eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraSprzątanie pomieszczeń w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze Ośrodka Zamiejscowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 - pow. sprzątania 2012 m2.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-24

Zielona Góra: Sprzątanie pomieszczeń w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze Ośrodka Zamiejscowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 - pow. sprzątania 2012 m2.
Numer ogłoszenia: 141836 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46288 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej, ul. Stefana Batorego 18, 65-083 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 456-08-00, faks 0-68 456-08-04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze Ośrodka Zamiejscowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 - pow. sprzątania 2012 m2..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przyjętych przez Wykonawcę do wykonania prac : Codziennie 1. Sanitariaty 06, 07, 104, 105, 204, 205, 305, 305a (ok. 127m2) 1.umycie chemicznymi środkami czystości pisuarów, bidetów, muszli ustępowych, umywalek, zlewozmywaków, kuchenek, baterii, luster, glazury ściennej, drzwi, przetarcie na mokro i wytarciu na sucho oraz odświeżaniu kubatury pomieszczeń stosownymi odświeżaczami zapachowymi, umieszczaniu odświeżaczy w muszlach ustępowych oraz pisuarach. 2. uzupełnianie pojemników na papier toaletowy i ręczniki papierowe (łącznie 6 szt. pojemników na ręczniki papierowe typu ZZ) materiałami dostarczonymi przez Zamawiającego, 3. wykładanie workami koszy na śmieci, wybieranie śmieci z koszy oraz wyrzucanie ich w workach do pojemników na śmieci znajdujących się przy budynku 4.przecieranie powierzchni posadzek na mokro, 2. Klatka schodowa od strony łącznika i korytarze: parter z holem i wejściem głównym, I piętro z holem, II i III piętro(ok. 388 m2 ) sprzątanie korytarzy, klatek schodowych, sanitariatów polegać będzie na odkurzaniu wykładzin podłogowych, zamiataniu, przecieraniu powierzchni posadzek na mokro, 3. Biurowo-administracyjne o numerach: 014, 017, 023, 101/2, 103,106-122, 201-203,207-223, 301-304, 306-323 - wykładanie workami koszy na śmieci i pojemników niszczarek znajdujących się w pomieszczeniach biurowych, wybieranie śmieci z koszy i pojemników niszczarek, wyrzucanie śmieci w workach do pojemników na śmieci znajdujących się przy budynku. Dwa razy w tygodniu 1. Biurowo-administracyjne o numerach: 014, 017, 023, 101/2, 103,106-122, 201-203,207-223, 301-304, 306-323 -odkurzanie wykładzin podłogowych i dywanów, przecieranie na mokro posadzek (pow. ok. 1570 m2) oraz przecieranie na mokro, a następnie środkami antystatycznymi na sucho parapetów i biurek w pomieszczeniach. 2. Drzwi przeszklone i przeszklone ścianki (podwójne wejściowe do budynku, do sekretariatu pok. 122 oraz pojedyncze do strefy na III piętrze- umycie i wyczyszczenie środkami chemicznymi przeznaczonymi do danej powierzchni Raz w miesiącu 1. Biurowo-administracyjne o numerach: 014, 017, 023, 101/2, 103,106-122, 201-203,207-223, 301-304, 306-323- przecieranie na mokro, a następnie środkami antystatycznymi na sucho szaf pomieszczeniach 2. Sala narad i szkoleń wraz z korytarzem w łączniku, szatnią i sanitariatem oraz salka rekreacyjna z szatniami i sanitariatami i pokoje gościnne na IVp. z częścią kuchenną i sanitarną. Numery pokoi gościnnych 407/408- odkurzanie wykładzin podłogowych i dywanów, przecieranie na mokro posadzek oraz przecieranie na mokro, a następnie środkami antystatycznymi na sucho parapetów i mebli Raz na kwartał 1. Drzwi przeszklone podwójne pomieszczenie Sali konferencyjnej - umycie i wyczyszczenie środkami chemicznymi przeznaczonymi do danej powierzchni Raz na pół roku 1. Okna - pow. przeszklenia ok. 240m2 (w czerwcu i w październiku) - umycie wszystkich okien -z rozkręceniem okien w celu umożliwienia ich umycia ze wszystkich stron, 2. Posadzki na korytarzach (typu PCV) Gruntowne mycie, czyszczenie, pastowanie i polerowanie podłóg z użyciem środków czyszczących do mycia przemysłowego posadzek PCV. 3. Wykładziny dywanowe w pomieszczeniach 101/2, 103, 120, 121, 122 oraz części korytarza przylegającej do tych pomieszczeń - powierzchnia wykładzin 152 m2 Czyszczenie wykładzin (w lipcu i lutym) odbywać się będzie przy użyciu odpowiedniego sprzętu czyszcząco-piorącego z zastosowaniem bezpiecznych dla tkanin środków chemicznych (czyszczących, piorących i odplamiaczy). Do sprzątania Wykonawca przedmiotu zamówienia użyje własnego sprzętu oraz własnych chemicznych środków czystości, worków na śmieci, odświeżaczy powietrza, kostek czyszczących w muszlach ustępowych i pisuarach. Pozostałe materiały tj. papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło w płynie dostarczy Zamawiający. Do czyszczenia (przecierania) na mokro należy stosować odpowiednie, przewidziane dla danego typu powierzchni chemiczne środki czystości. Sprawdzenie przez odpowiednie służby Zamawiającego czystości pomieszczeń odbywać się będzie następnego dnia po sprzątaniu lub w pierwszym dniu po dniach wolnych od pracy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CON SYSTEM Krzysztof KARWOWSKI, ul. M.C. Skłodowskiej 1/151, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31557,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22091,76

  • Oferta z najniższą ceną: 22091,76 / Oferta z najwyższą ceną: 80289,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.