Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-24
Zielona Góra: Remont elewacji na budynku przy ul. Reja 13
Numer ogłoszenia: 141352 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, faks (068) 322-91-84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji na budynku przy ul. Reja 13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji na budynku kamienicy mieszkalnej przy ul. Reja 13 w Zielonej Górze. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Do zadań Wykonawcy należy zawarcie umowy na prowadzenie nadzoru konserwatorskiego nad realizacją przedmiotu zamówienia, a także umieszczenie tablicy informacyjnej przy zabytku, w trakcie prowadzenia prac, zawierającej informację o następującej treści: Realizacja przy pomocy finansowej Miasta Zielona Góra. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z treścią pozwolenia Miejskiego Konserwatora Zabytków, oraz obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: - ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. Zakres robót: 1)Elewacja od strony podwórza -Uzupełnienie tynków materiałami systemu FAST lub równoważny -Demontaż i ponowny montaż istniejących rur spustowych - 2 szt. - Malowanie rynien i rur spustowych 2x farbą olejną -Wykonanie ocieplenia - styropian 5 cm (zamocowanie styropianu z siatką na klej i kołki) w systemie FAST lub równoważnym -Ułożenie struktury - tynku renowacyjnego w systemie FAST lub równoważny. -Malowanie dwukrotne farbą silikatową FAST lub równoważną tynków elewacji. -Malowanie dwukrotne od zewnątrz stolarki okiennej - 5 szt. okien. -Wymiana drzwi balkonowych na l p na drewniane. -Wymiana blaszanych parapetów okiennych 10 szt na z blachy cynk-tytan. ^ -Wymiana opierzenia gzymsu wieńczącego na z blachy cynk-tytan. -Wymiana okien piwnicznych na PCV - 7 szt. -Wymiana drzwi do piwnicy - drewniane deskowe. -Pokrycie daszku nad wejściem do piwnicy papą termozgrzewalną wraz z wykonaniem obróbek blacharskich z blachy cynk -tytan. -Szpałdowanie belek balkonowych na Ip cegłą z osiatkowaniem i otynkowaniem -Skucie posadzki na balkonie l p, ułożenie jednej warstwy papy izolacyjnej. -Wykonanie na balkonie l p posadzki mrozoodpornej. -Wykonanie opierzenia balkonu z blachy cynk - tytan -Wykonanie podmurówki oraz opaski betonowej przy budynku (szer. 50cm) -Wymiana podmurówek przy okienkach piwnicznych - 2 warstwy cegieł od górnej krawędzi. -Ułożenie struktury tynku renowacyjnego w systemie FAST, lub w równoważnym -Malowanie dwukrotne farbą silikatową FAST lub równoważną -Wypełnienie pęknięcia ściany nad okienkiem piwnicznym (na długości 1,5 m) -wykonanie powłoki antygraffitowej do wysokości 2,50 m 2)Ściana szczytowa - od strony ul. Jedności -Wymiana okienek piwnicznych na PCV - 2 szt. -Wykonanie opaski betonowej - szerokość 50cm. -Skucie nakropka cementowego - 80% ściany. -Wykonanie tynku kat. III - 30% ściany w systemie FAST lub w równoważnym - Przeszpachlowanie całej ściany materiałem z systemu FAST lub równoważnym -Wykonanie boni na ścianie od poziomu terenu do gzymsu na wysokości l p. -Malowanie dwukrotne od zewnątrz stolarki okiennej - 6 szt. okien. -Wymiana parapetów okiennych na z blachy cynk-tytan. -Wymiana opierzeń gzymsu szczytowego na z blachy cynk-tytan. -Wymiana opierzeń blacharskich na z blachy cynk-tytan elementów architektonicznych nad oknami. -Renowacja materiałami FAST elementów architektonicznych ( dekoracyjnych) gzymsów i okien. -Renowacja zdobień architektonicznych w szczycie budynku materiałami FAST lub równoważnymi. -Dwukrotne malowanie farbą olejną drzwiczek metalowych. -wykonanie powłoki antygraffitowej do wysokości 2,50 m - Ściany 3) Front budynku, w tym: ponad dachem a) lukarna boczna (lewa strona - widok od frontu) ponad dachem -Uzupełnienie tynku - 60 % ściany bocznej materiałami systemu FAST lub równoważnymi -Uzupełnienie tynku na kominie materiałami systemu FAST lub równoważnymi -Ułożenie tynku renowacyjnego w systemie FAST lub równoważnym -Wymiana rury spustowej na z blachy cynk-tytan. -Dwukrotne malowanie rynien i rur spustowych farbą olejną b) lukarna boczna (prawa strona- widok od frontu) -Uzupełnienie tynku - 70% ściany materiałami FAST lub równoważnymi -Uzupełnienie tynku na kominach - 20% materiałami FAST lub równoważnymi c) lukarna środkowa -Renowacja i zabezpieczenie drewnochronem środkowej lukarny (ponad dachem). 4)Ściana od ulicy - elewacja frontowa -Wymiana okien piwnicznych - 5 szt. -Wymiana rury wentylacyjnej (prostokątnej) blaszanej. -Skucie nakropku cementowego - 100% -Uzupełnienie tynku materiałami FAST lub równoważnymi -Dwukrotne malowanie stolarki okiennej z zewnętrz. -Wymiana parapetów blaszanych na z blachy cynk-tytan. -Wymiana rur spustowych na z blachy cynk-tytan - 2 szt. -Wymiana rynny w części środkowej na z blachy cynk-tytan -Dwukrotne malowanie rury spustowej farbą olejną- 1 szt. -Renowacja boni od terenu do parapetów na wysokości l p materiałami FAST lub równoważnymi. -Wstawienie rewizji w rurze spustowej PCV. -Wymiana kopuły na z blachy cynk- tytan. -Renowacja detali dekoracyjnych na kopule materiałami FAST lub równoważnymi -Renowacja elementów architektonicznych (dekoracyjnych) na d drzwiami, oknami, pod oknami oraz w szczycie i narożnikach elementów kwiatowych materiałami FAST lub równoważnymi -Malowanie na kolor żółty drzwiczek od szafki z zaworem gł. gazowym 2x farba olejna -Demontaż i montaż uchwytu flagowego - 2 szt. -Renowacja okienka okrągłego w szczycie materiałami FAST lub równoważnymi -Renowacja elementów architektonicznych na szczycie zakończone kulami materiałami FAST lub równoważnymi. -Malowanie całej ściany łącznie z elementami dekoracyjnymi materiałami FAST lub równoważnymi -Renowacja i zabezpieczenie drewnochronem środkowej lukarny { ponad dachem). -Dwukrotne malowanie farba olejną dekoracji dachowej blaszanej. - wykonanie powłoki antygraffitowej do wysokości 2,50 m - ściany -Zajęcie chodnika na szerokości 1,20m Uwaga! Drzwi wejściowe nie podlegają remontowi. -Ustawienie rusztowania rurowego przy trzech ścianach. Zamawiający informuje, że wszystkie materiały występujące - w opisie, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót objętych postępowaniem - pod nazwą producenta zostały podane przykładowo. Mogą być one zastąpione innymi materiałami równoważnymi, pod warunkiem użycia nie gorszych materiałów niż podane, oraz utrzymania zakładanej efektywności..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.400 złotych (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o przedstawione oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W szczególności Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej jednej roboty budowlanej, której przedmiotem było wykonanie remontu elewacji na budynku zabytkowym, o wartości roboty co najmniej 100 tyś. złotych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o przedstawione dokumenty, oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o przedstawione oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W szczególności Wykonawca musi dysponować następującymi osobami: - kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe określone zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dn. 9 czerwca 2004 (Dz. U. z 2004, Nr 150, poz. 1579)wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o przedstawione dokumenty, oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o przedstawione oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-zaświadczenie o wpisie do właściwej izby zawodowej - kierownik budowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Każda zmiana umowy musi być dokonana za zgodą Zamawiającego poprzez sporządzenie aneksu do umowy. Zmiany do umowy będą sporządzane w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) zmiana pracownika Wykonawcy przedstawionego w ofercie: a) Wykonawca z własnej inicjatywy może zaproponować zmianę pracownika w następujących przypadkach: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych pracownika Wykonawcy, - niewywiązywania się pracownika z obowiązków wynikających z umowy, - jeśli zmiana personelu jest konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacja). b) Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany pracownika Wykonawcy, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy; 2) ewentualna zmiana terminu zakończenia umowy pod warunkiem: a) zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych, które w sposób obiektywny uniemożliwiają terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; b) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; c) wystąpienia czynników zewnętrznych, typu: niemożliwe do przewidzenia zdarzenia losowe, jak np. pożar, powódź, huragan, itp., a także dłużej utrzymujące się niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót; d) zajdzie konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód bądź pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; e) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron; 4) ewentualne zmiany terminów zakończenia poszczególnych odcinków robót pod warunkiem wystąpienia opóźnienia lub przerwania prac spowodowanego przez czynniki zewnętrzne, typu niekorzystne warunki atmosferyczne; 5) wprowadzenie robót zamiennych, pod warunkiem gdy są objęte przedmiotem umowy, a zastosowanie ich jest korzystniejsze dla Zamawiającego, np. warunków bezpieczeństwa obiektu, pod względem skrócenia terminu wykonania poszczególnych odcinków robót oraz gdy nie powodują zmiany ceny umownej, 6) zmiana technologii wykonywanych robót, pod warunkiem wprowadzenia technologii nowocześniejszej oraz gdy nie powoduje to zmian ceny umownej lub na skutek zmian prawnych wymuszających wprowadzenie nowocześniejszej technologii, lub też z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Zjednoczenia 110A, pokój 101.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2010 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój 101, lub w kancelarii.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Usługa realizacji transportu osób na terenie województwa lubuskiego ze szkół do Centrum Edukacji Ekologicznej w Drzonkowie i z powrotem w ramach projektu "Lubuska Edukacja Ekologiczno-Klimatyczna".
- Przeprowadzenie kursu - Nowoczesne techniki kulinarne ( powiat zielonogórski)
- Usługa demontażu, naprawy, legalizacji oraz montażu ciepłomierzy i wodomierzy w zasobach KTBS Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd dróg wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie zadania od 1 do 8.
- Prowadzenie Klubu Rodzica w ramach Projektu "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Zielonej Górze"
- NZ.261.13.2025. Sukcesywne dostawy akcesoriów jednokrotnego użytku do posiadanego przez zamawiającego generatora Force Triad z systemem zamykania naczyń Ligasure.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w budynku przy ul. Floriańskiej 26 w celu dostosowania do realizacji projektu "Dzienny Dom Pomocy Senioralnej w Rybniku"
- Roboty budowlane w budynku przy ul. Floriańskiej 26 w celu dostosowania do realizacji projektu "Dzienny Dom Pomocy Senioralnej w Rybniku".
- ul. Tarniny 46 i 48 w Gdańsku - Remont i przebudowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych szeregowych wraz z budową instalacji gazowej w ramach projektu p.n. "STOP SMOG".
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.6.2025
- Modernizacja ośrodka wypoczynkowego UMP w Łazach położonego przy ul. Leśnej 4, 76-002 Łazy
- Modernizacja budynku przeznaczonego na działalność Hubu Technologicznego w Chełmie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.