawie umowy cywilnoprawnej z Wykonawcą było zgodne z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL z dnia 21 listopada 2010r. oraz interpretacją MRR zamieszczoną na stronie internetowej: http://www.efs.gov.pl/Dokumenty/Documents/FAQ_kwalifikowalnosc_11_03.pdf Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów oraz złożonego w tym zakresie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ) na zasadzie spełnia- nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość zmiany zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w sytuacji, gdy: a) zmiana jest dla niego korzystna, b) w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT c) w przypadku wystąpienia sytuacji od stron niezależnej, niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a wprowadzenie zmiany jest konieczne dla prawidłowej realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.arrkonin.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, sekretariat III piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, sekretariat III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: POKL.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania systemowego do pracy w chmurze dla 5 szkół kształcenia zawodowego w Koninie
- PRACE REMONTOWE I ADAPTACYJNE DOTYCZĄCE UTWORZENIA SPECJALISTYCZNYCH PRACOWNI W RAMACH PROJEKTU "TRANSFORMACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRZYSZŁOŚCIĄ KONINA"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z jej dystrybucją do obiektów ANS w Koninie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Dostawy bonów towarowych w formie papierowej
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego wraz z myciem okien, w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.