eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinUSŁUGA ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO PROCESU SZKOLENIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-21

Szczecin: USŁUGA ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO PROCESU SZKOLENIA
Numer ogłoszenia: 14178 - 2016; data zamieszczenia: 21.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4340 , ul. Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 45 48 38, faks 261 45 23 98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO PROCESU SZKOLENIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zabezpieczeniem medycznym procesu szkolenia żołnierzy zawodowych i pracowników wojska 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, a także żołnierzy zawodowych i pracowników wojska jednostek oraz instytucji będących na zaopatrzeniu 15 WOG.a) Zabezpieczenie medyczne procesu szkolenia realizowane będzie przez Wykonawcę w miejscowościach: Szczecin, Stargard, Choszczno - w terminach i miejscach wskazanych w zapotrzebowaniu przesłanym do Wykonawcy do 20 dnia każdego miesiąca oraz w ilości godzin wskazanej w Rocznym zestawieniu godzin na realizację medycznego zabezpieczenia szkolenia (załącznik nr 7 do SIWZ) - odpowiednio dla każdej części postępowania..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.11.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający rezygnuje z opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.2 a) SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający rezygnuje z opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.2 a) SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykażą, że dysponują lub będą dysponować dla : - części nr 1: (Szczecin) min. 4 zespołami medycznymi; - części nr 2: (Stargard) min. 2 zespołami medycznymi; - części nr 3: (Choszczno) min. 1 zespołem medycznym. Zamawiający wymaga, aby w skład jednego zespołu medycznego wchodził: 1 ambulans posiadający wyposażenie reanimacyjne, 1 kierowca ambulansu, 1 lekarz. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie kilku części winni wykazać, że dysponują zespołami medycznymi będącymi sumą zespołów medycznych tych części np. dla części 2 i 3 min.3 zespołami medycznymi.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jednocześnie wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami, posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia niezbędne do wykonywania zamówienia tj. - lekarz: prawo wykonywania zawodu, numer; - kierowca: zezwolenie do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi z aktualną datą ważności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykażą, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, którego suma ubezpieczenia wynosi nie mniej niż 30 000,00 zł brutto.Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowód potwierdzający opłatę polisy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty według załącznika nr 1 do SIWZ oraz formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2, 2a, 2b do SIWZ służący do celów rozliczeń finansowych. pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do podpisania oferty nie wynika z innych załączonych dokumentów, oświadczenie wykonawcy według załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ wskazujące części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom - z podaniem przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.; w przypadku korzystania przez wykonawcę z zasobów innych podmiotów - dowody w celu wykazania, że wykonawca rzeczywiście będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w tym w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument potwierdzający oddanie do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności faktury - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zamiany umowy w następujących okolicznościach: 1)Zmiany wysokości podatku VAT. 2)Zmiany dopuszczającej do realizacji części zamówienia podwykonawcy w sytuacji nieprzewidzianej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 3)Zmniejszenia zakresu usługi, wówczas Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie odpowiednio pomniejszone o wartość prac, o które pomniejszono wartość umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Ul. Narutowicza 10 A,70-231 Szczecin, bud. nr 19 pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2016 godzina 10:00, miejsce: 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Ul. Narutowicza 10 A,70-231 Szczecin, bud. nr 18 pok. nr 5- kancelaria jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zabezpieczenie medyczne procesu szkolenia w m. Szczecin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zabezpieczeniem medycznym procesu szkolenia żołnierzy zawodowych i pracowników wojska 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, a także żołnierzy zawodowych i pracowników wojska jednostek oraz instytucji będących na zaopatrzeniu 15 WOG. Zabezpieczenie medyczne procesu szkolenia realizowane będzie przez Wykonawcę w miejscowości Szczecin w terminach i miejscach wskazanych w zapotrzebowaniu przesłanym do Wykonawcy do 20 dnia każdego miesiąca oraz w ilości godzin wskazanej w Rocznym zestawieniu godzin na realizację medycznego zabezpieczenia szkolenia (załącznik nr 7 do SIWZ) - odpowiednio dla każdej części postępowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności faktury - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zabezpieczenie medyczne procesu szkolenia w m. Stargard.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zabezpieczeniem medycznym procesu szkolenia żołnierzy zawodowych i pracowników wojska 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, a także żołnierzy zawodowych i pracowników wojska jednostek oraz instytucji będących na zaopatrzeniu 15 WOG. Zabezpieczenie medyczne procesu szkolenia realizowane będzie przez Wykonawcę w miejscowości Stargard - w terminach i miejscach wskazanych w zapotrzebowaniu przesłanym do Wykonawcy do 20 dnia każdego miesiąca oraz w ilości godzin wskazanej w Rocznym zestawieniu godzin na realizację medycznego zabezpieczenia szkolenia (załącznik nr 7 do SIWZ) - odpowiednio dla każdej części postępowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności faktury - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zabezpieczenie medyczne procesu szkolenia w m. Choszczno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zabezpieczeniem medycznym procesu szkolenia żołnierzy zawodowych i pracowników wojska 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, a także żołnierzy zawodowych i pracowników wojska jednostek oraz instytucji będących na zaopatrzeniu 15 WOG. Zabezpieczenie medyczne procesu szkolenia realizowane będzie przez Wykonawcę w miejscowości Choszczno - w terminach i miejscach wskazanych w zapotrzebowaniu przesłanym do Wykonawcy do 20 dnia każdego miesiąca oraz w ilości godzin wskazanej w Rocznym zestawieniu godzin na realizację medycznego zabezpieczenia szkolenia (załącznik nr 7 do SIWZ) - odpowiednio dla każdej części postępowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności faktury - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.