To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-25
Warszawa: Dostawę odczynników, materiałów i artykułów laboratoryjnych oraz zestawów do aparatu Prisma dla SPDSK w Warszawie - Znak postępowania: RejZamPub/18/2014.
Numer ogłoszenia: 141092 - 2014; data zamieszczenia: 25.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74296 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny, ul. Marszałkowska 24, 00-576 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5227472, 5227334, faks 22 522 74 72.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę odczynników, materiałów i artykułów laboratoryjnych oraz zestawów do aparatu Prisma dla SPDSK w Warszawie - Znak postępowania: RejZamPub/18/2014..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, materiałów i artykułów laboratoryjnych oraz zestawów do aparatu Prisma dla Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Warszawie ul. Marszałkowska 24 oraz Filii SPDSK ul. Działdowska 1. Kod CPV 33696500-0 - odczynniki laboratoryjne 33693000-8 - odczynniki chemiczne 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 33100000-1 - urządzenia medyczne 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: - załącznik Nr 2 (Pakiety od 1A do 8) do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 2. Czas trwania umowy: od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015 r. 3. Czas realizacji zamówienia - 5-30 dni roboczych (indywidualnie zależy od pakietu) od momentu złożenia zamówienia drogą pisemną, elektroniczną lub fax-em. Informacja o czasie realizacji dla poszczególnych pakietów znajduje się w formularzu asortymentowo - cenowym. Pod pojęciem dni roboczych Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, wyłączając dni ustawowo wolne od pracy. 4. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wersji elektronicznej formularza asortymentowo - cenowego (załącznik nr 2 do SIWZ) zapisanego na płycie CD lub innym nośniku (poza dyskietką). 5. Wyrób medyczny stanowiący przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a także odpowiadać powinien aktualnie obowiązującym przepisom, w szczególności wymaganiom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679). (o ile dotyczy). 6. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości zamawianego asortymentu w danej pozycji (w stosunku do ilości przewidzianych w formularzu asortymentowo-cenowym) poprzez zmniejszenie ilości zamawianego asortymentu z innej pozycji. Zmiana ta może być dokonana jednie w obrębie danego pakietu, dotyczyć będzie nie więcej niż 30 % wartości danej pozycji i nie może prowadzić do przekroczenia określonej w umowie, wartości brutto danego pakietu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.30.00 - Pozostałe produkty terapeutyczne 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Profilab s.c. W. Stachura, J. Holli, A. Wiącek-Żychlińska, ul. Emaliowa 28, 02-295 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1112,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1350,54
Oferta z najniższą ceną: 1350,54 / Oferta z najwyższą ceną: 1350,54
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pakiet nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS Sp. z o. o., ul. Pod borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14418,00
Oferta z najniższą ceną: 14418,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14418,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Pakiet nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gambro Poland Sp. z o. o., ul. Cylichowskiej 13/15, 04-769 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 102600,00
Oferta z najniższą ceną: 102600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 102600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa wyrobów medycznych
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- Dostawa zestawów do inaktywacji patogenów chorobotwórczych w osoczu wraz z najmem urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania procedury.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.