eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Remont drogi wojewódzkiej nr 108 w m. Kretlewo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-14

Koszalin: Remont drogi wojewódzkiej nr 108 w m. Kretlewo
Numer ogłoszenia: 142001 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, fax 094 3424328.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa zachodniopomorskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi wojewódzkiej nr 108 w m. Kretlewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na wykonaniu remontu drogi wojewódzkiej nr 108 na odcinku od km 11+009 do km 11+948 w m. Kretlewo. W ramach posiadanych środków finansowych, w zakresie niniejszego zamówienia zostanie wykonana regulacja szerokości jezdni do 6 m, korekta spadków poprzecznych i podłużnych, wzmocnienie konstrukcji nawierzchni jezdni, budowa zatoki postojowej i 2 zatok autobusowych, remont studni kanalizacji deszczowej oraz wykonanie studzienek ściekowych, oznakowanie poziome i pionowe. Powyższe zamówienie nie obejmuje wykonanie chodników i zjazdów, których wykonanie objęte zostanie odrębnym zamówieniem. Zadanie obejmuje wykonanie następujących robót: - roboty rozbiórkowe nawierzchni; z betonu cementowego, bitumicznej, z płyt drogowych sześciokątnych, z bruku kamiennego, krawężników betonowych - na odcinku 0,9 km, - roboty ziemne: wykopy 352 m3, - frezowanie nawierzchni grub. 5 cm - 1 677 m2, - odwodnienie korpusu drogowego; studnia rewizyjna d= 1200mm - szt.1, studzienki ściekowe d= 500mm z osadnikiem i syfonem- szt. 3, kanały z rur PCV d= 200mm - 41 mb, - podbudowa z kruszyw łamanych grub. warstw 15 i 20cm - 1 134 m2, - podbudowa z betonu cementowego B20 grub. 22cm - 226 m2 - podbudowa z betonu asfaltowego grub. 7 cm - 945 m2, - wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową - 876 Mg, - ustawienie krawężnika betonowego 15x30 - 1 812 m, - ustawienie obrzeży betonowych - 62 m - ułożenie chodnika z kostki betonowej - 124 m2, - ułożenie ścieków betonowych grub. 15 cm - 15 m, - nawierzchnia z kostki betonowej koloru grafitowego, żółtego, czerwonego - 111 m2, - nawierzchnia z kostki kamiennej 18 cm - 248 m2, - materiał Inwestora - warstwa ścieralną z betonu asfaltowego - 320 m2, - warstwa ścieralną z mieszanki SMA grub. 4 cm - 5 987 m2, - oznakowanie poziome cienkowarstwowe - 436 m2, - oznakowanie pionowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze, informacyjne - 30 szt. - roboty wykończeniowe - plantowanie i humusowanie skarp nasypu - 800 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca spełnia warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3) Wykonawca dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. układarka mieszanek min.-bit. - min. 1 szt., walec statyczny stalowy samojezdny min. 10 Mg - min.1 szt., walec statyczny ogumiony min. 10 MG - min. 1 szt.; 4) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. kierownik budowy z uprawnieniami drogowymi do kierowania robotami, należący do OIIB; 5) Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty budowlane, których przedmiotem było wykonanie warstw z mieszanki SMA o łącznej powierzchni 10 000 m2 oraz wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o łącznej powierzchni 1 500 m2. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu obowiązuje zasada spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) Aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia; 4) Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione: a) stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; b) aktualne zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa; 5) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich zakresu oraz daty i miejsca wykonania. Wykaz należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzdw.koszalin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie, ul. Szczecińska 31, pokój nr 19 Koszt specyfikacji 300,00 PLN plus koszty przesyłki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2007 godzina 10:50, miejsce: Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, sekretariat (pokój nr 200).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.