Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy bonów towarowych w formie papierowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003730762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przyjaźni 5
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 2426232
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@moprkonin.lm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.moprkonin.lm.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy bonów towarowych w formie papierowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7c1584e-4da4-4298-acc3-b1f50c00597c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00614386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045087/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawy bonów towarowych w formie papierowej na artykuły spożywcze i środki czystości dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Koninie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z postanowieniami zawartymi
w Rozdziale VII. SWZ - Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami. Informacja na Platformie Przetargowej:
http://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Dodatkowo Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej: pligocki@moprkonin.lm.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale I SWZ pkt 13. Przetwarzanie danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MOPR-VI.322.24.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 275000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy 25 000,00 sztuk ( dwudziestu pięciu tysięcy) bonów towarowych w formie papierowej
dla podopiecznych Ośrodka o nominale 10 zł na artykuły spożywcze (z wykluczeniem alkoholu i wyrobów tytoniowych) i
środki czystości. Bony są wydawane podopiecznym Ośrodka w ramach pomocy w naturze.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30199750-2 - Talony
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje ewentualne zwiększenie ilości bonów towarowych o 10% w przypadku zwiększeniazapotrzebowania na bony wynikającego z decyzji administracyjnych w ramach prawa opcji wynikającego z art. 441 ustawy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na
podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale XIV SWZ. 2. Ocenie punktowej zostaną poddane oferty Wykonawców,
których oferty nie zostały odrzucone.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość placówek handlowych i usługowych na terenie miasta Konina, w których mogą być realizowane bony
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego w niniejszymrozdziale warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy PZP dotyczące:
1.1 zdolności do występowania a obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika
to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
1.4 zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda
podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu. Tym samym Zamawiający dokona weryfikacji
wyłącznie na podstawie oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VIII SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda
podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. Tym samym Zamawiający dokona weryfikacji
wyłącznie na podstawie oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VIII SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. 2)Oświadczenie wstępnie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brakpodstaw wykluczenia (dotyczy Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia)– wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. 3) Oświadczenie
wstępnie potwierdzające spełnianie warunków udziału
w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia (dotyczy podmiotu trzeciego)
– wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy).
4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP (podział zadań Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia)- wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy). 5) Wykaz placówek handlowych i
usługowych na terenie miasta Konina, w których mogą być realizowane
bony papierowe-wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ. 6) Zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca
realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli
dotyczy). 7) Stosowne Pełnomocnictwo(a) lub inny dokument(y) potwierdzający(e) umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy (jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie
do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy). a)
Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do działania w
imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. b) Pełnomocnictwo
powinno być przedłożone w sposób określony
w § 7 rozporządzenia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, tj. co do zasady w oryginale,
w takiej samej formie, jak składana oferta. Dopuszcza się również złożenie elektronicznej kopii
(skanu) pełnomocnictwa, sporządzonego uprzednio w formie pisemnej – takie odwzorowanie
poświadcza notariusz kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub mocodawca -
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez samego
pełnomocnika. c) Zasady określone w pkt.7, 7a i 7b stosuje się odpowiednio do osoby
działającej
w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w Rozdziale III SWZ lub
podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ofertamusi spełniać następujące wymagania:
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą
pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego
Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika
Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują
w oświadczeniu dołączonym do oferty (załącznik nr 4 do SWZ), które dostawy wykonają
poszczególni Wykonawcy.
- Przed podpisaniem Umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może żądać
przedstawienia Umowy, kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- Wspólników spółki cywilnej traktuje się jak Wykonawców występujących wspólnie. Obowiązek
ustanawiania pełnomocnika, o którym mowa powyżej, nie dotyczy spółek cywilnych, o ile ich
reprezentacja wynikać będzie z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy
podpiszą ofertę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy na warunkachokreślonych w § 8 Projektu umowy stanowiącego załącznik Nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-04 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma przetargowa https://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-04 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnychrozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Dostawy bonów towarowych w formie papierowej
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego wraz z myciem okien, w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Konserwacja budynków i lokali komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Wyposażenie pracowni informatycznej oraz pracowni magazynier-logistyk w sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Batorego w Koninie
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy bonów towarowych w formie papierowej
- Karty podarunkowe dla pracowników oraz ich dzieci, emerytów i rencistów IMW - Boże Narodzenie 2024
- Zakup bonów towarowych dla pracowników SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- Sprzedaż i dostawa bonów towarowych dla pracowników IPPT PAN
- Dostawa i realizacja talonów wartościowych lub kart podarunkowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów MOPS w Zgierzu, ul. Długa 56
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
więcej: Talony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.