eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraSprzątanie pomieszczeń w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze tj. Ośrodka Zamiejscowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kazimierza Wielkiego 65

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-18

Zielona Góra: Sprzątanie pomieszczeń w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze tj. Ośrodka Zamiejscowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kazimierza Wielkiego 65
Numer ogłoszenia: 46288 - 2010; data zamieszczenia: 18.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej , ul. Stefana Batorego 18, 65-083 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 456-08-00, faks 0-68 456-08-04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze tj. Ośrodka Zamiejscowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kazimierza Wielkiego 65.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie w czystości zajmowanych przez Zamawiającego pomieszczeń (pow. sprzątania 2012 m2). 1. Zakres przyjętych przez Wykonawcę do wykonania prac obejmuje: a) Codzienne (tylko w dniach pracy Urzędu) sprzątanie pomieszczeń sanitarnych (ok. 127m2), korytarzy, klatek schodowych (ok. 388m2) , - sanitariaty - nr pomieszczeń: 06, 07, 104, 105, 204, 205, 305, 305a, - korytarze: parter z holem i wejściem głównym, I piętro z holem, II i III piętro, - klatka schodowa od strony łącznika, b) Dwa razy w tygodniu - odkurzanie wykładzin podłogowych i dywanów, przecieranie na mokro posadzek (pow. ok.1570 m2) oraz przecieranie na mokro, a następnie środkami antystatycznymi na sucho parapetów i mebli w pomieszczeniach biurowo-administracyjnych o numerach: 014, 017, 023, 101/2, 103,106-122, 201-203,207-223, 301-304, 306-323, c) Raz w miesiącu - odkurzanie wykładzin podłogowych i dywanów, przecieranie na mokro posadzek oraz przecieranie na mokro, a następnie środkami antystatycznymi na sucho parapetów i mebli w pomieszczeniach sali narad i szkoleń wraz z korytarzem w łączniku, szatnią i sanitariatem, pomieszczeniach salki rekreacyjnej z szatniami i sanitariatami, pokoi gościnnych na IVp. z częścią kuchenną i sanitarną. Numery pokoi gościnnych 407/408. Powierzchnia wymienionych pomieszczeń wynosi ok. 424 m2, d) Dwa razy w roku (w maju i we wrześniu) - umycie wszystkich okien - pow. przeszklenia ok. 240m2 z rozkręceniem okien w celu umożliwienia ich umycia ze wszystkich stron, e) Raz na pół roku - pastowanie posadzek na korytarzach, f) Raz na pół roku - czyszczenie chemiczne wykładzin dywanowych w pomieszczeniach 101/2, 103, 120, 121, 122 oraz części korytarza przylegającej do tych pomieszczeń, g) Raz w miesiącu - umycie drzwi przeszklonych i przeszklonych ścianek, h) Raz na kwartał umycie drzwi w pomieszczeniach biurowych oraz grzejników oraz listew przypodłogowych, i) Sprzątanie korytarzy, klatek schodowych, sanitariatów polegać będzie na przecieraniu powierzchni posadzek na mokro, odkurzaniu wykładzin podłogowych, uzupełnianiu pojemników na papier toaletowy i ręczniki papierowe materiałami dostarczonymi przez Zamawiającego, wykładaniu workami koszy na śmieci, wybieraniu śmieci z koszy oraz wyrzucaniu ich w workach do pojemników na śmieci znajdujących się przy budynku, j) Sprzątanie aneksów kuchennych i sanitariatów polegać będzie ponadto na umyciu chemicznymi środkami czystości pisuarów, bidetów, muszli ustępowych, umywalek, zlewozmywaków, kuchenek, baterii, luster, glazury ściennej, drzwi, przetarciu na mokro i wytarciu na sucho oraz odświeżaniu kubatury pomieszczeń stosownymi odświeżaczami zapachowymi, umieszczaniu odświeżaczy w muszlach ustępowych oraz pisuarach. Pomieszczenia te są wyposażone łącznie w 6 sztuk pojemników na ręczniki papierowe typu ZZ, k) Codzienne wykładanie workami koszy na śmieci i pojemników niszczarek znajdujących się w pomieszczeniach biurowych, wybieranie śmieci z koszy i pojemników niszczarek, wyrzucanie śmieci w workach do pojemników na śmieci znajdujących się przy budynku. 2. Do sprzątania Wykonawca przedmiotu zamówienia użyje własnego sprzętu oraz własnych chemicznych środków czystości, worków na śmieci, odświeżaczy powietrza, kostek czyszczących w muszlach ustępowych i pisuarach. Pozostałe materiały tj. papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło w płynie dostarczy Zamawiający..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WYKONAWCA udokumentuje to przez złożenie wykazu realizacji usług o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia wg wzoru satnowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WYKONAWCA udokumentuje to przez złożenie stosownego oświadczenia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WYKONAWCA udokumentuje to przez złożenie stosownego oświadczenia ,wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WYKONAWCA udokumentuje to przez złożenie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, ze WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca dołączy do oferty : Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej Adres:65-083 Zielona Góra, ul. Stefana Batorego 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2010 godzina 10:00, miejsce: 65-083 Zielona Góra, ul. Stefana Batorego 18 , sekretariat (I piętro), pok. nr 106..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.