Ogłoszenie z dnia 2007-08-14
Tomaszów Lubelski: Roboty budowlane obejmujące wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont opaski odwadniającej wokół budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Tomaszowie Lubelskim przy ulicy Żwirki i Wigury 3.
Numer ogłoszenia: 141844 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 2 w Tomaszowie Lubelskim, ul. Żwirki i Wigury 3, 22-600 Tomaszów Lubelski, tel. 084 6642001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-tomaszowski.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane obejmujące wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont opaski odwadniającej wokół budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Tomaszowie Lubelskim przy ulicy Żwirki i Wigury 3..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -wykonanie i montaż okien drewnianych - 94szt. , -wykonanie i montaż drzwi drewnianych( wejściowych) - 3 szt., - remont opaski odwadniającej - 115m2 Szczegółowy zakres robót budowlanych zawiera Projekt budowlany, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Kosztorys ofertowy stanowiące załącznik do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.34 - Instalowanie drzwi drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: - wymagane wadium -3000.00zł (trzy tysiące złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, c) dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonywania zamówienia, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, e) znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) nie podlegaja wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia, g) akceptują warunki zawarte w specyfikacji isotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy , o spełnieniu warunków określonych w art.22 ustawy ,według wzoru ,stanawiącego załacznik do SIWZ ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenia składa każdy z wykonawców składający ofertę wspólną. b) w celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych , zwanej dalej ustawą zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) w celu potwierdzenia , że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia , do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - informację o przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników i liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, informację zamieścić w załączniku nr 3 SIWZ, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego ; wymaga się dokumentu stwierdzającego że, kierownik budowy posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w obiektach zabytkowych i przynależy do izby budowlanej. - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - informację zamieścić w załączniku nr 3 SIWZ - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania ,według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty ( np. referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające ,że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże iż w ciągu ostatnich 5 lat ( lub krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonał minimum 1 robotę zbliżona zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia , d) w przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz kadry i podwykonawców. W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólna, którzy potwierdzają spełnianie warunku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólna będą spełniać go łącznie. Zamawiający uzna , iż wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , jeżeli z ww informacji będzie wynikało ,że wykonawca dysponował przeciętnie w każdym roku co najmniej 7 osobami do wykonywania zamówień; W przypadku składania oferty wspólnej ww informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną . Warunek zatrudnienia co najmniej 7 osób przeciętnie w każdym roku zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólna będą spełniać go łącznie; Ponadto oferta musi zawierać dokumenty: a) ofertę cenową, o której mowa w SIWZ (załącznik nr 1) W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyc jeden dokument. b)pełnomocnictwo , o którym mowa w SIWZ ( w przypadku wykonawców składajacych ofertę wspólną należy złożyć jeden dokument), c)kosztorys ofertowy, sporzadzony zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej należy złozyc jeden dokument). d)oświadczenie Wykonawcy że dostarczone w ramach zamówienia wyroby posiadaja oznakowanie zgodności, poświadczające dopuszczenie do stosowania na terenie UE (załącznik nr 6) e)akceptowany projekt umowy (właściwy zostanie podpisany po wyborze oferty) f)harmonogram rzeczowo-finansowy, g) dowód wpłaty wadium, h) wykaz osób do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy o ile nie wynika to z wcześnieszych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja na stolarkę - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-tomaszowski.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr2 w Tomaszowie Lubelskim ul. Żwirki i Wigury 3 22-600 Tomaszów Lubelski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2007 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Zespołu Szkół Nr 2 w Tomaszowie Lubelskim ul.Żwirki i Wigury 3 22-600 Tomaszów Lubelski.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja zostanie sfinansowana pożyczką z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i środków własnych.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- "Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Tomaszów Lubelski"
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Tomaszowie Lubelskim, ul. Wesoła 1, w roku 2025"
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
- Budowa budynku przeznaczonego na potrzeby szkółki leśnej (budowa dołu na sadzonki - lodowni)
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 478 w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w budynku przy ul. Z. Modzelewskiego 46/50 w Warszawie.
- Rozbudowa żłobka i przedszkola w gminie Garwolin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.