eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie I etapu rewitalizacji zabytkowego budynku KM PSP m. st. Warszawy przy ul. Marcinkowskiego 2 w Warszawie w zakresie wykonania konstrukcji budynku głównego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-08

Warszawa: Wykonanie I etapu rewitalizacji zabytkowego budynku KM PSP m. st. Warszawy przy ul. Marcinkowskiego 2 w Warszawie w zakresie wykonania konstrukcji budynku głównego.
Numer ogłoszenia: 140298 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy , ul. Polna 1, 00-622 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5967300, faks 022 5967800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa-straz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie I etapu rewitalizacji zabytkowego budynku KM PSP m. st. Warszawy przy ul. Marcinkowskiego 2 w Warszawie w zakresie wykonania konstrukcji budynku głównego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie I etapu rewitalizacji zabytkowego budynku KM PSP m. st. Warszawy przy ul. Marcinkowskiego 2 w Warszawie w zakresie wykonania konstrukcji budynku głównego. I etap - obejmuje wykonanie konstrukcji budynku głównego według informacji zawartych w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze w tym wykonanie: - rozbiórek; - fundamentów; - konstrukcji żelbetowej; - robót murarskich; - dachu; - stolarki okiennej; - stolarki drzwiowej; - ocieplenia w strefie przyziemia i cokołu; - elewacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.25.90.00 - Usługi remontów i konserwacji zakładów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Zamawiający ustala wadium w wysokości 100 000,00 zł, słownie: sto tysięcy złotych. 2.Wykonawca wnosi wadium w dowolnym czasie jednak nie później niż przed upływem terminu składania ofert - tj. do dnia 03.06.2009 r. do godz. 10.00 W zależności od woli Wykonawcy, wadium może być wniesione w: -pieniądzu na konto Zamawiającego: Citi Bank Handlowy w Warszawie S.A., nr konta: 89 1030 1508 0000 0005 5004 4048 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy w formie przelewu na konto bankowe Zamawiającego), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r., Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 3.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na oznaczenie oferty, tj. oferta - Wykonanie rewitalizacji - numer sprawy MT 2370/04/09. 4.W przypadku gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczenia, gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwaranctujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie Zamawiajacego w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 5 ustawy. 5.Wymagany termin ważności poręczeń, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej nie mniej niż 30 dni tj. przez okres związania ofertą. 6.Zamawiający nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisach art. 22 ust. 1 Pzp: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 1.2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy ponadto: a) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: - kierownikiem/kierownikami budowy który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,(wymagane jest by w/w osoby były członkami właściwej izby samorządu zawodowego); b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali roboty budowlane w zakresie przebudowy budynków zabytkowych o wartości minimum 4 000 000,00 złotych brutto (o charakterze użytkowania zbliżonym do specyfiki użytkowania obiektów biurowych, to jest zawierającego pomieszczenia biurowe). Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. Wykonawca przedstawi opisem rodzaj robót, poda ich wartość, wielkości oraz daty i miejsca wykonania; c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności na kwotę co najmniej 4 000 000,00 zł., lub przedstawią zobowiązanie do bezwarunkowego jej zawarcia przed podpisaniem umowy realizacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Opis sposobu dokonania oceny wyżej wymienionych warunków. 2.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający żąda załączenia, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie, załącznik nr 3 do siwz. 2.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia), zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali roboty budowlane w zakresie przebudowy budynków zabytkowych o wartości minimum 4 000 000,00 złotych brutto (o charakterze użytkowania zbliżonym do specyfiki użytkowania obiektów biurowych, to jest zawierającego pomieszczenia biurowe). Oferent zobowiązany jest podać opisem rodzaj robót, podać ich wartość, wielkość oraz daty i miejsca wykonania robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg załącznika nr 5 do siwz. 2) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wg załącznika nr 6 i 7 do siwz. 3) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 4) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5) aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające opłacenie składek przez osobę (pracownika) która będzie odpowiedzialna za wykonanie robót, 6) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, 7) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 8) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 9) oświadczenie, załącznik nr 3 do siwz, 2.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wartość sumy ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 4 000 000,00 zł. lub przedstawią zobowiązanie do bezwarunkowego jej zawarcia przed podpisaniem umowy realizacji. 2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wynosi co najmniej wysokość kwoty na którą opiewać będzie złożona oferta. Informacja wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)oświadczenie, załącznik nr 3 do siwz. 2.4. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) oświadczenia potwierdzającego spełnienie wszystkich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, pozwalające na ubieganie się o udzielenie zamówienia oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy wg załącznika nr 3 do siwz. 3. Dodatkowe wymagania odnoszące się do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (nie dotyczy to podwykonawców). 3.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy. 3.2. Do oferty muszą zostać dołączone dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczące wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie. 3.3. Wszyscy partnerzy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3.4. Przed podpisaniem umowy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą przekazać zamawiającemu kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3.5. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kmpsp.inf.sgsp.edu.pl/przetarg/zamowienia.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: -w siedzibie zamawiającego w pok. 509 V piętro (bez opłaty), - pocztą na pisemne zgłoszenie wykonawcy - wysyłana przesyłką kurierską na koszt odbiorcy. Cena specyfikacji wynosi 300,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę wykonaną zgodnie z niniejsza specyfikacją istotnych warunków zamówienia wykonawca musi złożyć w siedzibie zamawiającego przy ul. Polnej 1 w Warszawie - kancelaria ogólna KM PSP m. st. Warszawy..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.