Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430689052
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 73
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-019
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 811 53 71
1.5.8.) Numer faksu: 47 811 15 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lu.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-022fab86-f7cf-4f8d-82f7-26935d29ac98
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00657861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031463/46/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.28 Przewóz i parkowanie pojazdów zabezpieczonych do celów dochodzeniowo-śledczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-022fab86-f7cf-4f8d-82f7-26935d29ac983.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Zamawiający korzysta, w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tylko z takich narzędzi i urządzeń komunikacji elektronicznej, które są niedyskryminujące, ogólnie dostępne oraz interoperacyjne
w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 307), z produktami powszechnie używanymi służącymi elektronicznemu przechowywaniu, przetwarzaniu i przesyłaniu danych, i które nie ograniczają wykonawcom dostępu do postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
1. Informacje ogólne
1) Stroną internetową prowadzonego postępowania jest Platforma e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/
2) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4) Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
5) W uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@lu.policja.gov.pl, (z wyjątkiem składania ofert, które należy składać w sposób określony w rozdziale XIII).
6) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu).
7) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99, lub drogą elektroniczną, poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
8) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia.
9) Link do postępowania oraz identyfikator postępowania nadany przez Platformę e-Zamówienia zamieszczone są na stronie internetowej zamawiającego: https://lubelska.policja.gov.pl
10) Zamawiający zaleca aby załączniki i dokumenty składane przez wykonawcę były przekazywane w szczególności w następujących formatach: .pdf, .odt, .doc, .docx, .xls, xlsx, .zip, .7zip.
Szczegółowe informacje dotyczące sposobu komunikowania się z
wykonawcami oraz wymaganej formy składanych dokumentów, w
tym informacje dotyczące wymogu użycia podpisu elektronicznego, zawarte są w szczególności w rozdziale XI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
- Administratorem pozyskiwanych danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Lublinie,
z siedzibą przy ul. Narutowicza 73, tel. 47 811 57 37;
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie:
e-mail: iod.kwp@lu.policja.gov.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję do celów dochodzeniowo – śledczych oraz
w szczególnych przypadkach pojazdów służbowych Policji”;
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
- Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Jeżeli administrator planuje dalej przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem informuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udziela jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa art. 13 ust. 2 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 111/1.3.28/24/SZP/U
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 431172,36 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług w zakresie całodobowego holowania (przewozu) oraz przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów zabezpieczanych przez Policję dla celów dochodzeniowo – śledczych oraz w szczególnych przypadkach pojazdów służbowych Policji na terenie działania Komendy Miejskiej Policji w w Lublinie dla pojazdów o dmc do 3,5 t;
2. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.1 (formularz cenowy), Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz wzorze umowy.
4.2.5.) Wartość części: 209918,70 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena oferty brutto - 50% (odpowiada 50 pkt)
b) czas dojazdu - 50% (odpowiada 50 pkt)
ad a) cena oferty brutto (C) – 50%
Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:
C= Cena brutto oferty najtańszej x 50
-------------------------------------------------
Cena brutto oferty ocenianej
Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto podaną w załączniku nr 1 do SWZ (druk „Oferta”).
ad b) czas dojazdu (T) - 50%
Obliczenie punktów w kryterium „Czas dojazdu” zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:
T = (T min / Tx) x 50
gdzie: T – liczba punktów w kryterium „Czas dojazdu”
T min – najkrótszy czas dojazdu
Tx – czas dojazdu oferty badanej
Czas dojazdu winien się zawierać pomiędzy 30 a 60 bądź 120 minutami, w zależności od wybranego pakietu, zgodnie z rozdziałem III pkt 13 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
Przy czym Zamawiający w przypadku:
• wskazania przez Wykonawcę czasu dojazdu dla pakietu nr 2, 3, 5, 6, 7, 8 i 10 powyżej 120 minut - treść oferty uzna za niezgodną z warunkami zamówienia;
• wskazania przez Wykonawcę czasu dojazdu dla pakietu nr 1, 4 i 9 powyżej 60 minut - treść oferty uzna za niezgodną z warunkami zamówienia;
Czas dojazdu liczony od momentu powiadomienia drogą telefoniczną służby dyspozytorskiej parkingu przez Policję o konieczności holowania/przewozu pojazdu na teren parkingu do chwili przyjazdu pojazdu holującego na miejsce wezwania. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia Zlecającemu nr telefonów, na które będą przekazywane zlecenia. Trzykrotna, bezskuteczna próba połączenia potraktowana zostanie jako odmowa przyjęcia zlecenia.
Wskazany przez Wykonawcę czas dojazdu powinien uwzględniać realny czas dojazdu dla pojazdu o określonej masie ciężarowej „holownikiem” z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa m.in.: w zakresie dopuszczalnej prędkości pojazdów w ruchu drogowym. W razie wątpliwości w zakresie wskazanego przez Wykonawcę czasu dojazdu, Zamawiający zweryfikuje wskazany czas dojazdu na stronie https://mapa.targeo.pl „trasa ciężarowa”.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę nierealnego czasu dojazdu, naruszającego przepisy prawa, oferta będzie podlegać odrzuceniu.
W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie czasu dojazdu, uwzględniając oświadczenie zawarte w pkt 4 druk „Oferta”, przyjmie się, że zaoferował on maksymalny czas dojazdu
tj. dla pakietu nr: 1, 4 i 9 - 60 minut, dla pakietu nr: 2, 3, 5, 6, 7, 8 i 10 - 120 minut.
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę czas dojazdu wpisany
do załącznika nr 1 SWZ „OFERTA”.
Suma punktów przyznanych złożonym ofertom będzie stanowiła sumę punktów przyznanych w każdym z ustanowionych powyżej kryteriów oceny, będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej oraz zostanie obliczona wg wzoru:
P = C+T
gdzie: P – łączna ilość punktów
C – ilość punków w kryterium „cena oferty brutto”
T – ilość punktów w kryterium „czas dojazdu”
Wszelkie obliczenia będą dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki z zaokrągleniem wyników do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji tj.: uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dojazdu
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług w zakresie całodobowego holowania (przewozu) oraz przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów zabezpieczanych przez Policję dla celów dochodzeniowo – śledczych oraz w szczególnych przypadkach pojazdów służbowych Policji na terenie działania Komendy Miejskiej Policji
w Białej Podlaskiej dla pojazdów o dmc powyżej 3,5 t;
2. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.2 (formularz cenowy), Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz wzorze umowy.
4.2.5.) Wartość części: 72479,67 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena oferty brutto - 50% (odpowiada 50 pkt)
b) czas dojazdu - 50% (odpowiada 50 pkt)
ad a) cena oferty brutto (C) – 50%
Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:
C= Cena brutto oferty najtańszej x 50
-------------------------------------------------
Cena brutto oferty ocenianej
Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto podaną w załączniku nr 1 do SWZ (druk „Oferta”).
ad b) czas dojazdu (T) - 50%
Obliczenie punktów w kryterium „Czas dojazdu” zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:
T = (T min / Tx) x 50
gdzie: T – liczba punktów w kryterium „Czas dojazdu”
T min – najkrótszy czas dojazdu
Tx – czas dojazdu oferty badanej
Czas dojazdu winien się zawierać pomiędzy 30 a 60 bądź 120 minutami, w zależności od wybranego pakietu, zgodnie z rozdziałem III pkt 13 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
Przy czym Zamawiający w przypadku:
• wskazania przez Wykonawcę czasu dojazdu dla pakietu nr 2, 3, 5, 6, 7, 8 i 10 powyżej 120 minut - treść oferty uzna za niezgodną z warunkami zamówienia;
• wskazania przez Wykonawcę czasu dojazdu dla pakietu nr 1, 4 i 9 powyżej 60 minut - treść oferty uzna za niezgodną z warunkami zamówienia;
Czas dojazdu liczony od momentu powiadomienia drogą telefoniczną służby dyspozytorskiej parkingu przez Policję o konieczności holowania/przewozu pojazdu na teren parkingu do chwili przyjazdu pojazdu holującego na miejsce wezwania. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia Zlecającemu nr telefonów, na które będą przekazywane zlecenia. Trzykrotna, bezskuteczna próba połączenia potraktowana zostanie jako odmowa przyjęcia zlecenia.
Wskazany przez Wykonawcę czas dojazdu powinien uwzględniać realny czas dojazdu dla pojazdu o określonej masie ciężarowej „holownikiem” z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa m.in.: w zakresie dopuszczalnej prędkości pojazdów w ruchu drogowym. W razie wątpliwości w zakresie wskazanego przez Wykonawcę czasu dojazdu, Zamawiający zweryfikuje wskazany czas dojazdu na stronie https://mapa.targeo.pl „trasa ciężarowa”.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę nierealnego czasu dojazdu, naruszającego przepisy prawa, oferta będzie podlegać odrzuceniu.
W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie czasu dojazdu, uwzględniając oświadczenie zawarte w pkt 4 druk „Oferta”, przyjmie się, że zaoferował on maksymalny czas dojazdu
tj. dla pakietu nr: 1, 4 i 9 - 60 minut, dla pakietu nr: 2, 3, 5, 6, 7, 8 i 10 - 120 minut.
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę czas dojazdu wpisany
do załącznika nr 1 SWZ „OFERTA”.
Suma punktów przyznanych złożonym ofertom będzie stanowiła sumę punktów przyznanych w każdym z ustanowionych powyżej kryteriów oceny, będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej oraz zostanie obliczona wg wzoru:
P = C+T
gdzie: P – łączna ilość punktów
C – ilość punków w kryterium „cena oferty brutto”
T – ilość punktów w kryterium „czas dojazdu”
Wszelkie obliczenia będą dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki z zaokrągleniem wyników do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji tj.: uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dojazdu
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług w zakresie całodobowego holowania (przewozu) oraz przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów zabezpieczanych przez Policję dla celów dochodzeniowo – śledczych oraz w szczególnych przypadkach pojazdów służbowych Policji na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Krasnymstawie dla pojazdów o dmc powyżej 3,5 t;
2. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.3 (formularz cenowy), Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz wzorze umowy.
4.2.5.) Wartość części: 18655,28 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena oferty brutto - 50% (odpowiada 50 pkt)
b) czas dojazdu - 50% (odpowiada 50 pkt)
ad a) cena oferty brutto (C) – 50%
Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:
C= Cena brutto oferty najtańszej x 50
-------------------------------------------------
Cena brutto oferty ocenianej
Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto podaną w załączniku nr 1 do SWZ (druk „Oferta”).
ad b) czas dojazdu (T) - 50%
Obliczenie punktów w kryterium „Czas dojazdu” zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:
T = (T min / Tx) x 50
gdzie: T – liczba punktów w kryterium „Czas dojazdu”
T min – najkrótszy czas dojazdu
Tx – czas dojazdu oferty badanej
Czas dojazdu winien się zawierać pomiędzy 30 a 60 bądź 120 minutami, w zależności od wybranego pakietu, zgodnie z rozdziałem III pkt 13 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
Przy czym Zamawiający w przypadku:
• wskazania przez Wykonawcę czasu dojazdu dla pakietu nr 2, 3, 5, 6, 7, 8 i 10 powyżej 120 minut - treść oferty uzna za niezgodną z warunkami zamówienia;
• wskazania przez Wykonawcę czasu dojazdu dla pakietu nr 1, 4 i 9 powyżej 60 minut - treść oferty uzna za niezgodną z warunkami zamówienia;
Czas dojazdu liczony od momentu powiadomienia drogą telefoniczną służby dyspozytorskiej parkingu przez Policję o konieczności holowania/przewozu pojazdu na teren parkingu do chwili przyjazdu pojazdu holującego na miejsce wezwania. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia Zlecającemu nr telefonów, na które będą przekazywane zlecenia. Trzykrotna, bezskuteczna próba połączenia potraktowana zostanie jako odmowa przyjęcia zlecenia.
Wskazany przez Wykonawcę czas dojazdu powinien uwzględniać realny czas dojazdu dla pojazdu o określonej masie ciężarowej „holownikiem” z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa m.in.: w zakresie dopuszczalnej prędkości pojazdów w ruchu drogowym. W razie wątpliwości w zakresie wskazanego przez Wykonawcę czasu dojazdu, Zamawiający zweryfikuje wskazany czas dojazdu na stronie https://mapa.targeo.pl „trasa ciężarowa”.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę nierealnego czasu dojazdu, naruszającego przepisy prawa, oferta będzie podlegać odrzuceniu.
W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie czasu dojazdu, uwzględniając oświadczenie zawarte w pkt 4 druk „Oferta”, przyjmie się, że zaoferował on maksymalny czas dojazdu
tj. dla pakietu nr: 1, 4 i 9 - 60 minut, dla pakietu nr: 2, 3, 5, 6, 7, 8 i 10 - 120 minut.
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę czas dojazdu wpisany
do załącznika nr 1 SWZ „OFERTA”.
Suma punktów przyznanych złożonym ofertom będzie stanowiła sumę punktów przyznanych w każdym z ustanowionych powyżej kryteriów oceny, będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej oraz zostanie obliczona wg wzoru:
P = C+T
gdzie: P – łączna ilość punktów
C – ilość punków w kryterium „cena oferty brutto”
T – ilość punktów w kryterium „czas dojazdu”
Wszelkie obliczenia będą dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki z zaokrągleniem wyników do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji tj.: uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dojazdu
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług w zakresie całodobowego holowania (przewozu) oraz przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów zabezpieczanych przez Policję dla celów dochodzeniowo – śledczych oraz w szczególnych przypadkach pojazdów służbowych Policji na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Łęcznej dla pojazdów o dmc do 3,5 t;
2. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.4 (formularz cenowy), Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz wzorze umowy.
4.2.5.) Wartość części: 18943,09 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena oferty brutto - 50% (odpowiada 50 pkt)
b) czas dojazdu - 50% (odpowiada 50 pkt)
ad a) cena oferty brutto (C) – 50%
Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:
C= Cena brutto oferty najtańszej x 50
-------------------------------------------------
Cena brutto oferty ocenianej
Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto podaną w załączniku nr 1 do SWZ (druk „Oferta”).
ad b) czas dojazdu (T) - 50%
Obliczenie punktów w kryterium „Czas dojazdu” zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:
T = (T min / Tx) x 50
gdzie: T – liczba punktów w kryterium „Czas dojazdu”
T min – najkrótszy czas dojazdu
Tx – czas dojazdu oferty badanej
Czas dojazdu winien się zawierać pomiędzy 30 a 60 bądź 120 minutami, w zależności od wybranego pakietu, zgodnie z rozdziałem III pkt 13 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
Przy czym Zamawiający w przypadku:
• wskazania przez Wykonawcę czasu dojazdu dla pakietu nr 2, 3, 5, 6, 7, 8 i 10 powyżej 120 minut - treść oferty uzna za niezgodną z warunkami zamówienia;
• wskazania przez Wykonawcę czasu dojazdu dla pakietu nr 1, 4 i 9 powyżej 60 minut - treść oferty uzna za niezgodną z warunkami zamówienia;
Czas dojazdu liczony od momentu powiadomienia drogą telefoniczną służby dyspozytorskiej parkingu przez Policję o konieczności holowania/przewozu pojazdu na teren parkingu do chwili przyjazdu pojazdu holującego na miejsce wezwania. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia Zlecającemu nr telefonów, na które będą przekazywane zlecenia. Trzykrotna, bezskuteczna próba połączenia potraktowana zostanie jako odmowa przyjęcia zlecenia.
Wskazany przez Wykonawcę czas dojazdu powinien uwzględniać realny czas dojazdu dla pojazdu o określonej masie ciężarowej „holownikiem” z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa m.in.: w zakresie dopuszczalnej prędkości pojazdów w ruchu drogowym. W razie wątpliwości w zakresie wskazanego przez Wykonawcę czasu dojazdu, Zamawiający zweryfikuje wskazany czas dojazdu na stronie https://mapa.targeo.pl „trasa ciężarowa”.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę nierealnego czasu dojazdu, naruszającego przepisy prawa, oferta będzie podlegać odrzuceniu.
W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie czasu dojazdu, uwzględniając oświadczenie zawarte w pkt 4 druk „Oferta”, przyjmie się, że zaoferował on maksymalny czas dojazdu
tj. dla pakietu nr: 1, 4 i 9 - 60 minut, dla pakietu nr: 2, 3, 5, 6, 7, 8 i 10 - 120 minut.
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę czas dojazdu wpisany
do załącznika nr 1 SWZ „OFERTA”.
Suma punktów przyznanych złożonym ofertom będzie stanowiła sumę punktów przyznanych w każdym z ustanowionych powyżej kryteriów oceny, będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej oraz zostanie obliczona wg wzoru:
P = C+T
gdzie: P – łączna ilość punktów
C – ilość punków w kryterium „cena oferty brutto”
T – ilość punktów w kryterium „czas dojazdu”
Wszelkie obliczenia będą dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki z zaokrągleniem wyników do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji tj.: uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dojazdu
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług w zakresie całodobowego holowania (przewozu) oraz przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów zabezpieczanych przez Policję dla celów dochodzeniowo – śledczych oraz w szczególnych przypadkach pojazdów służbowych Policji na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Łukowie dla pojazdów o dmc powyżej 3,5 t;
2. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.5 (formularz cenowy), Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz wzorze umowy.
4.2.5.) Wartość części: 10081,30 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena oferty brutto - 50% (odpowiada 50 pkt)
b) czas dojazdu - 50% (odpowiada 50 pkt)
ad a) cena oferty brutto (C) – 50%
Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:
C= Cena brutto oferty najtańszej x 50
-------------------------------------------------
Cena brutto oferty ocenianej
Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto podaną w załączniku nr 1 do SWZ (druk „Oferta”).
ad b) czas dojazdu (T) - 50%
Obliczenie punktów w kryterium „Czas dojazdu” zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:
T = (T min / Tx) x 50
gdzie: T – liczba punktów w kryterium „Czas dojazdu”
T min – najkrótszy czas dojazdu
Tx – czas dojazdu oferty badanej
Czas dojazdu winien się zawierać pomiędzy 30 a 60 bądź 120 minutami, w zależności od wybranego pakietu, zgodnie z rozdziałem III pkt 13 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
Przy czym Zamawiający w przypadku:
• wskazania przez Wykonawcę czasu dojazdu dla pakietu nr 2, 3, 5, 6, 7, 8 i 10 powyżej 120 minut - treść oferty uzna za niezgodną z warunkami zamówienia;
• wskazania przez Wykonawcę czasu dojazdu dla pakietu nr 1, 4 i 9 powyżej 60 minut - treść oferty uzna za niezgodną z warunkami zamówienia;
Czas dojazdu liczony od momentu powiadomienia drogą telefoniczną służby dyspozytorskiej parkingu przez Policję o konieczności holowania/przewozu pojazdu na teren parkingu do chwili przyjazdu pojazdu holującego na miejsce wezwania. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia Zlecającemu nr telefonów, na które będą przekazywane zlecenia. Trzykrotna, bezskuteczna próba połączenia potraktowana zostanie jako odmowa przyjęcia zlecenia.
Wskazany przez Wykonawcę czas dojazdu powinien uwzględniać realny czas dojazdu dla pojazdu o określonej masie ciężarowej „holownikiem” z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa m.in.: w zakresie dopuszczalnej prędkości pojazdów w ruchu drogowym. W razie wątpliwości w zakresie wskazanego przez Wykonawcę czasu dojazdu, Zamawiający zweryfikuje wskazany czas dojazdu na stronie https://mapa.targeo.pl „trasa ciężarowa”.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę nierealnego czasu dojazdu, naruszającego przepisy prawa, oferta będzie podlegać odrzuceniu.
W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie czasu dojazdu, uwzględniając oświadczenie zawarte w pkt 4 druk „Oferta”, przyjmie się, że zaoferował on maksymalny czas dojazdu
tj. dla pakietu nr: 1, 4 i 9 - 60 minut, dla pakietu nr: 2, 3, 5, 6, 7, 8 i 10 - 120 minut.
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę czas dojazdu wpisany
do załącznika nr 1 SWZ „OFERTA”.
Suma punktów przyznanych złożonym ofertom będzie stanowiła sumę punktów przyznanych w każdym z ustanowionych powyżej kryteriów oceny, będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej oraz zostanie obliczona wg wzoru:
P = C+T
gdzie: P – łączna ilość punktów
C – ilość punków w kryterium „cena oferty brutto”
T – ilość punktów w kryterium „czas dojazdu”
Wszelkie obliczenia będą dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki z zaokrągleniem wyników do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji tj.: uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dojazdu
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług w zakresie całodobowego holowania (przewozu) oraz przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów zabezpieczanych przez Policję dla celów dochodzeniowo – śledczych oraz w szczególnych przypadkach pojazdów służbowych Policji na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Opolu Lubelskim dla pojazdów o dmc do 3,5 t;
2. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.6 (formularz cenowy), Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz wzorze umowy.
4.2.5.) Wartość części: 8330,08 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena oferty brutto - 50% (odpowiada 50 pkt)
b) czas dojazdu - 50% (odpowiada 50 pkt)
ad a) cena oferty brutto (C) – 50%
Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:
C= Cena brutto oferty najtańszej x 50
-------------------------------------------------
Cena brutto oferty ocenianej
Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto podaną w załączniku nr 1 do SWZ (druk „Oferta”).
ad b) czas dojazdu (T) - 50%
Obliczenie punktów w kryterium „Czas dojazdu” zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:
T = (T min / Tx) x 50
gdzie: T – liczba punktów w kryterium „Czas dojazdu”
T min – najkrótszy czas dojazdu
Tx – czas dojazdu oferty badanej
Czas dojazdu winien się zawierać pomiędzy 30 a 60 bądź 120 minutami, w zależności od wybranego pakietu, zgodnie z rozdziałem III pkt 13 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
Przy czym Zamawiający w przypadku:
• wskazania przez Wykonawcę czasu dojazdu dla pakietu nr 2, 3, 5, 6, 7, 8 i 10 powyżej 120 minut - treść oferty uzna za niezgodną z warunkami zamówienia;
• wskazania przez Wykonawcę czasu dojazdu dla pakietu nr 1, 4 i 9 powyżej 60 minut - treść oferty uzna za niezgodną z warunkami zamówienia;
Czas dojazdu liczony od momentu powiadomienia drogą telefoniczną służby dyspozytorskiej parkingu przez Policję o konieczności holowania/przewozu pojazdu na teren parkingu do chwili przyjazdu pojazdu holującego na miejsce wezwania. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia Zlecającemu nr telefonów, na które będą przekazywane zlecenia. Trzykrotna, bezskuteczna próba połączenia potraktowana zostanie jako odmowa przyjęcia zlecenia.
Wskazany przez Wykonawcę czas dojazdu powinien uwzględniać realny czas dojazdu dla pojazdu o określonej masie ciężarowej „holownikiem” z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa m.in.: w zakresie dopuszczalnej prędkości pojazdów w ruchu drogowym. W razie wątpliwości w zakresie wskazanego przez Wykonawcę czasu dojazdu, Zamawiający zweryfikuje wskazany czas dojazdu na stronie https://mapa.targeo.pl „trasa ciężarowa”.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę nierealnego czasu dojazdu, naruszającego przepisy prawa, oferta będzie podlegać odrzuceniu.
W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie czasu dojazdu, uwzględniając oświadczenie zawarte w pkt 4 druk „Oferta”, przyjmie się, że zaoferował on maksymalny czas dojazdu
tj. dla pakietu nr: 1, 4 i 9 - 60 minut, dla pakietu nr: 2, 3, 5, 6, 7, 8 i 10 - 120 minut.
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę czas dojazdu wpisany
do załącznika nr 1 SWZ „OFERTA”.
Suma punktów przyznanych złożonym ofertom będzie stanowiła sumę punktów przyznanych w każdym z ustanowionych powyżej kryteriów oceny, będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej oraz zostanie obliczona wg wzoru:
P = C+T
gdzie: P – łączna ilość punktów
C – ilość punków w kryterium „cena oferty brutto”
T – ilość punktów w kryterium „czas dojazdu”
Wszelkie obliczenia będą dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki z zaokrągleniem wyników do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji tj.: uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dojazdu
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług w zakresie całodobowego holowania (przewozu) oraz przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów zabezpieczanych przez Policję dla celów dochodzeniowo – śledczych oraz w szczególnych przypadkach pojazdów służbowych Policji na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Opolu Lubelskim, Komendy Powiatowej Policji w Puławach dla pojazdów o dmc powyżej 3,5 t;
2. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.7 (formularz cenowy), Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz wzorze umowy.
4.2.5.) Wartość części: 31463,41 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena oferty brutto - 50% (odpowiada 50 pkt)
b) czas dojazdu - 50% (odpowiada 50 pkt)
ad a) cena oferty brutto (C) – 50%
Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:
C= Cena brutto oferty najtańszej x 50
-------------------------------------------------
Cena brutto oferty ocenianej
Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto podaną w załączniku nr 1 do SWZ (druk „Oferta”).
ad b) czas dojazdu (T) - 50%
Obliczenie punktów w kryterium „Czas dojazdu” zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:
T = (T min / Tx) x 50
gdzie: T – liczba punktów w kryterium „Czas dojazdu”
T min – najkrótszy czas dojazdu
Tx – czas dojazdu oferty badanej
Czas dojazdu winien się zawierać pomiędzy 30 a 60 bądź 120 minutami, w zależności od wybranego pakietu, zgodnie z rozdziałem III pkt 13 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
Przy czym Zamawiający w przypadku:
• wskazania przez Wykonawcę czasu dojazdu dla pakietu nr 2, 3, 5, 6, 7, 8 i 10 powyżej 120 minut - treść oferty uzna za niezgodną z warunkami zamówienia;
• wskazania przez Wykonawcę czasu dojazdu dla pakietu nr 1, 4 i 9 powyżej 60 minut - treść oferty uzna za niezgodną z warunkami zamówienia;
Czas dojazdu liczony od momentu powiadomienia drogą telefoniczną służby dyspozytorskiej parkingu przez Policję o konieczności holowania/przewozu pojazdu na teren parkingu do chwili przyjazdu pojazdu holującego na miejsce wezwania. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia Zlecającemu nr telefonów, na które będą przekazywane zlecenia. Trzykrotna, bezskuteczna próba połączenia potraktowana zostanie jako odmowa przyjęcia zlecenia.
Wskazany przez Wykonawcę czas dojazdu powinien uwzględniać realny czas dojazdu dla pojazdu o określonej masie ciężarowej „holownikiem” z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa m.in.: w zakresie dopuszczalnej prędkości pojazdów w ruchu drogowym. W razie wątpliwości w zakresie wskazanego przez Wykonawcę czasu dojazdu, Zamawiający zweryfikuje wskazany czas dojazdu na stronie https://mapa.targeo.pl „trasa ciężarowa”.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę nierealnego czasu dojazdu, naruszającego przepisy prawa, oferta będzie podlegać odrzuceniu.
W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie czasu dojazdu, uwzględniając oświadczenie zawarte w pkt 4 druk „Oferta”, przyjmie się, że zaoferował on maksymalny czas dojazdu
tj. dla pakietu nr: 1, 4 i 9 - 60 minut, dla pakietu nr: 2, 3, 5, 6, 7, 8 i 10 - 120 minut.
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę czas dojazdu wpisany
do załącznika nr 1 SWZ „OFERTA”.
Suma punktów przyznanych złożonym ofertom będzie stanowiła sumę punktów przyznanych w każdym z ustanowionych powyżej kryteriów oceny, będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej oraz zostanie obliczona wg wzoru:
P = C+T
gdzie: P – łączna ilość punktów
C – ilość punków w kryterium „cena oferty brutto”
T – ilość punktów w kryterium „czas dojazdu”
Wszelkie obliczenia będą dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki z zaokrągleniem wyników do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji tj.: uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dojazdu
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług w zakresie całodobowego holowania (przewozu) oraz przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów zabezpieczanych przez Policję dla celów dochodzeniowo – śledczych oraz w szczególnych przypadkach pojazdów służbowych Policji na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Parczewie, Komendy Powiatowej Policji w Radzyniu Podlaskim dla pojazdów o dmc powyżej 3,5 t;
2. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.8 (formularz cenowy), Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz wzorze umowy.
4.2.5.) Wartość części: 31056,91 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena oferty brutto - 50% (odpowiada 50 pkt)
b) czas dojazdu - 50% (odpowiada 50 pkt)
ad a) cena oferty brutto (C) – 50%
Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:
C= Cena brutto oferty najtańszej x 50
-------------------------------------------------
Cena brutto oferty ocenianej
Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto podaną w załączniku nr 1 do SWZ (druk „Oferta”).
ad b) czas dojazdu (T) - 50%
Obliczenie punktów w kryterium „Czas dojazdu” zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:
T = (T min / Tx) x 50
gdzie: T – liczba punktów w kryterium „Czas dojazdu”
T min – najkrótszy czas dojazdu
Tx – czas dojazdu oferty badanej
Czas dojazdu winien się zawierać pomiędzy 30 a 60 bądź 120 minutami, w zależności od wybranego pakietu, zgodnie z rozdziałem III pkt 13 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
Przy czym Zamawiający w przypadku:
• wskazania przez Wykonawcę czasu dojazdu dla pakietu nr 2, 3, 5, 6, 7, 8 i 10 powyżej 120 minut - treść oferty uzna za niezgodną z warunkami zamówienia;
• wskazania przez Wykonawcę czasu dojazdu dla pakietu nr 1, 4 i 9 powyżej 60 minut - treść oferty uzna za niezgodną z warunkami zamówienia;
Czas dojazdu liczony od momentu powiadomienia drogą telefoniczną służby dyspozytorskiej parkingu przez Policję o konieczności holowania/przewozu pojazdu na teren parkingu do chwili przyjazdu pojazdu holującego na miejsce wezwania. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia Zlecającemu nr telefonów, na które będą przekazywane zlecenia. Trzykrotna, bezskuteczna próba połączenia potraktowana zostanie jako odmowa przyjęcia zlecenia.
Wskazany przez Wykonawcę czas dojazdu powinien uwzględniać realny czas dojazdu dla pojazdu o określonej masie ciężarowej „holownikiem” z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa m.in.: w zakresie dopuszczalnej prędkości pojazdów w ruchu drogowym. W razie wątpliwości w zakresie wskazanego przez Wykonawcę czasu dojazdu, Zamawiający zweryfikuje wskazany czas dojazdu na stronie https://mapa.targeo.pl „trasa ciężarowa”.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę nierealnego czasu dojazdu, naruszającego przepisy prawa, oferta będzie podlegać odrzuceniu.
W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie czasu dojazdu, uwzględniając oświadczenie zawarte w pkt 4 druk „Oferta”, przyjmie się, że zaoferował on maksymalny czas dojazdu
tj. dla pakietu nr: 1, 4 i 9 - 60 minut, dla pakietu nr: 2, 3, 5, 6, 7, 8 i 10 - 120 minut.
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę czas dojazdu wpisany
do załącznika nr 1 SWZ „OFERTA”.
Suma punktów przyznanych złożonym ofertom będzie stanowiła sumę punktów przyznanych w każdym z ustanowionych powyżej kryteriów oceny, będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej oraz zostanie obliczona wg wzoru:
P = C+T
gdzie: P – łączna ilość punktów
C – ilość punków w kryterium „cena oferty brutto”
T – ilość punktów w kryterium „czas dojazdu”
Wszelkie obliczenia będą dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki z zaokrągleniem wyników do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji tj.: uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dojazdu
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług w zakresie całodobowego holowania (przewozu) oraz przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów zabezpieczanych przez Policję dla celów dochodzeniowo – śledczych oraz w szczególnych przypadkach pojazdów służbowych Policji na terenie działania Komendy Powiatowej Policji we Włodawie dla pojazdów o dmc do 3,5 t;
2. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.9 (formularz cenowy), Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz wzorze umowy.
4.2.5.) Wartość części: 11382,11 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena oferty brutto - 50% (odpowiada 50 pkt)
b) czas dojazdu - 50% (odpowiada 50 pkt)
ad a) cena oferty brutto (C) – 50%
Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:
C= Cena brutto oferty najtańszej x 50
-------------------------------------------------
Cena brutto oferty ocenianej
Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto podaną w załączniku nr 1 do SWZ (druk „Oferta”).
ad b) czas dojazdu (T) - 50%
Obliczenie punktów w kryterium „Czas dojazdu” zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:
T = (T min / Tx) x 50
gdzie: T – liczba punktów w kryterium „Czas dojazdu”
T min – najkrótszy czas dojazdu
Tx – czas dojazdu oferty badanej
Czas dojazdu winien się zawierać pomiędzy 30 a 60 bądź 120 minutami, w zależności od wybranego pakietu, zgodnie z rozdziałem III pkt 13 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
Przy czym Zamawiający w przypadku:
• wskazania przez Wykonawcę czasu dojazdu dla pakietu nr 2, 3, 5, 6, 7, 8 i 10 powyżej 120 minut - treść oferty uzna za niezgodną z warunkami zamówienia;
• wskazania przez Wykonawcę czasu dojazdu dla pakietu nr 1, 4 i 9 powyżej 60 minut - treść oferty uzna za niezgodną z warunkami zamówienia;
Czas dojazdu liczony od momentu powiadomienia drogą telefoniczną służby dyspozytorskiej parkingu przez Policję o konieczności holowania/przewozu pojazdu na teren parkingu do chwili przyjazdu pojazdu holującego na miejsce wezwania. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia Zlecającemu nr telefonów, na które będą przekazywane zlecenia. Trzykrotna, bezskuteczna próba połączenia potraktowana zostanie jako odmowa przyjęcia zlecenia.
Wskazany przez Wykonawcę czas dojazdu powinien uwzględniać realny czas dojazdu dla pojazdu o określonej masie ciężarowej „holownikiem” z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa m.in.: w zakresie dopuszczalnej prędkości pojazdów w ruchu drogowym. W razie wątpliwości w zakresie wskazanego przez Wykonawcę czasu dojazdu, Zamawiający zweryfikuje wskazany czas dojazdu na stronie https://mapa.targeo.pl „trasa ciężarowa”.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę nierealnego czasu dojazdu, naruszającego przepisy prawa, oferta będzie podlegać odrzuceniu.
W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie czasu dojazdu, uwzględniając oświadczenie zawarte w pkt 4 druk „Oferta”, przyjmie się, że zaoferował on maksymalny czas dojazdu
tj. dla pakietu nr: 1, 4 i 9 - 60 minut, dla pakietu nr: 2, 3, 5, 6, 7, 8 i 10 - 120 minut.
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę czas dojazdu wpisany
do załącznika nr 1 SWZ „OFERTA”.
Suma punktów przyznanych złożonym ofertom będzie stanowiła sumę punktów przyznanych w każdym z ustanowionych powyżej kryteriów oceny, będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej oraz zostanie obliczona wg wzoru:
P = C+T
gdzie: P – łączna ilość punktów
C – ilość punków w kryterium „cena oferty brutto”
T – ilość punktów w kryterium „czas dojazdu”
Wszelkie obliczenia będą dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki z zaokrągleniem wyników do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji tj.: uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dojazdu
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług w zakresie całodobowego holowania (przewozu) oraz przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów zabezpieczanych przez Policję dla celów dochodzeniowo – śledczych oraz w szczególnych przypadkach pojazdów służbowych Policji na terenie działania Komendy Miejskiej Policji w Zamościu dla pojazdów o dmc powyżej 3,5 t;
2. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.10 (formularz cenowy), Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz wzorze umowy.
4.2.5.) Wartość części: 18861,79 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena oferty brutto - 50% (odpowiada 50 pkt)
b) czas dojazdu - 50% (odpowiada 50 pkt)
ad a) cena oferty brutto (C) – 50%
Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:
C= Cena brutto oferty najtańszej x 50
-------------------------------------------------
Cena brutto oferty ocenianej
Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto podaną w załączniku nr 1 do SWZ (druk „Oferta”).
ad b) czas dojazdu (T) - 50%
Obliczenie punktów w kryterium „Czas dojazdu” zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:
T = (T min / Tx) x 50
gdzie: T – liczba punktów w kryterium „Czas dojazdu”
T min – najkrótszy czas dojazdu
Tx – czas dojazdu oferty badanej
Czas dojazdu winien się zawierać pomiędzy 30 a 60 bądź 120 minutami, w zależności od wybranego pakietu, zgodnie z rozdziałem III pkt 13 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
Przy czym Zamawiający w przypadku:
• wskazania przez Wykonawcę czasu dojazdu dla pakietu nr 2, 3, 5, 6, 7, 8 i 10 powyżej 120 minut - treść oferty uzna za niezgodną z warunkami zamówienia;
• wskazania przez Wykonawcę czasu dojazdu dla pakietu nr 1, 4 i 9 powyżej 60 minut - treść oferty uzna za niezgodną z warunkami zamówienia;
Czas dojazdu liczony od momentu powiadomienia drogą telefoniczną służby dyspozytorskiej parkingu przez Policję o konieczności holowania/przewozu pojazdu na teren parkingu do chwili przyjazdu pojazdu holującego na miejsce wezwania. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia Zlecającemu nr telefonów, na które będą przekazywane zlecenia. Trzykrotna, bezskuteczna próba połączenia potraktowana zostanie jako odmowa przyjęcia zlecenia.
Wskazany przez Wykonawcę czas dojazdu powinien uwzględniać realny czas dojazdu dla pojazdu o określonej masie ciężarowej „holownikiem” z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa m.in.: w zakresie dopuszczalnej prędkości pojazdów w ruchu drogowym. W razie wątpliwości w zakresie wskazanego przez Wykonawcę czasu dojazdu, Zamawiający zweryfikuje wskazany czas dojazdu na stronie https://mapa.targeo.pl „trasa ciężarowa”.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę nierealnego czasu dojazdu, naruszającego przepisy prawa, oferta będzie podlegać odrzuceniu.
W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie czasu dojazdu, uwzględniając oświadczenie zawarte w pkt 4 druk „Oferta”, przyjmie się, że zaoferował on maksymalny czas dojazdu
tj. dla pakietu nr: 1, 4 i 9 - 60 minut, dla pakietu nr: 2, 3, 5, 6, 7, 8 i 10 - 120 minut.
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę czas dojazdu wpisany
do załącznika nr 1 SWZ „OFERTA”.
Suma punktów przyznanych złożonym ofertom będzie stanowiła sumę punktów przyznanych w każdym z ustanowionych powyżej kryteriów oceny, będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej oraz zostanie obliczona wg wzoru:
P = C+T
gdzie: P – łączna ilość punktów
C – ilość punków w kryterium „cena oferty brutto”
T – ilość punktów w kryterium „czas dojazdu”
Wszelkie obliczenia będą dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki z zaokrągleniem wyników do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji tj.: uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dojazdu
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w dokumentach określonych w rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Nie dotyczy.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca:
- oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz posiada ważną (tj. aktualną) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 728).
Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawcę niebędącego przedsiębiorcą, w przypadku którego nie stosuje się wymogu uzyskania licencji na wykonywanie transportu drogowego z w/w ustawą.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Nie dotyczy.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej (dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym) oraz wykaże się dysponowaniem parkingiem w celu realizacji zamówienia wraz
z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Parking winien spełniać wymogi opisane w rozdz. III SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
a) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postepowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Na wezwanie Zamawiającego, na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (złożonym wraz z ofertą zgodnie z pkt 1).
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
b) W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedmiotowy dokument należy złożyć także
w odniesieniu do tych podmiotów.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
a) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postepowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Na wezwanie Zamawiającego, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. 2024 r. poz. 728) – dotyczy pakietów od nr 1 - 10.
Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawcę niebędącego przedsiębiorcą, w przypadku którego nie stosuje się wymogu uzyskania licencji na wykonywanie transportu drogowego zgodnie z ww. ustawą.
2) wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z opisem w rozdz. III SWZ - załącznik nr 3 do SWZ.
• Dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2, składane są na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego w rozdz. VI SWZ.
• W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnianie warunku określonego w ww. rozdziale SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty stanowiące ofertę:1) Druk „Oferta” załącznik nr 1 do SWZ (należy złożyć wszystkie strony dokumentu).
2) Formularze cenowe” – tj. wybrane załączniki od nr 1.1 do nr 1.10 do SWZ
(w zależności od wybranego/-ych pakietu/-ów);
Jeżeli Wykonawca nie złoży druku „Oferta” oraz wybranych formularzy cenowych, oferta będzie podlegała odrzuceniu. Druk Oferta oraz Formularze cenowe nie będą podlegały uzupełnieniu;
3) Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale VI i VII SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, w sytuacji jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo do złożenia oferty winno być złożone w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do ofert oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (powyższy pkt 5) dotyczy również Wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. Na gruncie przepisów dotyczących zamówień publicznych przedsiębiorców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy traktować jak wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w okolicznościach gdy Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o których mowa w art. 112ust. 2 pkt 2 ustawy lub warunki dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
7. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy stanowi załącznik do SWZ – wzór umowy.2. We wzorze umowy Zamawiający przewidział wszystkie istotne dla stron postanowienia oraz przyszłe zobowiązania wykonawcy i Zamawiającego.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy, w szczególności na warunkach określonych w § 14 wzoru umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-30 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-30 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-28
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Termin realizacji zamówienia – 24 miesiące od daty obowiązywania umowy.2. Przewidywane terminy obowiązywania umowy:
l.p. nazwa termin obowiązywania umowy od:
1 KMP LUBLIN dnia podpisania umowy
2 KMP BIAŁA PODLASKA dnia podpisania umowy
3 KPP KRASNYSTAW dnia podpisania umowy
4 KPP ŁĘCZNA dnia podpisania umowy
5 KPP ŁUKÓW I kwartału 2025 r.
6 KPP OPOLE LUBELSKIE dnia podpisania umowy
7 KPP OPOLE LUBELSKIE, PUŁAWY dnia podpisania umowy
8 KPP PARCZEW, RADZYŃ PODLASKI dnia podpisania umowy
9 KPP WŁODAWA dnia podpisania umowy
10 KMP ZAMOŚĆ dnia podpisania umowy
3. Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507), w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób
i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp.
Na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Ustawa przewiduje również karę pieniężną nakładaną na osoby lub podmioty podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Środki ochrony prawnej wnosi się zgodnie z zapisami zawartymi w dziale XXIII Środki ochrony prawnej ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Usługa parkingowa polegająca na przechowywaniu pojazdów, części samochodowych oraz depozytów wielkogabarytowych do celów procesowych dla Sądu Rejonowego w Słupsku
- Holowanie i parkowanie pojazdów i ich części zabezpieczonych w celach procesowych na zlecenie KPP w Pucku.
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu Świebodzińskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.