eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Świadczenie usług medycznych dla pracowników Rzecznika Finansowego"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-31

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług medycznych dla pracowników Rzecznika Finansowego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: RZECZNIK FINANSOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011335893

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowogrodzka 47A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-695

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: rf.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

wspieranie klientów indywidualnych w sporach z podmiotami rynku finansowego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług medycznych dla pracowników Rzecznika Finansowego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-232d1708-8d5e-402c-83e8-9b10eb7a6dd9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170177

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009686/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz świadczenie specjalistycznych usług medycznych dla pracowników Biura Rzecznika Finansowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://rf.ezamawiajacy.pl/pn/rf/demand/203569/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://rf.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja elektroniczna oraz
składanie ofert i wszelkich dokumentów odbywa się za pomocą Platformy zakupowej Marketplanet (https://rf.ezamawiajacy.pl/).
W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania,
zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego
dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczające
zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w ust. 2, dokonuje w
przypadku: 1)podmiotowych środków dowodowych oraz dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania -
odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub
podwykonawca, w zakresie podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów potwierdzających umocowanie do
reprezentowania, które każdego z nich dotyczą;
2)przedmiotowych środków dowodowych - odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia;
3)innych dokumentów- odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie
dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
4.Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 pzp (§ 9 ust. 9, § 13 ust. 12 SWZ), oraz
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, wystawione przez upoważnione podmioty, oraz pełnomocnictwo przekazuje się w
postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 pzp (§ 9 ust. 9, § 13 ust. 12
SWZ), oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, wystawione przez upoważnione podmioty lub pełnomocnictwo,
zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe
odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
6. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w ust. 7 i 11, może
dokonać również notariusz.
7.W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie
pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8.Dokumenty elektroniczne w postępowaniu lub w konkursie spełniają łącznie następujące wymagania:
1)są utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a także przekazanie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych;
2)umożliwiają prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym;
3)umożliwiają prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku; 4)zawierają dane w układzie
niepozostawiającym wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych informacji. 10. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w
formatach: .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, . pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades,
.tar, .7z, . msg, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Szczegółowy opis wymagań znajduje się w Rozdziale
XII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający jest administratorem danych osobowych w zakresie niezbędnym do
realizacji umowy, szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Klauzuli dostępnej na stronie
internetowej Zamawiającego pod adresem: https://rf.gov.pl/przetwarzanie-danych-osobowych/. W przypadku udostępnienia Zamawiającemu przez Wykonawcę danych osobowych pracownika, członka organu lub osoby wyznaczonej do kontaktu po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania tych osób o przetwarzaniu przez Zamawiającego ich danych osobowych w zakresie: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, wyłącznie w celu należytego wykonania Umowy zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019, poz. 1781), zwanej dalej „UODO” oraz aktami wykonawczymi do UODO i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym dalej „RODO”, oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Wykonawca zobowiązuje się także do poinformowana osób, których dane udostępnia, że ich dane osobowe będą przetwarzane
przez cały czas trwania Umowy oraz przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń z Umowy, jak również, że dane pracownika
lub osoby wyznaczonej do kontaktu po stronie Wykonawcy nie będą przekazywane innym podmiotom.
3. Zamawiający oświadcza, że wszelką korespondencję dotyczącą ochrony danych osobowych należy przekazywać na adres e-mail
Inspektora Ochrony Danych Osobowych: iod@rf.gov.pl
4. Pracownik, członek organu lub osoba wyznaczona do kontaktu po stronie Wykonawcy mają prawo dostępu do treści danych
osobowych oraz ich poprawiania, sprostowania oraz do usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich
przetwarzania. Ponadto pracownikowi, członkowi organu lub osobie wyznaczonej do kontaktu po stronie Wykonawcy przysługuje
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych.
5. W przypadku zmiany pracownika, członka organu lub reprezentanta lub osoby wyznaczonej do kontaktu, Wykonawca
zobowiązuje się do poinformowania nowej osoby o treści powyższych uprawnień.
6. W przypadku udostępnienia Wykonawcy przez Zamawiającego danych osobowych pracowników Zamawiającego w zakresie
niezbędnym do realizacji Umowy, Wykonawca zobowiązuje się przetwarzać udostępnione dane osobowe w zakresie: imię,
nazwisko, datę urodzenia, numer telefonu, adres e-mail, wyłącznie w celu należytego wykonania Umowy zgodnie z postanowieniami
UODO oraz RODO oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
7. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia danych osobowych przed ujawnieniem lub udostępnieniem osobom
nieupoważnionym. W celu zapewnienia realizacji Umowy, Wykonawca zobowiązuje się ujawniać dane osobowe wyłącznie
upoważnionym przez Zamawiającego osobom.
8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu lub jego pracownikom lub osobom trzecim w
związku z naruszeniem przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych, w zakresie dotyczącym Umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DOF-WOA.291.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi:
1) świadczenie usług medycznych dla:
a) pracowników Zamawiającego,
b) członków rodzin pracownika Zamawiającego,
c) bliskich pracownika Zamawiającego,
2) świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla:
a) pracowników Zamawiającego,
d) kandydatów do pracy wskazanych przez Zamawiającego,
3) wykonywanie innych czynności przewidzianych umową w sprawie zamówienia publicznego, która zostanie zawarta przez Zamawiającego z Wykonawcą w wyniku udzielenia zamówienia,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w:
a) Załączniku nr 1: Opis przedmiotu zamówienia,
b) Załączniku nr 2: Projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega możliwość wydłużenia czasu realizacji przedmiotu Umowy o maksymalnie 12 miesięcy, jeżeli pojawi się taka potrzeba u Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do Umowy. Do skorzystania z prawa opcji uprawniony jest jedynie Zamawiający, na podstawie pisemnego oświadczenia woli złożonego Wykonawcy w okresie obowiązywania Umowy.

Zamawiający zastrzega możliwość wielokrotnego przedłużenia realizacji zamówienia w ramach prawa opcji, każdorazowo co najmniej o jeden miesiąc, maksymalnie zaś o 12 miesięcy, co łącznie wyniesie maksymalnie 24 miesiące począwszy od pierwszego dnia okresu obowiązywania umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryterium: Cena w tym: Cpp -Cena za 1 pakiet pracownik (pakiet podstawowy + rozszerzony)50 %; Cmp- Cena za jedno skierowanie na badania medycy pracy 15%; Cpb – Cena za 1 pakiet bliski (pakiet podstawowy + rozszerzony) 5%; Cpr – Cena za 1 pakiet rodzina (pakiet podstawowy + rozszerzony) 5%; Cps – Cena za 1 pakiet senior (pakiet podstawowy + rozszerzony) 5% oraz Ks- Kryterium społeczne 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca winien wykazać, że posiada stosowne uprawnienie do wykonywania działalności - wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest podmiotem prowadzącym działalność leczniczą na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2024 r. o działalności leczniczej (Dz.U. z 2024 r., poz 799 z późn.zm.).
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że:
W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał należycie co najmniej dwie usługi polegające na świadczeniu usług w zakresie przedmiotu zamówienia opisanego w punkcie 1, o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto każdej z tych usług.
UWAGA 1: Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę wykonywaną na podstawie odrębnej umowy, na rzecz podmiotów innych niż podmioty kapitałowo powiązane z Wykonawcą. Zamawiający nie dopuszcza sumowania umów w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu.
UWAGA 2: W przypadku gdy Wykonawca aktualnie realizuje usługę, do dnia otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu wykazana usługa ma być zrealizowana co najmniej na kwotę 500 000,00 zł. brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Załącznik nr 3a -
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy,
2.Załącznik nr 3c - Oświadczenie o braku podstawi do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – dotyczy
jedynie podmiotów udostępniających zasobów

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Załącznik nr 3b -
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy,
2.Załącznik nr 3c - Oświadczenie o braku podstawi do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – dotyczy
jedynie podmiotów udostępniających zasobów
SEKCJA

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania. Pełnomocnictwo musi zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osoby uprawnione do reprezentowania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej:
1) Oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wspólników w spółce dotyczą wszystkie ustalenia niniejszego Rozdziału SWZ.
2) Spółka cywilna dołącza pełnomocnictwo opisane w ust. 1 lub dokument, z którego wynika pełnomocnictwo (np. poświadczone za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę).
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3a oraz 3b do SWZ).
6. W przypadkach o których mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie przewidziane w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 4c do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w § 11 Zmiany Umowy PPU - które
stanowią Załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-15 12:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://rf.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-15 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszelkie niezbędne informacje dotyczące przedmiotowego postępowania znajdują się w dokumentacji przetargowej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.