Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-14
Morawica: Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Nr sprawy EZP-252-38/2007
Numer ogłoszenia: 221331 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, fax 041 3641226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku Nr sprawy EZP-252-38/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku wg asortymentów określonych i opisanych w formularzach asortymentowo-cenowych podzielonych na pakiety od Nr I do Nr IX: -pakiet Nr I - strzykawki, igły, cewniki, kanikule, rękawiczki -pakiet Nr II - kieliszki, pojemniki -pakiet Nr III - testy, rękawy -pakiet Nr IV - gaziki jałowe -pakiet Nr V - termometry, ciśnieniomierze -pakiet Nr VI - sprzęt pomocniczy medyczny -pakiet Nr VII - ustniki do alkomatów -pakiet Nr VIII - pampersy -pakiet Nr IX - zamknięty aspiracyjno-próżniowy system do pobierania krwi,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, może ubiegać się wykonawca, który: 1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5.Wyraża zgodę na 30 dniowy termin płatności faktur za wykonaną dostawę. 6.Spełnia wszystkie inne wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenie kserokopii musi być dokonane na każdej stronie kserokopii w przypadku dokumentów wielostronicowych. Zamawiający wymaga przedstawienia wymienionych niżej dokumentów: a)oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (załącznik do SIWZ); b)oświadczenie stosowne do wymogów art. 36 ust.4 ustawy dotyczące podwykonawców (załącznik do SIWZ); c)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te mają stwierdzać aktualny stan prawny wykonawcy, zakres jego działalności stwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, ustanowiony przez nich pełnomocnik przed podpisaniem umowy musi przedstawić zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 2.Inne wymagane dokumenty stanowiące ofertę: d) wypełniony formularz oferty sporządzony według wymaganego wzoru (załącznik do SIWZ). e) prawidłowo wypełnione formularze asortymentowo-cenowe ( w przypadku oferty częściowej formularz asortymentowo-cenowy na wybrany pakiet), sporządzony zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki do niniejszej specyfikacji; (załączniki do SIWZ). f)aktualna deklaracja zgodności i znakowanie znakiem CE lub wpis/zgłoszenie oferowanych produktów do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania na terytorium Polski zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r Nr 93 poz. 896 z późniejszymi zmianami) lub inny aktualny dokument dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu w kraju - zgodnie z obowiązującym prawem./Znak CE na instrukcji, opakowaniu handlowym i jeżeli to możliwe na samym wyrobie/ - niniejsze dokumenty muszą być dołączone do każdego pakietu z wyraźnym zaznaczeniem, numeru pakietu i pozycji której dotyczą; g)materiały i informacje producenta (katalogi, opisy) w języku polskim w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego /prospekty w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski/, do każdej pozycji na które Wykonawca składa ofertę - należy podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz wyraźnie oznaczyć w materiałach informacyjnych potwierdzenie wymaganego parametru; h)zaakceptowany wzór umowy. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja jest dostępna bezpłatnie na stronie internetowej www.morawica.com.pl lub można ją otrzymać w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych w cenie 10,00zł,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 10:45, miejsce: W Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie finansowany ze środków unijnych
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki, igły, cewniki, kaniule, rękawiczki wg formularza asortymentowo-cenowego 33 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kieliszki, pojemniki wg formularza asortymentowo-cenowego 4 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy, rękawy wg formularza asortymentowo-cenowego 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaziki jałowe wg formularza asortymentowo-cenowego 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termometry, ciśnieniomierze wg formularza asortymentowo-cenowego 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt pomocniczy medyczny wg formularza asortymentowo-cenowego 16 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustniki do alkomatów wg formularza asortymentowo-cenowego 1 pozycja..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pampersy wg formularza asortymentowo-cenowego 3 pozycje..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamknięty aspiracyjno-próżniowy system do pobierania krwi wg formularza asortymentowo-cenowego 8 pozycji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych
- Zakup wyposażenia do Oddziału Rehabilitacji Psychiatrycznej
- Zakup kontenerów dla potrzeb zaplecza sanitarno - szatniowego kompleksu boisk sportowych w Bilczy - etap 2024
- Kompleksowe ubezpieczenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku, środków opatrunkowych oraz pozostałych artykułów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów opatrunkowych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
- Dostawa obłożeń operacyjnych, fartuchów chirurgicznych oraz ubrań operacyjnych
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o
- Zakup i dostawa sprzętu ratowniczego dla OSP Kęty w ramach projektu "Zarządzanie kryzysowe bez granic"- 8 części
- Dostawa wyrobów medycznych - uzupełnienie III
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.