Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-29
Jasło: Dostawa wyposażenia do pracowni obróbki Cieplno-Chemicznej oraz pracowni Nowoczesnych Technologii Wytwarzania CAD/CAM do Centrum Kształcenia Praktycznego w Jaśle w ramach zadania inwestycyjnego pn. Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania - powiat jasielski
Numer ogłoszenia: 141913 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jasielski , ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410 w. 108, faks 013 4463189.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do pracowni obróbki Cieplno-Chemicznej oraz pracowni Nowoczesnych Technologii Wytwarzania CAD/CAM do Centrum Kształcenia Praktycznego w Jaśle w ramach zadania inwestycyjnego pn. Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania - powiat jasielski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sal Centrum Kształcenia Praktycznego w Jaśle, obejmująca dwa zadania: 1) Zadanie nr 1 - Pracownia Obróbki Cieplno-Chemicznej: a) stolik uczniowski - 4 szt., b) krzesło uczniowskie - 8 szt., c) krzesło obrotowe - 1 szt., d) stolik pod rzutnik i laptop - 1 szt., e) tablica szkolna 1 szt., f) komputer przenośny typu laptop - 1 szt., g) biurko warsztatowe - 1 szt., h) szafa warsztatowa 1 szt., i) zestaw do prezentacji (projektor + ekran) 1 kpl., j) szafka-stolik pod wiertarkę - 1 szt., k) kowadło z pniem kowalskim - 2 kpl., l) imadło ślusarskie - 2 szt., ł) imadło kowalskie uchylne - 2 szt., m) palenisko kowalskie z kotliną i wentylatorem - 1 kpl., n) okap do paleniska kowalskiego - 1 kpl., o) stół warsztatowy pod imadła kowalskie i ślusarskie - 2 szt., p) różne narzędzia kowalskie - 1 kpl., q) piec hartowniczy - 1 szt., r) stanowisko hartownicze - 1 kpl., s) piec do opuszczania - 1 szt., ś) solna kąpiel hartownicza - 1 szt., t) twardościomierz uniwersalny - 1 kpl., u) twardościomierz przenośny - 1 szt., w) ręczny, przenośny spektrometr XRF - 1 szt., y) suwmiarka uniwersalna L=150 mm - 6 szt., z) suwmiarka uniwersalna L=250 mm - 2 szt. 2) Zadanie nr 2 - Pracownia Nowoczesnych technologii wytwarzania CAD-CAM: a) narożne biurko komputerowe - 1 szt., b) stolik pod rzutnik i laptop - 1 szt., c) tablica szkolna - 1 szt., d) zestaw do prezentacji (projektor + ekran) - 1 kpl., e) zestaw komputerowy - 13 kpl., f) komputer przenośny typu laptop - 1 szt., g) oprogramowanie dydaktyczno-przemysłowe - 11 kpl., h) tokarka dydaktyczna CNC wraz z wyposażeniem - 1 kpl., i) frezarka dydaktyczna CNC z wyposażeniem - 1 kpl., j) pulpit sterujący podstawowy - 3 szt., k) pulpit sterujący - moduł klawiatury w systemie przemysłowym - 2 szt., l) postprocesory - 2 szt., ł) pulpit sterujący - moduł klawiatury w systemie przemysłowym - 2 szt., m) oprogramowanie sterujące w systemie SINUMERIK 810-840d - 1 kpl,. n) oprogramowanie sterujące w systemie HEIDENHEIN 430 - 1 kpl., o) oprogramowanie 3D, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania - powiat jasielski. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Dostarczenie fabrycznie nowego wyposażenia na koszt Wykonawcy do siedziby Centrum Kształcenia Praktycznego w Jaśle - ul. Staszica 30D, 38-200 Jasło; - Rozładunek wyposażenia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń; - Montaż i uruchomienie wyposażenia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.63.00.00-1, 42.63.20.00-5, 42.63.80.00-7, 42.63.70.00-0, 42.62.00.00-8, 42.30.00.00-9, 38.43.45.60-9, 38.43.30.00-9, 44.31.62.00-0, 44.31.61.00-9, 42.00.00.00-6, 42.94.20.00-1, 39.16.00.00-1, 39.00.00.00-2, 36.11.13.00-5, 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6, 30.21.31.00-6, 39.15.00.00-8, 38.65.21.20-7, 44.51.20.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: - dla zadania nr 1: 7 000,00 zł do dnia 10 lipca 2012 roku, do godz. 10.00. - dla zadania nr 2: 11 000,00 zł do dnia 10 lipca 2012 roku, do godz. 10.00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Uwaga: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Bank Spółdzielczy w Rymanowie Nr 53 8636 0005 2001 0004 5740 0009. Terminem wniesienia wadium w formie pieniężnej jest termin wpływu wadium na konto Zamawiającego 4. Brak wadium ( wpłaconego przez Wykonawcę) w wyznaczonym terminie na koncie Zamawiającego spowoduje wykluczenie tego Wykonawcy. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenie - załącznik nr 4 do siwz
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - w zakresie zadania nr 1: przynajmniej jednej dostawy obejmującej dostawę co najmniej jednego pieca hartowniczego lub pieca do odpuszczania, przynajmniej dwóch twardościomierzy oraz przynajmniej jednego ręcznego spektrometru na łączną kwotę 150 000,00 zł. - w zakresie zadania nr 2: przynajmniej jednej dostawy obejmującej dostawę co najmniej jednej tokarki CNC oraz przynajmniej jednej frezarki CNC na łączną kwotę 150 000,00 zł. - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ oraz wykazu zrealizowanych dostaw - załącznik nr 5 do siwz (wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie) oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 6 (jeżeli dotyczy)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 4 do siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 4 do siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 4 do siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty, 3) Zobowiązanie innych podmiotów - załącznik nr 6 (jeżeli dotyczy),
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnej zmianie przepisu dotyczącego wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, co skutkować będzie zmianą kwoty netto i naliczonych kwot podatku VAT, do robót wykonywanych po dniu w którym przepisy zaczną obowiązywać. Cena ryczałtowa pozostanie bez zmian. 2. Zmiana umowy może nastąpić w okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jaśle , Rynek 18 , 38-200 Jasło, pokój nr 307.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaśle , Rynek 18 , 38-200 Jasło, w Sekretariacie Starosty (pokój nr 314).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia do pracowni obróbki Cieplno-Chemicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zadanie nr 1 - Pracownia Obróbki Cieplno-Chemicznej: a) stolik uczniowski - 4 szt., b) krzesło uczniowskie - 8 szt., c) krzesło obrotowe - 1 szt., d) stolik pod rzutnik i laptop - 1 szt., e) tablica szkolna 1 szt., f) komputer przenośny typu laptop - 1 szt., g) biurko warsztatowe - 1 szt., h) szafa warsztatowa 1 szt., i) zestaw do prezentacji (projektor + ekran) 1 kpl., j) szafka/stolik pod wiertarkę - 1 szt., k) kowadło z pniem kowalskim - 2 kpl., l) imadło ślusarskie - 2 szt., ł) imadło kowalskie uchylne - 2 szt.,, m) palenisko kowalskie z kotliną i wentylatorem - 1 kpl., n) okap do paleniska kowalskiego - 1 kpl., o) stół warsztatowy pod imadła kowalskie i ślusarskie - 2 szt., p) różne narzędzia kowalskie - 1 kpl., q) piec hartowniczy - 1 szt., r) stanowisko hartownicze - 1 kpl., s) piec do opuszczania - 1 szt., ś) solna kąpiel hartownicza - 1 szt., t) twardościomierz uniwersalny - 1 kpl., u) twardościomierz przenośny - 1 szt., w) ręczny, przenośny spektrometr XRF - 1 szt., y) suwmiarka uniwersalna L=150 mm - 6 szt., z) suwmiarka uniwersalna L=250 mm - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.00.00.00-6, 42.94.20.00-1, 36.11.13.00-5, 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6, 39.00.00.00-2, 30.21.31.00-6, 39.15.00.00-8, 38.65.12.20-7, 44.31.61.00-9, 44.31.62.00-0, 44.51.20.00-2, 38.43.30.00-9, 42.30.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wyposażenie do pracowni Nowoczesnych technologii wytwarzania CAD/CAM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) narożne biurko komputerowe - 1 szt., b) stolik pod rzutnik i laptop - 1 szt., c) tablica szkolna - 1 szt., d) zestaw do prezentacji (projektor + ekran) - 1 kpl., e) zestaw komputerowy - 13 kpl., f) komputer przenośny typu laptop - 1 szt., g) oprogramowanie dydaktyczno-przemysłowe - 11 kpl., h) tokarka dydaktyczna CNC wraz z wyposażeniem - 1 kpl., i) frezarka dydaktyczna CNC z wyposażeniem - 1 kpl., j) pulpit sterujący podstawowy - 3 szt., k) pulpit sterujący - moduł klawiatury w systemie przemysłowym - 2 szt., l) postprocesory - 2 szt., ł) pulpit sterujący - moduł klawiatury w systemie przemysłowym - 2 szt., m) oprogramowanie sterujące w systemie SINUMERIK 810/840d - 1 kpl,. n) oprogramowanie sterujące w systemie HEIDENHEIN 430 - 1 kpl., o) oprogramowanie 3D,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.63.70.00-0, 42.63.00.00-1, 42.63.20.00-5, 42.63.80.00-7, 42.62.00.00-8, 38.43.45.60-9, 39.16.00.00-1, 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6, 30.21.31.00-6, 39.15.00.00-8, 38.65.21.20-7, 42.00.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Dostawa tablic rejestracyjnych na 2025 rok dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Jaśle
- Projekt planu ogólnego miasta Jasła
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- Budowa drogi rowerowej i szlaku na terenie Miasta Jasła w ramach MOF Jasło - wykonanie dokumentacji projektowej
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Jaśle w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich dla Urzędu Miasta w Jaśle
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- DOSTAWA 7 SZTUK KOMPUTERÓW ALL IN ONE WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA POTRZEBY SPÓŁKI MEDYCZNE CENTRUM INNOWACJI WROCŁAW SP. Z O.O.
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część III AGD, materiały i akcesoria przemysłowe
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.