eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawę odczynników, materiałów i artykułów laboratoryjnych oraz zestawów do aparatu Prisma dla SPDSK w Warszawie - Znak postępowaniaRejZamPub/18/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-06

Warszawa: Dostawę odczynników, materiałów i artykułów laboratoryjnych oraz zestawów do aparatu Prisma dla SPDSK w Warszawie - Znak postępowania: RejZamPub/18/2014
Numer ogłoszenia: 74296 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny , ul. Marszałkowska 24, 00-576 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5227472, 5227334, faks 22 522 74 72.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.litewska.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę odczynników, materiałów i artykułów laboratoryjnych oraz zestawów do aparatu Prisma dla SPDSK w Warszawie - Znak postępowania: RejZamPub/18/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, materiałów i artykułów laboratoryjnych oraz zestawów do aparatu Prisma dla Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Warszawie ul. Marszałkowska 24 oraz Filii SPDSK ul. Działdowska 1. Kod CPV 33696500-0 - odczynniki laboratoryjne 33693000-8 - odczynniki chemiczne 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 33100000-1 - urządzenia medyczne 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: - załącznik Nr 2 (Pakiety od 1A do 8) do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 2. Czas trwania umowy: od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015 r. 3. Czas realizacji zamówienia - 5-30 dni roboczych (indywidualnie zależy od pakietu) od momentu złożenia zamówienia drogą pisemną, elektroniczną lub fax-em. Informacja o czasie realizacji dla poszczególnych pakietów znajduje się w formularzu asortymentowo - cenowym. Pod pojęciem dni roboczych Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, wyłączając dni ustawowo wolne od pracy. 4. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wersji elektronicznej formularza asortymentowo - cenowego (załącznik nr 2 do SIWZ) zapisanego na płycie CD lub innym nośniku (poza dyskietką). 5. Wyrób medyczny stanowiący przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a także odpowiadać powinien aktualnie obowiązującym przepisom, w szczególności wymaganiom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679). (o ile dotyczy). 6. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości zamawianego asortymentu w danej pozycji (w stosunku do ilości przewidzianych w formularzu asortymentowo-cenowym) poprzez zmniejszenie ilości zamawianego asortymentu z innej pozycji. Zmiana ta może być dokonana jednie w obrębie danego pakietu, dotyczyć będzie nie więcej niż 30 % wartości danej pozycji i nie może prowadzić do przekroczenia określonej w umowie, wartości brutto danego pakietu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8, 38.43.70.00-7, 33.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełniania szczególnych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełniania szczególnych warunków w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełniania szczególnych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełniania szczególnych warunków w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełniania szczególnych warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z informacją zawartą w Formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca powinien dołączyć do oferty dokumenty, o których mowa w opisie Istotne warunki specyfikacji zamawianych produktów, które są zindywidualizowane dla każdego pakietu. a)Wykonawca dostarczy Dokument dopuszczenia przedmiotu zamówienia do obrotu na rynku Unii Europejskiej tj: deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych potwierdzający zgodność oferowanego wyrobu medycznego z wymaganiami zasadniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679) właściwy dla klasy oferowanego wyrobu medycznego. b) Wykonawca dostarczy karty charakterystyk dla oferowanych produktów zgodnie z Ustawą z dnia 25 lutego 2011r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2011 r. Nr 63, poz. 322), w formie elektronicznej do oferty, a w formie pisemnej po podpisaniu umowy, z pierwszą dostawą odczynników. c)Wykonawca dostarczy oświadczenie, że wszystkie oferowane produkty spełniają wymagania określone w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r.o wyrobach medycznych (Dz. U. z dn. 17 czerwca 2010 r. Nr 107, poz. 679) d) Wykonawca dołączy do oferty certyfikaty zgodności CE na oferowany produkt.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 5 1.Przewiduje się możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a)dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: - zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, - wygaśnięcia świadectwa rejestracji, b)zmiana, o której mowa w lit. a) będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym; c)zmiana, o której mowa powyżej może dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania produktu i wielkości opakowania; d)jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy; e)w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych; f)w przypadku, gdy nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.litewska.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie ul. Marszałkowska 24, 00-576 Warszawa Budynek Administracji, pok. Nr 5 lub 4 (Zamówienia Publiczne)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie ul. Marszałkowska 24, 00-576 Warszawa Budynek Administracji, pok. Nr 5 lub 4 (Zamówienia Publiczne)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy punktowe do testów naskórkowych kompatybilne ze szczepionkami Allergopharm (I).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 1B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy punktowe do testów naskórkowych kompatybilne ze szczepionkami Allergopharm (II).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 1C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test punktowy do testów naskórkowych kompatybilny ze szczepionką Allergopharm (III).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do chemiluminescencji i testu EMA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet NR 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do metod manualnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet NR 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Statywy na probówki i pipety automatyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet NR 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Standaryzowane krwinki wzorcowe 0Rh D + opłaszczone przeciwciałami anty-D.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krwinki wzorcowe i osocze do wykonywania badań serologicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TRUE TESTY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do aparatu PRISMA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.