Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-25
Lublin: REMONT ELEWACJI BUDYNKU SCHRONISKA DLA NIELETNICH W DOMINOWIE.
Numer ogłoszenia: 140744 - 2008; data zamieszczenia: 25.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5359164, fax 081 5359164.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.so.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wymiar sprawiedliwości.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ELEWACJI BUDYNKU SCHRONISKA DLA NIELETNICH W DOMINOWIE..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST WYKONANIE ,,REMONTU ELEWACJI BUDYNKU SALI GIMNASTYCZNEJ, ŁĄCZNIKA, ŚCIAN SPACERNIAKA, ŚCIAN KOTŁOWNI GAZOWEJ ORAZ PRALNI SCHRONISKA DLA NIELETNICH W DOMINOWIE. ZAKRES PRAC OBEJMUJE: 1. Roboty rozbiórkowe w tym m.in.: - rozebranie rur spustowych, obróbek blacharskich, schodów przy sali gimnastycznej, cokołu z lastryka, opaski wraz z podbudową oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia, 2. Roboty zewnętrzne budowlane w tym m.in.: - montaż obróbek blacharskich, rur spustowych, wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenia fundamentów warstwą styropianu ekstrudowanego, ocieplenie budynku wełną mineralną wraz z wykonaniem warstw wykończeniowych, dokończenie wymiany okien aluminiowych, wymiana drzwi zewnętrznych w sali gimnastycznej, montaż drzwi spacerniaka, wyjścia na spacerniak, wejścia do zaplecza, wykonanie zadaszonego wyjścia i wejścia z sali gimnastycznej, wstawienie ściennych nawiewników oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 3. Roboty elektryczne w tym m.in.: - wykonanie oświetlenia zewnętrznego zadaszonego wyjścia z sali gimnastycznej, instalacji odgromowej (z wyłączeniem dachu) sali gimnastycznej, łącznika, spacerniaka, ścian szczytowych kotłowni gazowej oraz pralni, inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 4. Inne niezbędne do wykonanie całości zamówienia. Zgodnie z dokumentacją projektową w której skład wchodzą: - projekt budowlano-wykonawczy architektura, - projekt budowlany remontu instalacji elektrycznych wewnętrznych, - informacja bioz, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiary robót, UWAGA: DOKUMENTACJA PROJEKTOWA POSIADA ELEMENTY REMONTU POZOSTAŁYCH ELEWACJI ORAZ INNYCH ROBÓT BĘDĄCYCH W ZAKRESIE ZAMÓWIENIA PLANOWANEGO JAKO II ETAPU REMONTU I NIE BĘDĄCYCH W ZAKRESIE POWYŻSZEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. W ZAKRESIE POWYŻSZEGO ZADANIA ZNAJDUJE SIĘ TYLKO I WYŁĄCZNIE BUDYNEK SALI GIMNASTYCZNEJ, ŁĄCZNIK, ŚCIANY OKALAJĄCE SPACERNIAK, ŚCIANY OD STRONY KOTŁOWNI GAZOWEJ ORAZ PRALNI SCHRONISKA DLA NIELETNICH W DOMINOWIE Zamawiający dopuszcza wykonanie robót przez Podwykonawców w zakresie robót instalacyjnych. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zorganizować zaplecze techniczne oraz socjalne budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w celu rzetelnego opracowania oferty.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.32.20 - 45.26.32.20 Oryginalny kod CPV: 45.26.14.20 - Uszczelnianie dachu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.14.20 - Uszczelnianie dachu Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.60 - Drogi piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 10000,00zł( słownie: dziesięć tysięcy zł.) w terminie składania ofert. 2. Zamawiający żąda dowodu wniesienia wadium ( np. w postaci kopii gwarancji zapłaty wadium lub kopii dokonania przelewu) dołączonego do oferty..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art 22 ustawy pzp. Ocena na zasadzie spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. . 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności . Zamawiający uzna że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi w ofercie kandydata/kandydatów na każde n/w stanowisko: 1. Kierownik budowy - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zakresie niezbędnym do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia, 2. Kierownik robót elektrycznych - uprawnienia do kierowania budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w specjalności i zakresie niezbędnym do kierowania robotami elektrycznymi objętymi przedmiotem zamówienia, Wszystkie osoby wymienione w ofercie winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Kopie w/w dokumentów należy dołączyć do oferty. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz oraz dokumenty - dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum jedną realizację o zbliżonym do niniejszego przedmiotu zamówienia zakresie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców składający ofertę wspólną będzie spełniać ww warunek
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.so.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 43 pokój nr 209..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 43 pokój nr 209..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania wycieczki zimowej w Beskidach dla dzieci pracowników UMCS w Lublinie
- Dostawa i montaż urządzeń do kontroli dostępu w Domu Studenckim przy ul. Konstantynów 1 D w Lublinie
- Dostawa z montażem mebli do DS HELIOS
- Usługi ochrony fizycznej osób i mienia, monitoringu stałego, konserwacji i napraw systemów alarm. oraz zlecanych odrębnie dodatkowych prac technicznych w OR KRUS w Lublinie oraz 22 podległych PT.
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Królikarnia 13 w Gdańsku w ramach zadania: "Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku".
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z MURKAMI OPOROWYMI, INSTALACJĄ KANALIZACJI SANITARNEJ, DESZCZOWEJ, ELEKTROENERGETYCZNEJ, TELETECHNICZNEJ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU w m. Sejny
- Przebudowa ul. Osiedlowej w Olszewie polegająca na budowie kanalizacji deszczowej
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zakopanem
- "Zagospodarowanie terenu nieruchomości przy ul. Głuszyckiej 25,27,29 w Wałbrzychu z rozbiórką nieużytkowanego, parterowego budynku gospodarczego"
- Zmiana sposobu użytkowania budynku dawnej szkoły na obiekt Muzeum Kultury Materialnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.