eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaP15DSM22012 na dostawę drobnego sprzętu medycznego w podziale na 6 pakietów do Magazynu Ogólnego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-10

Warszawa: P15DSM22012 na dostawę drobnego sprzętu medycznego w podziale na 6 pakietów do Magazynu Ogólnego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ w Warszawie
Numer ogłoszenia: 141106 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108875 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej", ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P15DSM22012 na dostawę drobnego sprzętu medycznego w podziale na 6 pakietów do Magazynu Ogólnego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w podziale na 6 pakietów do Magazynu Ogólnego Szpitala (w siedzibie Zamawiającego) na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy wykaz sprzętu zawiera formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę drobnego sprzętu medycznego w podziale na następujące pakiety: Pakiet 1 - Sprzęt do intubacji Pakiet 2 -Próżniowy system pobierania krwi Pakiet 3 -Siatka prolenowa Pakiet 4 - Filtr gazu Pakiet 5 - Akcesoria do NCPAP INFANT FLOW Pakiet 6 - Akcesoria do pulsoksymetru 3. Miejsce dostawy drobnego sprzętu medycznego: do Magazynu Ogólnego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. 4. Wielkość i asortyment dostaw będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości artykułów mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć lub zmniejszyć się). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy. 5. Termin dostarczenia zamawianego towaru - 2 dni robocze od zgłoszenia (dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, faxem lub przez telefon). 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 7. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33.18.61.00-8 - Urządzenia do natleniania 33.14.12.30-3 - Urządzenia do nakłuwania żył i pobierania krwi 33.14.11.00-1 - Opatrunki, szwy, podwiązki 33.14.16.20-2 - Zestawy medyczne 33.15.20.00-1 - Inkubatory 33.14.00.00-3 - Materiały medyczne 33.14.10.00-0 - Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 8. Brak oferty cenowej nawet w jednej pozycji każdego z pakietów spowoduje odrzucenie oferty 9. Zamawiający nie gwarantuje każdorazowo dojazdu na teren Szpitala. 10. Oferowany przez Wykonawcę drobny sprzęt medyczny musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski na podstawie wpisu do rejestru środków farmaceutycznych lub materiałów medycznych (deklaracja zgodności, CE). 11. O ile w danym przypadku ustawa tak stanowi, dostarczony drobny sprzęt medyczny musi spełniać kryteria określone przepisami ustawy O wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 107 poz. 679) 12. W wypadku nie wywiązania się z zamówienia przez Wykonawcę z powodu braku towaru objętego umową, Wykonawca ma obowiązek zakupu przedmiotu zamówienia o tych samych parametrach w innej firmie. Jeżeli nie dokona Wykonawca tego zakupu w ciągu 2 dni roboczych Zamawiający dokona zakupu interwencyjnego bez zgody Wykonawcy i obciąży różnicą w cenie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.61.00-8, 33.14.12.30-3, 33.14.11.00-1, 33.14.16.20-2, 33.15.20.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1 - Sprzęt do intubacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKAMEX Sp. z o.o. S.K.A., ul. Częstochowska 38/52, Łódź, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8736,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11608,60

  • Oferta z najniższą ceną: 11608,60 / Oferta z najwyższą ceną: 11608,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2 - Próżniowy system pobierania krwi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sarstedt Sp.z o.o., ul. Warszawska 25, Stare Babice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23884,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23480,28

  • Oferta z najniższą ceną: 23480,28 / Oferta z najwyższą ceną: 23480,28

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet 5 - Akcesoria do NCPAP INFANT FLOW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dutchmed PL Sp. z o.o., ul. Szajnochy 14, Bydgoszcz, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11778,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11030,85

  • Oferta z najniższą ceną: 11030,85 / Oferta z najwyższą ceną: 11030,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet 6 - Akcesoria do pulsoksymetru

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Promed S.A., ul. Krajewskiego 1b, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3950,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17496,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17496,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17496,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.