eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzKompleksowa obsługa prawna Centrum Medycznego BORUTA Sp. z o.o. w Zgierzu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-12

Zgierz: Kompleksowa obsługa prawna Centrum Medycznego BORUTA Sp. z o.o. w Zgierzu
Numer ogłoszenia: 141467 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne Boruta Sp. z o.o. , ul. Andrzeja Struga 2-4, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 714 35 10, faks 42 714 35 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-boruta.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa prawna Centrum Medycznego BORUTA Sp. z o.o. w Zgierzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa obsługa prawna Centrum Medycznego Boruta z siedzibą w Zgierzu. Obsługa prawna obejmuje w szczególności: 1.1. Stałe doradztwo prawne dla wszystkich komórek organizacyjnych Zamawiającego. 1.2. Opinie, porady, analizy prawne, wyjaśnienia i interpretacje przepisów z zakresu prawa pracy, prawa cywilnego, prawa handlowego, prawa podatkowego, prawa administracyjnego, prawa zamówień publicznych, prawa ubezpieczeniowego, prawa z zakresu ochrony zdrowia i inne - udzielane w formie pisemnej bądź ustnej, pocztą elektroniczną i telefonicznie - w terminie do 7dni, a w sprawach szczególnie pilnych - na bieżąco, chyba że w niniejszym opisie wskazano w szczególnym przypadku inny termin. 1.3. Opracowanie i opiniowanie wewnętrznych aktów prawnych (takich jak np. statut, regulaminy, zarządzenia, itp.) dla potrzeb Zamawiającego - pod względem redakcyjnym, formalnoprawnym i merytorycznym. 1.4. Sporządzanie umów zgodnie z potrzebami Zamawiającego po uzyskaniu niezbędnych informacji merytorycznych z właściwej komórki. 1.5. Opiniowanie i doradztwo prawne w zakresie projektów i zawartych wcześniej umów, kontraktów, ugód przedsądowych, porozumień zawieranych z kontrahentami, NFZ, umów o badania kliniczne, itp., także w zakresie oceny kwestii należytego wywiązywania się z umowy. 1.6. Zapewnienie obsługi prawnej przy zawieraniu wszystkich umów i opiniowanie wszystkich umów pod względem formalno-prawnym, potwierdzone parafą radcy prawnego/adwokata. 1.7. Analizowanie (pod kątem poprawności formalno-prawnej) i przedkładanie Zarządowi CM Boruta Sp. z o.o. propozycji rozstrzygnięć w zakresie inicjowanych przez kierowników działów Zamawiającego lub podmioty zewnętrzne - zmian do obowiązujących umów lub kwestii ich ewentualnego wcześniejszego zakończenia, przygotowywanie stosownych aneksów. 1.8. Uczestniczenie w prowadzonych przez Zamawiającego negocjacjach, rokowaniach, których celem jest powstanie, zmiana bądź rozwiązanie stosunku prawnego. 1.9. Reprezentacja prawna Zamawiającego wobec podmiotów zewnętrznych. 1.10. Występowanie w charakterze pełnomocnika Zamawiającego w postępowaniach sądowych, administracyjnych, przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz przed innymi organami orzekającymi. 1.11. Zachowanie terminów koniecznych np. do złożenia apelacji bądź wystąpienia o uzasadnienie wyroku do sądu. 1.12. Opiniowanie na wniosek Zamawiającego treści korespondencji Zamawiającego z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi. 1.13. W przypadku sporu z podmiotem zewnętrznym (dotyczącego w szczególności interpretacji zawartej umowy, warunków gwarancji jakości, zasadności nałożenia kar umownych) - obowiązek prowadzenia korespondencji z ww. podmiotem w porozumieniu z działem, którego dany problem dotyczy. 1.14. Udzielanie pomocy prawnej w zakresie obsługi Zarządu. 1.15. Prowadzenie rejestru spraw bieżących związanych z obsługą Zamawiającego oraz spraw sądowych i administracyjnych (np. w formie dzienników korespondencyjnych). 1.16. Bieżąca aktualizacja istniejących wykazów aktów prawnych w ramach obowiązujących u Zamawiającego procedur Systemu Zarządzania Jakością w porozumieniu z osobą odpowiedzialną za funkcjonowanie strony internetowej, a także przekazywanie na bieżąco informacji prawnej o wprowadzonych przez ustawodawcę zmianach komórkom merytorycznym. 1.17. Doradztwo prawne z zakresu stosowania ustawy - Prawo Zamówień Publicznych oraz aktów wykonawczych do ww. ustawy, uczestnictwo w prowadzonych postępowaniach, realizacja zadań objętych zarządzeniem wewnętrznym Zamawiającego w sprawie zasad udzielania zamówień. 1.18. Informowanie Zamawiającego o wyrokach i postanowieniach w sprawach, których stroną jest Zamawiający, które zapadły w postępowaniach przed sądem, organami administracji publicznej, itp.; informacja ta w formie pisemnej, wyrok, jego uzasadnienie, itp. dokumenty winny wpłynąć również do kancelarii Zamawiającego. 1.19. Przejęcie przez Wykonawcę będących w toku postępowań przed sądami powszechnymi oraz organami administracji publicznej. 1.20. Pomoc przy udzielaniu wyjaśnień wobec podmiotów kontrolujących w trakcie i po zakończeniu kontroli zamawiającego przez podmioty do tego upoważnione, 1.21. Wykonywanie innych prac z zakresu obsługi prawnej wynikających z bieżącej działalności Zamawiającego. Niniejszy opis określa sposób realizacji umowy w siedzibie Zamawiającego, a także wymagania w stosunku do osób świadczących usługę obsługi prawnej. Sposób realizacji obsługi prawnej poza siedzibą Zamawiającego określony jest w umowie. Wykonawca musi zapewnić obecność radcy prawnego lub adwokata w siedzibie Zamawiającego minimum 1 raz w tygodniu w dniach i godzinach ustalonych pomiędzy zamawiającym a wykonawcą w drodze harmonogramu, w wymiarze czasu nie mniejszym niż 8 godzin tygodniowo, w godzinach pracy zamawiającego. Wymagania wobec osób pełniących funkcję radcy prawnego/adwokata: - uprawnienia radcy prawnego lub adwokata - wpis na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych lub na listę adwokatów prowadzoną przez Okręgową Radę Adwokacką; - co najmniej pięcioletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego/adwokata oraz co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze szpitala funkcjonującego w formie spółki kapitałowej lub samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej, dla którego jedynym wspólnikiem/akcjonariuszem lub podmiotem tworzącym jest jednostka samorządu terytorialnego. Wykonawca powinien dysponować programem prawniczym typu Lex, Legalis lub równoważnym, zapewniającym ciągły dostęp do aktualnej bazy aktów prawnych. W razie braku możliwości obecności osoby wykonującej obsługę prawną w ustalonym z Zamawiającym czasie, np. z powodu odbywającej się rozprawy sądowej lub z innego uzasadnionego powodu, konieczne będzie wcześniejsze uzgodnienie odstępstwa od harmonogramu z Zamawiającym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferent posiada uprawnienia do wykonywania czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. wpis na listę radców prawnych lub adwokatów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferent wykonał lub dla świadczeń okresowych/ ciągłych wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje min. 1 usługę polegającą na świadczeniu usług prawnych na rzecz podmiotu leczniczego funkcjonującego w formie spółki kapitałowej lub samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej, dla którego jedynym wspólnikiem/akcjonariuszem lub podmiotem tworzącym jest jednostka samorządu terytorialnego o wartości nie niższej niż 100 000,00 zł brutto. Za stałą obsługę prawną Zamawiający uznaje się realizowane usługi na podstawie umowy trwającej nie krócej niż 1 rok.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferent dysponuje odpowiednim zapleczem personalnym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferent dysponuje (osoba /by - uprawnionymi do wykonania zamówienia tj. minimum: - 1 osobą posiadającą uprawnienia radcy prawnego lub adwokata wykonującą zawód co najmniej pięć lat licząc od daty wpisu na listę radców prawnych lub adwokatów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz wykonanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadające swoim rodzajem usług stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonanych na rzecz podmiotu leczniczego funkcjonującego w formie spółki kapitałowej lub samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej, dla którego jedynym wspólnikiem/akcjonariuszem lub podmiotem tworzącym jest jednostka samorządu terytorialnego z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usług zostały wykonane należycie (z przedstawionych dokumentów powinno wynikać w sposób jednoznaczny, nie budzący jakichkolwiek wątpliwości Zamawiającego co do przedmiotu i wartości zrealizowanych usług , przy czym za spełniające powyższe wymagania zostaną uznane tylko te zamówienia, które rozpoczęto i zakończono w okresie przed upływałem terminu składania ofert - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Za dokumenty o których mowa w zdaniu poprzedzającym, a potwierdzające wykonania usług mogą być uznane w szczególności: protokół odbioru, kopia faktury. Dla wykazania należytego wykonania usług, niezależnie od udokumentowania samego faktu jej wykonania za wystarczające uznane być może oświadczenie odbiorcy o należytym wykonaniu lub inny dokument z treści którego wynika niezbicie fakt należytego wykonania usług przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany do treści niniejszej umowy będą dopuszczalne jedynie w przypadku: 1) zmiany ogólne : a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, 2) zmiany wpływające na wysokość wynagrodzenia: zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT) w przypadku zmiany obowiązujących, w tym w zakresie przepisów. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, 2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności, 3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm-boruta.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Medyczne BORUTA Sp. z o.o. w Zgierzu, 95-100 Zgierz, ul. A. Struga 2-4; Dział Administracyjno-Gospodarczy i Zamówień Publicznych, parter budynku szpitala.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Centrum Medyczne BORUTA Sp. z o.o. w Zgierzu, 95-100 Zgierz, ul. A. Struga 2-4; sekretariat Dyrektora, II piętro budynek przychodni.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.