Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-01
Gdynia: Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 141065 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwincentego.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych i ocennych oraz ilości poszczególnego asortymentu zawiera załącznik nr 1 b do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, iż ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia są wartościami szacunkowymi, służącymi do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Ilość zamawianego asortymentu, w ramach realizacji umowy może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, w poszczególnych grupach asortymentowych do 25 % (słownie: dwadzieścia pięć procent), w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż wartość oferty wybranego Wykonawcy nie zostanie przekroczona. 4. Wykonawca zapewni na własny koszt dostawę do siedziby Zamawiającego, Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1. 5. Zamawiający wymaga, aby asortyment oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty spełniał warunki i posiadał niezbędne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium państwa członkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679. z późn. zm.). 6. Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać zamówienie zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia ofert wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, wykonawcy składają wraz z ofertą: 1) ulotki informacyjne pochodzące od producenta oferowanego asortymentu wraz z fotografią (rysunkiem), zawierające informacje niezbędne dla oceny oferowanego asortymentu, pod kątem jego zgodności z SIWZ; 2) próbki wyrobów - dotyczy Grupy 1, poz. 2 - 7, Grupy 4, poz. 1-7, Grupy 5, poz. 1- 17, Grupy 15 - po 1 opakowaniu w oryginalnym opakowaniu handlowym, gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, opatrzone etykietą zawierającą wszystkie niezbędne dla wyrobu medycznego dane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 251, poz. 2514). Z chwilą rozstrzygnięcia postępowania Zamawiający zwróci próbki na pisemny wniosek wykonawcy, natomiast próbki wykonawcy, który został wybrany, zostaną ujęte na poczet całościowej dostawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę, mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia wykonawcy, 2) częstotliwości dostaw, miejsca dostaw, 3) zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie, 4) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany- udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie, 5) upadłości albo likwidacji producenta lub dystrybutora, 6) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 2mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian; 7) w zakresie, o którym mowa w ust. 2 pkt. 3, w przypadku: a) zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży; b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP; 8) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy; 9) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwincentego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Św.Wincentego
a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamowień
Publicznych, bud. gospodarczy, pok. nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Św.Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamowień Publicznych, bud. gospodarczy, pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Gaza baweł., -5 000 m bieżących 2.Kompresy gazowe niej., 10 cm x 10 cm x 100, -17 000 op. 3.Kompresy gazowe niej., 7,5 cm x 7,5 cm x 100,-15 000 op. 4.Kompresy gazowe niej., 5 cm x 5 cm x 100,-19 000 op. 5.Opaska gipsowa szybkowiążąca, 10 cm x 3 m,-2 000 op. 6.Opaska gipsowa szybkowiążąca, 12 cm x 3 m,-2 400 op. 7.Opaska gipsowa szybkowiążąca, 14-15 cm x 3 m,-4 000 op. 8.Jałowy kompres włókninowy 5 cm x 5 cm, -255.000 szt. 9.Bandaż podgipsowy z waty syntetycznej, 6 cm x 3 m,-500 szt. 10.Bandaż podgipsowy z waty syntetycznej,10 cm x 3 m,-4 500 szt. 11.Bandaż podgipsowy z waty syntetycznej,15 cm x 3 m,-5 000 szt. 12.Bandaż podgipsowy z waty syntetycznej,25 cm x 3 m,-500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przylepny opatrunek hydrowłóknistym opartym na Technologii Hydrofiber, składa się z trzech warstw: wewnętrznej warstwy wykonanej w Technologii Hydrofiber, warstwy kontaktowej z włókniny z hydrowłókien (karboksymetyloceluloza) oraz powłoki poliuretanowej, a dodatkowo ma samoprzylepny brzeg pokryty delikatnym hydrokoloidowym klejem Betahesive o rozmiarach:10 x 10 cm,-100 szt. 14 x 14 cm,-100 szt. 19 x 19 cm,-100 szt. 22 x 22 cm,-100 szt. na piętę 18,5 x 20,5 cm,-200 szt. na kość krzyżową 25 x 21 cm,-100 szt. 2. Opatrunek hydrowłóknisty produkowany technologią hydrofiber -10x10 cm - 100 szt. - 15x15 cm -100 szt. 3.Opatrunek przeciwbakteryjny - 10x10 cm -150 szt. - 15x15 cm -50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wata opatrunkowa o składzie:70% bawełny i 30% wiskozy,500 g,,-900 op. 2.Wata opatrunkowa o składzie: 70% bawełny i 30% wiskozy,200 g, -60 op. 3.Wata 100% bawełny,200 g,-80 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opaska dziana, wiskozowa, 15 cm x 4 m,- 5 000 szt. 2.Opaska elastyczna, 15 cm x 5 m,- 4 000 szt. 3.Opaska elastyczna, 12 cm x 5 m,- 5 000 szt. 4.Opaska dziana bardzo elastyczna, 12 cm x 4m,- 60 000 szt. 5.Opaska dziana bardzo elastyczna, 10 cm x 4 m,- 70 000 szt. 6.Elastyczna opaska podtrzymująca o właściwościach kohezyjnych, 10 cm x 20 m,- 220 szt. 7.Elastyczna opaska podtrzymująca o właściwościach kohezyjnych, 12 cm x 20 m,- 250 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przylepiec hypoalergiczny, 5 cm x 5 m,- 2 500 szt. 2.Przylepiec hypoalergiczny, 2,5 cm x 5 m,- 1 500 szt. 3.Przylepiec hypoalergiczny, 2,5 cm x 9,14-9,2 m,- 5 000 szt. 4.Przylepiec hypoalergiczny, 1,25 cm x 9,14-9,2 m,- 1 200 szt. 5.Przylepiec hypoalergiczny, 2,5 cm x 9,14-9,2 m,- 1 500 szt. 6.Przylepiec hypoalergiczny, 5 cm x 9,14-9,2 m,- 1 200 szt. 7.Plaster opatrunkowy z włókniny,, 8 cm x 5 m,- 200 szt. 8.Przylepiec do łączenia brzegów ran 3 mm x 75-76 mm,- 1 000 koperta po 5 szt. 9.Sterylny opatrunek z włókniny przepuszczającej powietrze i parę wodną,, 5-6 cm x 7-8 cm,- 105 000 szt. 10.Przylepiec elastyczny z klejem nie wywołującym odczynów skórnych, 5 cm x 10 m,- 600 szt. 11.Przylepiec elastyczny z klejem nie wywołującym odczynów skórnych , 10 cm x 10 m,- 900 szt. 12.Przylepiec elastyczny z klejem nie wywołującym odczynów skórnych, 15 cm x 10 m,- 600 szt. 13.Przylepiec elastyczny z klejem nie wywołującym odczynów skórnych, 20 cm x 10 m,- 150 szt. 14.Przylepiec elastyczny z klejem nie wywołującym odczynów skórnych, 30 cm x 10 m,- 80 szt. 15.Jałowy opatrunek samoprzylepny na ranę z wkładem chłonnym, od 8-10 cm do 10-12 cm,- 20 000 szt. 16.Jałowy opatrunek samoprzylepny na ranę z wkładem chłonnym, od 8-10 cm do 15-18 cm,- 17 000 szt. 17.Jałowy opatrunek samoprzylepny na ranę z wkładem chłonnym, od 8-10 cm do 20-25 cm,- 5 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Grupa 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Jałowy kompres z siatki hydrofobowej poliamidowej impregnowanej maścią z trójglicerydów, zawierający srebro metaliczne, 5 cm x 5 cm,- 300 szt. 2.Jałowy kompres z siatki hydrofobowej poliamidowej impregnowanej maścią z trójglicerydów, zawierający srebro metaliczne, 10 cm x 10 cm,- 1 200 szt. 3.Jałowy kompres z siatki hydrofobowej poliamidowej impregnowanej maścią z trójglicerydów, zawierający srebro metaliczne, 10 cm x 20 cm,- 500 szt. 4.Samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy, 7,5 cm x 7,5 cm,- 200 szt. 5.Samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy, 10 cm x 10 cm,- 4 800 szt. 6.Samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy, 15 cm x 15 cm,- 500 szt. 7.Samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy, 20 cm x 20 cm,- 300 szt. 8.Samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy, 10 cm x 10 cm,- 200 szt. 9.Sterylny opatrunek z włókien alginianów wapnia, 10 cm x 10 cm,- 4 000 szt. 10. Sterylny opatrunek dla ran wymagających aktywnego oczyszczenia przez 24h za pomocą płynu Ringera,- 7,5 cm x 7,5 cm, 500 szt. 11. Sterylny opatrunek dla ran wymagających aktywnego oczyszczenia przez 24h za pomocą płynu Ringera,- 10 cm x 10 cm, 2 000 szt. 12. Sterylny opatrunek dla ran wymagających aktywnego oczyszczenia przez 24h za pomocą płynu Ringera, okrągły o średnicy 4 cm,- 500 szt. 13. Sterylny opatrunek dla ran wymagających aktywnego oczyszczenia przez 24h za pomocą płynu Ringera, okrągły o średnicy 5,5 cm,- 500 szt. 14. Jałowy kompres z siatki bawełnianej, 7,5 cm x 10 cm,- 200 szt. 15. Jałowy kompres z siatki bawełnianej, 10 cm x 10 cm,- 500 szt. 16. Jałowy super chłonny kompres składający się z 4 warstw, 10 cm x 10 cm,- 50 szt. 17. Jałowy super chłonny kompres składający się z 4 warstw, 10 cm x 20 cm,- 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Grupa 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Lignina arkusze,- 8 000 kg. 2.Lignina rolki, 150g - 50 op. 3.Kompresy z waty celulozowej w rolce typu Pur-Zellin, 40 mm x 50 mm x 500 szt., 300 op. (1x500szt)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: grupa 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny samoprzylepny opatrunek z folii poliuretanowej z wycięciem do zabezpieczenia kaniul, 7 cm x 9 cm -20.000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Grupa 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Chustka trójkątna,- 2 000 szt. 2.Opaski bawełniane tkane, 15 cm x 4 m,- 400 szt. 3.Opaski bawełniane tkane, 10 cm x 4 m,- 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Grupa 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opatrunek parafinowy nasączony chlorheksydyną wyjałowiony, 10 cm x 10 cm,- 600 szt. 2.Opatrunek parafinowy nasączony chlorheksydyną wyjałowiony, 15 cm x 20 cm,- 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Grupa 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kompresy niejałowe z gazy 17 nitkowe, 12 warstwowe, 9 cm x 9 cm x 500 szt.- 500 op. 2.Kompresy z wkładem bibułkowym chłonnym, 7,5 cm x 15 cm x 100 szt.- 1 300 op. 3.Tupfery z gazy 17 nitkowe, z nitką RTG, 15 cm x 15 cm x 100 szt.- 700 op. 4.Kule z gazy 17 nitkowe, z nitką RTG, 30 cm x 30 cm x 50 szt.- 4 500 op. 5.Tupfery z gazy 17 nitkowe, z nitką RTG, 26 cm x 82 cm x 25 szt.- 1 500 op. 6.Tupfery z gazy 17 nitkowe, z nitką RTG, 20 cm x 20 cm x 250 szt.- 100 op. 7.Setony z gazy 17 nitkowe - niejałowe, 1 cm x 2 m- 2 000 szt. 8.Setony z gazy 17 nitkowe - niejałowe, 2 cm x 2 m- 500 szt. 9.Setony z gazy 17 nitkowe - niejałowe, 5 cm x 2 m- 1 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Grupa 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żel na rany skład: octenidyny chlorowodorek, glikol propylenowy, hydroksyetyloceluloza, woda oczyszczona, do nawilżania i oczyszczania skolonizowanych i zakażonych ran- przewleklych, 20 ml,-200 fl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Grupa 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompres włókninowy - niejałowy, pakowane po 100 szt., 5 cm x 5 cm 30g - 1 000 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Grupa 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw zabiegowy sterylny, -6 000 szt. 2.Podstawowy zestaw do zmiany opatrunku, -6 000 szt. 3.Podstawowy zestaw do cewnikowania- 300 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Grupa 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowy kompres oczny z waty opatrunkowej z otuliną gazową bawełnianą miękki, chłonny, nie strzępiący się o dobrych wł. wyściełających pakowany po 1 szt.,56 mm x 70 mm -7 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Grupa 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek hydrokoloidowy w formie pasty składający się z 3 różnych rodzajów hydrokoloidów, 30g tuby - 60 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Grupa 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opatrunek parafinowy wyjałowiony, 10 cm x 40 cm - 50 szt. 2.Opatrunek parafinowy wyjałowiony, 10 cm x 10 cm- 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej halowej
- Obsługa konserwacyjna w zakresie urządzeń zlokalizowanych na terenie Zespołu Miejskich Hal Targowych w Gdyni.
- Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w obiektach i na zewnątrz użytkowanych przez Laboratorium Innowacji Społecznych w Gdyni w 2025 roku
- Utrzymanie stałych urządzeń gaśniczych w Centrum Zarządzania i Sterowania Ruchem TRISTAR w Gdyni.
- Świadczenie usług opiekuńczych w świetlicy opiekuńczej na rzecz mieszkańców miasta Gdyni w 2025 roku
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z PPNT Gdynia
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy leków wykorzystywanych w leczeniu pacjentów, materiałów opatrunkowych oraz jednorazowego sprzętu i asortymentu medycznego dla OLR"Pałac Kamieniec" sp. z o.o. sukcesywnie na okres 12 miesięcy
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie I
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.