eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Wykonanie 3-go etapu remontu Oddziału Wewnętrznego w szpitalu SPZOZ w Pleszewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-14

Pleszew: Wykonanie 3-go etapu remontu Oddziału Wewnętrznego w szpitalu SPZOZ w Pleszewie
Numer ogłoszenia: 141534 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7420719, fax 062 7420903.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpleszew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie 3-go etapu remontu Oddziału Wewnętrznego w szpitalu SPZOZ w Pleszewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje remont następujących pomieszczeń, w następującym zakresie: a) Pomieszczenie 04 (pokój) - rozkucie starego podłoża i wylanie nowego podłoża - wykonanie wykładziny typu TARKET wraz z cokolikami i wzmocnieniem podłoża oraz demontaż i usunięcie istniejących podłóg - demontaż istniejącej stolarki, poszerzenie otworu oraz montaż nowej stolarki drzwiowej (drzwi jednoskrzydłowe z kształtowników aluminiowych 110/200 w świetle ościeżnicy) szt.1 - wykonanie instalacji sanitarnych (z.w. cwu, cyrk.) - wykonanie instalacji gazów medycznych, - wykonanie instalacji elektrycznych - wykonanie prac malarskich (gipsowanie malowanie) - wykonanie listew odbojowych b) Pomieszczenie 09 (łazienka) - wykonanie prac murarskich związanych z powstaniem pomieszczenia 09 (wymurowanie ścianki działowej z gazobetonu, wykonanie tynków), - rozkucie starego podłoża i wylanie nowego podłoża - wykonanie posadzki z płytek terakotowych z przygotowaniem podłoża - licowanie ścian płytkami glazurowanymi z przygotowaniem podłoża - wykonanie instalacji sanitarnych, wentylacyjnej i elektrycznej - montaż stolarki drzwiowej (drzwi płytowe wewnętrzne 90/200 w świetle ościeżnicy) szt. 2 - montaż sanitariatów i armatury (1 brodzik z płytek ceramicznych, 1 umywalka, 1 kompakt P-PR komplet) - wykonanie prac malarskich c) Pomieszczenie 05 (pokój) - rozkucie starego podłoża i wylanie nowego podłoża - wykonanie wykładziny typu TARKET wraz z cokolikami i wzmocnieniem podłoża oraz demontaż i usunięcie istniejących podłóg - demontaż istniejącej stolarki, poszerzenie otworu oraz montaż nowej stolarki drzwiowej (drzwi jednoskrzydłowe z kształtowników aluminiowych 110/200 w świetle ościeżnicy) szt.1 - wykonanie instalacji sanitarnych (z.w. cwu, cyrk.) - wykonanie instalacji gazów medycznych, - wykonanie instalacji elektrycznych - wykonanie prac malarskich (gipsowanie malowanie) - wykonanie listew odbojowych d) Pomieszczenie 12 (pokój) - rozkucie starego podłoża i wylanie nowego podłoża - wykonanie wykładziny typu TARKET wraz z cokolikami i wzmocnieniem podłoża oraz demontaż i usunięcie istniejących podłóg - rozebranie wykładziny ściennej z płytek - licowanie ścian płytkami na zaprawie klejowej, - demontaż istniejącej stolarki, poszerzenie otworu oraz montaż nowej stolarki drzwiowej (drzwi jednoskrzydłowe z kształtowników aluminiowych 110/200 w świetle ościeżnicy) szt.1 - wykonanie instalacji sanitarnych (z.w. cwu, cyrk., demontaż starej i montaż nowej umywalki w raz z baterią ) - wykonanie instalacji gazów medycznych, - wykonanie instalacji elektrycznych - wykonanie prac malarskich (gipsowanie malowanie) - wykonanie listew odbojowych e) Pomieszczenie 11 (pokój) - rozkucie starego podłoża i wylanie nowego podłoża - wykonanie wykładziny typu TARKET wraz z cokolikami i wzmocnieniem podłoża oraz demontaż i usunięcie istniejących podłóg - rozebranie wykładziny ściennej z płytek i wykonanie tynków wewnętrznych - demontaż istniejącej stolarki, poszerzenie otworu oraz montaż nowej stolarki drzwiowej (drzwi jednoskrzydłowe z kształtowników aluminiowych 110/200 w świetle ościeżnicy) szt.1 - wykonanie instalacji sanitarnych (z.w. cwu, cyrk., demontaż starej umywalki) - wykonanie instalacji gazów medycznych, - wykonanie instalacji elektrycznych - wykonanie prac malarskich (gipsowanie malowanie) - wykonanie listew odbojowych f) Pomieszczenie 10 (łazienka) - wykonanie prac murarskich związanych z powstaniem pomieszczenia 10 (wymurowanie ścianki działowej z gazobetonu, wykonanie tynków), - rozkucie starego podłoża i wylanie nowego podłoża - wykucie w ścianie otworu pod drzwi, - wykonanie posadzki z płytek terakotowych z przygotowaniem podłoża - rozebranie wykładziny ściennej z płytek i wykonanie tynków wewnętrznych - licowanie ścian płytkami glazurowanymi z przygotowaniem podłoża - wykonanie instalacji sanitarnych, wentylacyjnej i elektrycznej - montaż stolarki drzwiowej (drzwi płytowe wewnętrzne 90/200 w świetle ościeżnicy) szt. 1 - montaż sanitariatów i armatury (1 brodzik z płytek ceramicznych, 1 umywalka, 1 kompakt P-PR komplet) - wykonanie prac malarskich g) Pomieszczenie 27 (pomocnicze) - rozkucie starego podłoża i wylanie nowego podłoża - wykonanie posadzki z płytek terakotowych z przygotowaniem podłoża - rozebranie wykładziny ściennej z płytek i wykonanie tynków wewnętrznych - demontaż istniejącej stolarki, poszerzenie otworu oraz montaż nowej stolarki drzwiowej (drzwi jednoskrzydłowe z kształtowników aluminiowych 110/200 w świetle ościeżnicy) szt.1 - wykonanie instalacji elektrycznych - wykonanie prac malarskich (gipsowanie malowanie) h) Pomieszczenie 07 (komunikacja) - rozkucie starego podłoża i wylanie nowego podłoża - wykonanie wykładziny typu TARKET wraz z cokolikami i wzmocnieniem podłoża oraz demontaż i usunięcie istniejących podłóg - wykonanie prac murarskich związanych z szafami technicznymi , - montaż drzwi PVC do szafy technicznej 11 szt. - wymontowanie (przeniesienie) drzwi z PCV (145/200) - rozebranie ścianki działowej z płyt kartonowo gipsowych, - wykonanie ścianki działowej z płyt kartonowo gipsowych, - montaż drzwi z PCV (145/200) - wykonanie instalacji elektrycznej - wykonanie instalacji gazów medycznych, - przeniesienie instalacji domofonowej, - wykonanie prac malarskich (gipsowanie malowanie) - wykonanie pochwytów przyściennych, - wykonanie listew odbojowych i) Pomieszczenie 06 (Gabinet zabiegowy) - demontaż istniejącej stolarki oraz montaż nowej stolarki drzwiowej (drzwi jednoskrzydłowe z kształtowników aluminiowych 100/200 w świetle ościeżnicy) szt.1 - wykonanie instalacji przyzywowej, - wykonanie prac malarskich (gipsowanie malowanie) j) Pomieszczenie - dawny gabinet ordynatora (pokój) - wykonanie wykładziny typu TARKET wraz z cokolikami i wzmocnieniem podłoża oraz demontaż i usunięcie istniejących podłóg - rozebranie wykładziny ściennej z płytek i wykonanie tynków wewnętrznych - licowanie ścian płytkami glazurowanymi z przygotowaniem podłoża - demontaż istniejącej stolarki, poszerzenie otworu oraz montaż nowej stolarki drzwiowej (drzwi jednoskrzydłowe z kształtowników aluminiowych 110/200 w świetle ościeżnicy) szt.1 - wykonanie instalacji sanitarnych (z.w. cwu, cyrk., demontaż starej umywalki i zamontowanie nowej) - wykonanie instalacji gazów medycznych, - wykonanie instalacji elektrycznych - wykonanie prac malarskich (gipsowanie malowanie) - wykonanie listew odbojowych k) Pomieszczenie - Holl) - wykonanie wykładziny typu TARKET wraz z cokolikami i wzmocnieniem podłoża oraz demontaż i usunięcie istniejących podłóg - wykonanie prac malarskich (gipsowanie malowanie) - wykonanie listew odbojowych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wadium o wartości 1 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpleszew.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.