Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-24
Zielona Góra: Remont elewacji na budynku przy ul. Moniuszki 5
Numer ogłoszenia: 141658 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, faks (068) 322-91-84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji na budynku przy ul. Moniuszki 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji kamienicy mieszkalnej przy ul. Moniuszki 5 w Zielonej Górze. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami robót. Do zadań Wykonawcy należy zawarcie umowy na prowadzenie nadzoru konserwatorskiego nad realizacją przedmiotu zamówienia, a także umieszczenie tablicy informacyjnej przy zabytku, w trakcie prowadzenia prac, zawierającej informację o następującej treści: Realizacja przy pomocy finansowej Miasta Zielona Góra. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z treścią decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków, oraz obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: - ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. Zakres robót: 1)ŚCIANA SZCZYTOWA - elewacja od strony ul. Jedności (prawa strona od głównego wejścia) -skucie odparzonych tynków i uzupełnienie tynków z materiałów FAST lub równoważnych; -ocieplenie styropianem gr.10.cm na wysokości l i II piętra {część parterowa bez ocieplenia) w SYSTEMIE FAST lub równoważnym (baranek); - malowanie farbą sylikatową - kolorystyka FAST lub równoważna; -wymiana opierzeń blaszanych na gzymsie nad l piętrem na z blachy cynk-tytan; -wykonanie opaski betonowej szer. 50cm grub 15 cm ; -zachowanie na parterze elementów ozdobnych, odrestaurowanie materiałami FAST lub równoważnym; -założenie parapetów zewnętrznych z PCV pod oknami na parterze, na części wystającej budynku; -zachowanie tynków boniowanych, odrestaurowanie materiałami FAST lub równoważnymi; -wymiana opierzenia na murku ogniowym na z blachy cynk-tytan; -wykonanie powłoki antygraffitowej do wysokości 2,50 m - ściany; 2)ŚCIANA FRONTOWA - elewacja od strony ul. Moniuszki -stolarka okienna nie podlega wymianie; -wymiana parapetów okiennych zewnętrznych na z blachy cynk-tytan; -wymiana opierzeń blaszanych na gzymsach międzypiętrowych na z blachy cynk-tytan; -demontaż i montaż istniejących, nowych rur spustowych wraz z malowaniem 2x farbą olejną; -wstawienie rewizji kontrolnych w rurach spustowych -2 szt.; -uzupełnienie tynków na ścianie i na gzymsie wieńczącym z materiałów FAST lub równoważnych; -odrestaurować elementy dekoracyjne przy oknach materiałami FAST lub równoważnymi; -odrestaurować elementy architektoniczne pod gzymsem materiałami FAST lub równoważnymi; -odrestaurować ozdobne tralki przy krawędzi dachu materiałami FAST lub równoważnymi; -odrestaurować istniejące drzwi wejściowe (dokładne oczyszczenie ze starej farby) drewno-chronem; -wstawienie kratki wentylacyjnej -1 szt. (wentylacja kuchni w lokalu mieszkalnym na l piętrze); -wymiana kratki wentylacyjnej -1 szt. (wentylacja pomieszczenia w lokalu użytkowym OKNA); -zachowanie tynków boniowanych; -zachowanie istniejących parapetów w lokalach użytkowych na parterze; -przeniesienie anten satelitarnych -4 szt. na ścianę ponad dachem (trójkąt); -ujednolicenie cokołu; skucie istniejącego i wykonanie nowego z płytek kamieniopodobnych (na wzór lokalu użytkowego OKNA); -wymiana opierzenia blaszanego elementów architektonicznych nad oknami l piętra na z blachy cynk-tytan; -wykonanie powłoki antygraffitowej do wysokości 2,50 m - ściany; -zajęcie chodnika szer 1,20 m na długości budynku; 3) ŚCIANA BOCZNA - elewacja od strony ul. Długiej (lewa strona od głównego wejścia) Elewacja przewidziana do rewitalizacji kończy się na kominie od strony podwórza. -uzupełnienie tynków z materiałów FAST lub równoważnych; -ocieplenie styropianem gr.10cm; -wykonanie wykończenia baranek w SYSTEMIE FAST lub równoważnym; -wymiana opierzenia blaszanego na krawędzi dachu papowego na z blachy cynk-tytan; -wykonanie opierzenia na styku dachu dachówkowego budynku nr 7 ze ścianą budynku nr 5 (przy styropianie) z blachy cynk-tytan; -wymiana rury odpowietrzającej -1 szt.z PCV; 4) ŚCIANA BOCZNA NAD DACHEM - od strony ul. Długiej -ocieplenie styropianem gr. 10cm; > wykonanie wykończenia baranek w SYSTEMIE FAST; -wymiana opierzenia blaszanego na krawędzi dachu na z blachy cynk-tytan; -wykonanie opierzenia na styku dachu papowego ze ścianą (przy styropianie) z blachy cynk-tytan; 5) ŚCIANA TYLNA - elewacja od strony podwórza Elewacja przewidziana do remontu obejmuje budynek zasadniczy powyżej komórek. -uzupełnienie tynków na ścianie i gzymsach wieńczących z materiałów FAST lub równoważnych; -wymiana 4 szt. okien na PCV : 3 szt. w części strychowej oraz 1 szt. małe na ścianie bocznej; -wymiana 2 szt. okien na PCV na klatce schodowej - jedno duże i jedno małe na bocznej ścianie nad dachem; -demontaż i montaż istniejących, nowych dwóch rur spustowych wraz z malowaniem 2x farbą olejną rynien i rur spustowych; 6)ŚCIANA TYLNA - elewacja od strony podwórza Elewacja przewidziana do remontu obejmuje budynek zasadniczy - część mieszkalna wymiana 4 szt. okien na PCV w lokalach mieszkalnych (istniejące 3 szt. okien z PCV nie podlegają wymianie) -wymiana drzwi wejściowych do bud. - 2 szt. (drzwi do budynku i drzwi do lok. Użytkowego Zakład Fryzjerski) -wymiana parapetów okiennych zewnętrznych na z blachy cynk-tytan; -uzupełnienie tynków z materiałów FAST lub równoważnych; -demontaż i montaż istniejących, nowych dwóch rur spust, wraz z malowaniem 2x farbą olejną; -wykonanie zabudowy rury kanalizacyjnej z jedną stroną otwieraną - styropian na ramie metalowej; -wymiana 4 szt. rur odpowietrzających na z blachy nierdzewne; -wykonanie opaski betonowej szer. 50cm grub 15 cm; -wykonanie remontu betonowej pochylni wjazdowej - pokrycie betonem meozoodpornym; - wykonanie zewnętrznych schodów betonowych do budynku wraz z podestem -wstawienie okienek piwnicznych z skrzydełkiem otwieranymoszklonym, wypełnionym siatką -wykonanie zewnętrznych parapetów z PCV we wnękach zamurowanych okien; -wykonanie powłoki antygraffitowej do wysokości 2,50 m - ściany; -ustawienie rusztowania zewnętrznego rurowego w koło budynku Wykonawca opał i złom zda w SORTOWNI ZGKiM przy ul. Wrocławskiej. Zamawiający informuje, że wszystkie materiały występujące - w opisie, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót objętych postępowaniem - pod nazwą producenta zostały podane przykładowo. Mogą być one zastąpione innymi materiałami równoważnymi, pod warunkiem użycia nie gorszych materiałów niż podane, oraz utrzymania zakładanej efektywności..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.700 złotych (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o przedstawione oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W szczególności Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej jednej roboty budowlanej, której przedmiotem było wykonanie remontu elewacji wraz z ociepleniem na budynku zabytkowym, o wartości roboty co najmniej 120 tyś. złotych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o przedstawione dokumenty, oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o przedstawione oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W szczególności Wykonawca musi dysponować następującymi osobami: - kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe określone zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dn. 9 czerwca 2004 (Dz. U. z 2004, Nr 150, poz. 1579)wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o przedstawione dokumenty, oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o przedstawione oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-zaświadczenie o wpisie do właściwej izby zawodowej - kierownik budowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Każda zmiana umowy musi być dokonana za zgodą Zamawiającego poprzez sporządzenie aneksu do umowy. Zmiany do umowy będą sporządzane w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) zmiana pracownika Wykonawcy przedstawionego w ofercie: a) Wykonawca z własnej inicjatywy może zaproponować zmianę pracownika w następujących przypadkach: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych pracownika Wykonawcy, - niewywiązywania się pracownika z obowiązków wynikających z umowy, - jeśli zmiana personelu jest konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacja). b) Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany pracownika Wykonawcy, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy; 2) ewentualna zmiana terminu zakończenia umowy pod warunkiem: a) zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych, które w sposób obiektywny uniemożliwiają terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; b) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; c) wystąpienia czynników zewnętrznych, typu: niemożliwe do przewidzenia zdarzenia losowe, jak np. pożar, powódź, huragan, itp., a także dłużej utrzymujące się niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót; d) zajdzie konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód bądź pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; e) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron; 4) ewentualne zmiany terminów zakończenia poszczególnych odcinków robót pod warunkiem wystąpienia opóźnienia lub przerwania prac spowodowanego przez czynniki zewnętrzne, typu niekorzystne warunki atmosferyczne; 5) wprowadzenie robót zamiennych, pod warunkiem gdy są objęte przedmiotem umowy, a zastosowanie ich jest korzystniejsze dla Zamawiającego, np. warunków bezpieczeństwa obiektu, pod względem skrócenia terminu wykonania poszczególnych odcinków robót oraz gdy nie powodują zmiany ceny umownej, 6) zmiana technologii wykonywanych robót, pod warunkiem wprowadzenia technologii nowocześniejszej oraz gdy nie powoduje to zmian ceny umownej lub na skutek zmian prawnych wymuszających wprowadzenie nowocześniejszej technologii, lub też z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Zjednoczenia 110A, pokój 101.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2010 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój 101, lub w kancelarii.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja energii elektrycznej dla Archiwum Państwowego w Zielonej Górze
- Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego z utworzeniem Indywidualnych Planów Działania
- Remont drogi wojewódzkiej nr 158: Zadanie nr 1 - m. Gralewo na odcinku od km 8+897 do km 9+732; Zadanie nr 2 - m. Goszczanowo na odcinku od km 28+526 do km 29+119.
- Remont przepustu drogowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 305 w miejscowości Łęgoń
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego" w podziale na części
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1193F w m. Podmokłe Małe w kierunku m. Laski
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji w formie iniekcji wraz z robotami towarzyszącymi budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia przy ul. Teatralnej 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
- Modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Remont pokrycia dachowego nad częścią administracyjną budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Restauracja budynku kościoła parafialnego w Czołomyjach
- Remont 13 pokoi wraz z łazienkami w budynku Dedal w Malborku ul. De Gaulle'a 5.
- Poprawa efektywności energetycznej kompleksu budynków Ośrodka Zdrowia, Urzędu Gminy Kraszewice i Posterunku Policji
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.