To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-01-21
Morawica: Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Nr sprawy EZP-252-38/2007
Numer ogłoszenia: 14104 - 2008; data zamieszczenia: 21.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 221331 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, fax 041 3641226.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku Nr sprawy EZP-252-38/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku wg asortymentów określonych i opisanych w formularzach asortymentowo-cenowych podzielonych na pakiety od Nr I do Nr IX: -pakiet Nr I - strzykawki, igły, cewniki, kanikule, rękawiczki -pakiet Nr II - kieliszki, pojemniki -pakiet Nr III - testy, rękawy -pakiet Nr IV - gaziki jałowe -pakiet Nr V - termometry, ciśnieniomierze -pakiet Nr VI - sprzęt pomocniczy medyczny -pakiet Nr VII - ustniki do alkomatów -pakiet Nr VIII - pampersy -pakiet Nr IX - zamknięty aspiracyjno-próżniowy system do pobierania krwi,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 176558,8 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet I - - strzykawki, igły, cewniki, kanikule, rękawiczki.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dystrybucja Sprzętu Medycznego ARMED, ul. Kopernika 19 A, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 121784.90
- Oferta z najniższą ceną: 121784.90 / oferta z najwyższą ceną: 128027.30
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet Nr II - kieliszki, pojemniki,.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA WIĄCEK-ŻYCHLIŃSKA - wspólnik spółki cywilnej PROFILAB
jakie przetargi wygrała firma
ANNA WIĄCEK-ŻYCHLIŃSKA - wspólnik spółki cywilnej PROFILAB
- Włodzimierz Stachura, Jerzy Holli, Anna Wiącek-Żychlińska PROFILAB S.C. Produkcja-Handel-Usługi, Al. Bohaterów Września 9, 02-389 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 16066.50
- Oferta z najniższą ceną: 16066.50 / oferta z najwyższą ceną: 26763.50
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet Nr III - testy, rękawy.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFORMER MED Sp.z o.o., ul.Piątkowska 200, 61-691 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2830.00
- Oferta z najniższą ceną: 2830.00 / oferta z najwyższą ceną: 4302,80
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet Nr IV - gaziki jałowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IRHEN Sp.z o.o., ul. Pasieka 13 A, 61-657 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4400.00
- Oferta z najniższą ceną: 4400.00 / oferta z najwyższą ceną: 18900.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet Nr V - termometry, ciśnieniomierze.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARNO MED Sp. z o.o., ul.Kolejowa 24, 55-081 Mietków, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1826.00
- Oferta z najniższą ceną: 1826.00 / oferta z najwyższą ceną: 3752.50
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet Nr VI - sprzęt pomocniczy medyczny.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IRHEN Sp. z o.o., ul. Pasieka 13 A, 61-657 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12571.40
- Oferta z najniższą ceną: 12571.00 / oferta z najwyższą ceną: 14316.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet Nr VIII - pampersy.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A. w Toruniu, ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 17080.00
- Oferta z najniższą ceną: 17080.00 / oferta z najwyższą ceną: 17080.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Zakup kontenerów dla potrzeb zaplecza sanitarno - szatniowego kompleksu boisk sportowych w Bilczy - etap 2024
- Świadczenie usługi cateringu - przygotowanie i dostarczenie całodniowego wyżywienia dla 20 Mieszkańców SCOM w Brudzowie w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
- Kompleksowe ubezpieczenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa obłożeń i bielizny jednorazowego użytku dla SP ZZOZ w Kozienicach
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.