Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pielęgnacyjnych obejmujących przycinkę i nasadzenia drzew, cięcia formujące krzewów i żywopłotów oraz koszenie terenów zielonych na terenach administrowanych przez ZBiLK w Gdyni.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH W GDYNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360995521
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zbilk.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie jednostkami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pielęgnacyjnych obejmujących przycinkę i nasadzenia drzew, cięcia formujące krzewów i żywopłotów oraz koszenie terenów zielonych na terenach administrowanych przez ZBiLK w Gdyni.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad57a507-7024-4a60-be30-f53035376b71
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187923
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037612/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Świadczenie usług pielęgnacyjnych obejmujących przycinkę i nasadzenia drzew, cięcia formujęce krzewów i żywopłotów oraz koszenie terenów zielonych na terenach administrowanych przez ZBiLK w Gdyni
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.zbilk.gdynia.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus https://platformazakupowa.pl/ pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1090991
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej Open Nexus tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
2. Szyfrowanie na platformie zakupowej odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
3. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
4. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej Open Nexus określone w Regulaminie zamieszczonym w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni jednostka budżetowa,
2. kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni: iod@zbilk.gdynia.pl,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
1) art. 6 ust. 1 lit c RODO w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 poz. 1320) zwanej dalej ustawą Pzp w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
2) art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia z wybranym wykonawcą umowy
w sprawie zamówienia publicznego i wykonanie tej umowy;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art 18, art. 74, z ograniczeniami wynikającymi z art. 18 ust 5 i ust.6, ustawy Pzp lub na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej oraz partnerzy świadczący usługi techniczne, firmy archiwizujące dokumenty, operator pocztowy;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 oraz ust. 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9. nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ponadto Zmawiający zgodnie z art. 19 ustawy Pzp informuje, że:
1) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
2) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZBILK.IOZP.PH.241.P.8.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie części 1:
a) wykonawca zobowiązany jest do wykonania takich usług jak:
- wycinka drzew, krzewów i żywopłotów,
- wywóz ściętych drzew, gałęzi i innych odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi wraz z utylizacją urobku,
- frezowanie pni po ściętych drzewach,
- nasadzanie drzew, krzewów wraz z materiałem i pielęgnacją,
- pielęgnacja istniejącego drzewostanu,
- doraźna pielęgnację krzewów i żywopłotów,
- usuwanie wiatrołomów, wywrotów lub wyłamanych konarów,
- ocena stanu zdrowotnego drzew,
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w następujących dokumentach:
- Wzór Umowy dla części 1 stanowiący Załącznik nr 6a do SWZ
- Opis Przedmiotu Zamówienia dla części 1 stanowiący Załącznik nr 7a do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77211600-8 - Sadzenie drzew
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W zakresie części 1 Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zwiększeniu zakresu przedmiotu zamówienia o 20% wartości zamówienia podstawowego. Prawo opcji zostało szerzej opisane w § 1 ust. 11-13 wzoru umowy dla części 1 stanowiącym Załącznik nr 6a do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert:
w kryterium cena za pielęgnację wg wzoru
P(C1)=Cmin/Cb x 20
gdzie:
P(C1) – Ilość przyznanych punktów w kryterium cena za pielęgnację
Cmin – oferta najtańsza brutto
Cb – oferta badana brutto
w kryterium cena za wycinkę wg wzoru
P(C2)=Cmin/Cb x 20
gdzie:
P(C2) – Ilość przyznanych punktów w kryterium cena za wycinkę
Cmin – oferta najtańsza brutto
Cb – oferta badana brutto
w kryterium cena za pozostałe usługi wg wzoru
P(C3)=Cmin/Cb x 20
gdzie:
P(C3) – Ilość przyznanych punktów w kryterium cena za pozostałe usługi
Cmin – oferta najtańsza brutto
Cb – oferta badana brutto
(Suma powyższych Kryteriów stanowi Cenę ofertową)
w kryterium okres gwarancji zgodnie z deklarowanym terminem:
Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia - 0 pkt.
Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia - 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie części 2:
a) Przedmiotem umowy w zakresie Części 2 postępowania jest świadczenie usług pielęgnacyjnych obejmujących dwukrotne cięcia formujące krzewów i żywopłotów na terenach położonych w Gdyni o łącznej długości 40 937,00 mb.
b) Usługa realizowana będzie w odniesieniu do każdego z terenów objętych przedmiotem Umowy dwuetapowo w terminach:
- pierwsze cięcie (Etap I)– maj/ czerwiec 2025 roku (20 468,50 mb),
- drugie cięcie (Etap II)– sierpień/ wrzesień 2025 roku (20 468,50 mb).
c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w następujących dokumentach:
- Wzór Umowy dla części 2 stanowiący Załącznik nr 6b do SWZ
- Opis Przedmiotu Zamówienia dla części 2 stanowiący Załącznik nr 7b do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77211600-8 - Sadzenie drzew
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert:
w kryterium cena wg wzoru P(Co)=Cmin/Cb x 60
gdzie:
P(Co) – Ilość przyznanych punktów w Kryterium Cena
Cmin – oferta najtańsza brutto
Cb – oferta badana brutto
w kryterium czas realizacji jednego etapu zgodnie z deklarowanym czasem realizacji:
Wykonawca zrealizuje etap w 30 dni roboczych - 0 pkt.
Wykonawca zrealizuje etap w 21 dni roboczych - 20 pkt.
Wykonawca zrealizuje etap w 15 dni roboczych - 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji jednego etapu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie części 3:
a) Przedmiotem umowy w zakresie Części 3 postępowania jest świadczenie usług pielęgnacyjnych obejmujących dwukrotne koszenie terenów zielonych na gruntach administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni o łącznej powierzchni 443 072,00 m2.
b) Usługa opisana w ustępie 1 realizowana będzie w odniesieniu do każdego z terenów objętych przedmiotem umowy dwuetapowo w terminach:
- pierwsze koszenie (Etap I)– maj/czerwiec 2025 roku (221 536,00 m2);
- drugie koszenie (Etap II) - sierpień/ wrzesień 2025 roku (221 536,00 m2).
c) Wykonawca składający ofertę na część 3 zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej zgodnie z następującymi wymaganiami:
- Wizja lokalna powinna odbyć się w terminie od 14 kwietnia do 17 kwietnia
2025 r. w godzinach od 9:00 do 14:30;
- W celu odbycia wizji lokalnej należy skontaktować się telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego Panią Anną Biedrzycką pod numerem telefonu 723-036-639 w godzinach od 9:00 do 14:30 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej anna.biedrzycka@zbilk.gdynia.pl.
- Wizja lokalna zostanie przeprowadzona przez osobę wskazaną do kontaktu na terenach objętych przedmiotem zamówienia.
- Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania potwierdzenia realizacji wizji lokalnej wraz z datą jej przeprowadzenia.
d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w następujących dokumentach:
- Wzór Umowy dla części 3 stanowiący Załącznik nr 6c do SWZ
- Opis Przedmiotu Zamówienia dla części 3 stanowiący Załącznik nr 7c do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77211600-8 - Sadzenie drzew
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert:
w kryterium cena wg wzoru P(Co)=Cmin/Cb x 60
gdzie:
P(Co) – Ilość przyznanych punktów w Kryterium Cena
Cmin – oferta najtańsza
Cb – oferta badana
w kryterium czas realizacji jednego etapu zgodnie z deklarowanym czasem realizacji:
Wykonawca zrealizuje etap w 40 dni roboczych - 0 pkt.
Wykonawca zrealizuje etap w 30 dni roboczych - 20 pkt.
Wykonawca zrealizuje etap w 21 dni roboczych - 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji jednego etapu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający stawia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie każdej z części2. Zamawiający spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli:
1) W zakresie części 1 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę, polegającą na pracach pielęgnacyjnych obejmujących m.in. cięcia pielęgnacyjne w koronach drzew, cięcia sanitarne, wycinkę drzew i krzewów na trenach zieleni o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto;
2) W zakresie części 2 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum 1 usługę, polegającą na pracach pielęgnacyjnych obejmujących m.in. cięcia formujące krzewów i żywopłotów na trenach zieleni o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto;
3) W zakresie części 3 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum 1 usługę, polegającą na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 45.000 m²;
3. Zamawiający rozumie przez jedną usługę świadczenie wykonywane w ramach jednej umowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do zawartej Umowy będzie możliwew przypadkach nieprowadzących do istotnej jej zmiany w rozumieniu art.454 Ustawy PZP oraz w innych przewidzianych prawem sytuacjach, w tym w szczególności w przypadku:
1) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
2) mających na celu wyjaśnienia wątpliwości treści Umowy, jeżeli będzie budziła ona wątpliwości interpretacyjne między stronami,
3) konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nieprzewidzianych lub w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego, chociażby wiązało się to ze zmianą wysokości wynagrodzenia,
4) konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
5) jeżeli zmiany Umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,
6) wyłączenia danego terenu z przedmiotu Umowy z uwagi na utratę przez Zamawiającego prawa do jego administrowania lub w przypadku zmiany jego przeznaczenia,
7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
8) zmiany wartości brutto wynagrodzenia wykonawcy, w przypadku zmiany ustawowej wysokości (stawki) podatku od towarów i usług,
9) wprowadzenia, zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy,
10) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-25 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1090991
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-25 08:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-24
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- "Rozbiórka wieży widokowo-obserwacyjnej zlokalizowanej na Promenadzie Nadmorskiej w Ustce"
- Dostawa narzędzi warsztatowych, elektronarzędzi, wieloostrzowych narzędzi skrawających o ruchu obrotowym, do magazynu Służby Techniczno- Okrętowej KPW Gdynia z podziałem na części
- Dostawa butelek filtrujących
- Zakup gadżetów promocyjnych na Krajową Konferencję Elektroniki
- Świadczenie usług pielęgnacyjnych obejmujących przycinkę i nasadzenia drzew, cięcia formujące krzewów i żywopłotów oraz koszenie terenów zielonych na terenach administrowanych przez ZBiLK w Gdyni.
- Zapewnienie kompleksowego wsparcia eksperckiego w zakresie optymalizacji procesów HR w Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., które obejmuje przygotowanie, opracowanie i wdrożenie nowoczesnych rozwiązań...
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Wykonanie zieleni z małą architekturą przy stawie znajdującym się na terenie działki nr ewidencyjny 364/9 obręb Głuchowo, gmina Komorniki
- Utrzymanie poboczy w pasach drogowych, ciągach pieszych i pieszo-jezdnych będących własnością Gminy Sokółka w okresie 7 miesięcy w 2025 roku
- Łamiemy beton - rewitalizacja terenu Szkoły Podstawowej Nr 21 w Grudziądzu połączona z wymianą monitoringu"
- Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem trawników, poboczy, skarp i rowów znajdujących się w granicach pasa drogowego dróg powiatu w K-Koźlu i koszenie poboczy dróg zamiejskich w 2025r.
- Świadczenie usług pielęgnacyjnych obejmujących przycinkę i nasadzenia drzew, cięcia formujące krzewów i żywopłotów oraz koszenie terenów zielonych na terenach administrowanych przez ZBiLK w Gdyni.
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.