Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-26
Sieradz: WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH W BUDYNKU PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ
Numer ogłoszenia: 142221 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Sieradzu, ul. Jana Pawła II 48, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 827 17 97, fax 043 827 17 97.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psms@poczta.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH W BUDYNKU PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac obejmuje: Przewiduje się wykonanie następujących prac: - remont podłóg, - remont sanitariatów, - wewnętrzne roboty malarskie i tynkarskie, - montaż izolacji akustycznej, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - remont instalacji centralnego ogrzewania, - remont instalacji elektrycznej. Remont lastrykowych podłóg na parterze polegać ma na wykorzystaniu istniejących posadzek jako podłoża, wyrównaniu powierzchni wylewką samopoziomującą oraz ułożeniu nowych posadzek zgodnie z opisem na rysunkach. Istniejące posadzki z PCV i terakoty należy usunąć, podłoże wyrównać wylewką samopoziomującą i układać posadzki zgodnie z opisem zamieszczonym na rysunkach dokumentacji, z zachowaniem jednakowego poziomu posadzek we wszystkich pomieszczeniach.. Remont sanitariatów odbywać się będzie w ramach obecnego pomieszczenia, bez zmiany funkcji pomieszczenia i naruszania układu konstrukcyjnego. Polegać będzie na zmodyfikowaniu układu kabin i przedsionka oraz wyposażeniu w nową armaturę i urządzenia tzw. białego montażu. Wymieniona zostanie glazura i terakota na ścianach i podłogach oraz rury instalacji wod.-kan. Ściany i sufity należy oczyścić, wyrównać podłoże i uzupełnić ubytki tynku, następnie pomalować dwukrotnie farbą emulsyjną, natomiast w korytarzach i klatce schodowej wykonać wyprawę tynkarską z tynków żywicznych do wysokości 1,60m. Ścianę działową pomiędzy salami ćwiczeń na piętrze należy obłożyć jednostronnie izolacją akustyczną z wełny mineralnej IZOTERM gr. 50 mm i dwoma płytami gipsowo-kartonowymi GKF 12,5 mm, mocowanymi na listwach drewnianych do ściany. Płytę zewnętrzną należy zagruntować i pomalować farbą, tak jak pozostałe ściany pomieszczenia. Istniejąca stolarka okienna i drzwiowa podlegać będzie wymianie Okna należy wymienić z zachowaniem wielkości istniejących otworów i wyglądzie określonym na rysunkach elewacji. Istniejące parapety przewiduje się wykończyć wierzchnią nakładką z tworzywa. Przewiduje się zastosowanie okien z PCV o podwyższonej izolacyjności akustycznej (min. 42 dB). Wymiana drzwi na drzwi o konstrukcji drewnianej, laminowane płytą drewnopodobną. W salach zajęć i w gabinecie dyrektora należy zastosować drzwi o podwyższonej izolacyjności akustycznej (min. 42 dB). W całym budynku wyremontowana będzie instalacja c.o. i wymienione grzejniki. Wymianie podlegać będą również niektóre elementy instalacji elektrycznej, w szczególności oprawy oświetleniowe. Przebieg przewodów instalacyjnych z zachowaniem dotychczasowego przebiegu. 2. Szczegółowy zakres prac winien być zgodny z kosztorysem ofertowym opracowanym na podstawie przedłożonych przez Zamawiającego przedmiarów i kosztorysów nakładczych. 3. Prace będą prowadzone w oparciu o opracowane specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 4. Kody CPV: - 45.41.00.00-4 - tynkowanie, - 45.44.21.00-8 - roboty malarskie, - 45.43.12.00-9 - kładzenie glazury, - 45.42.11.22-5 - instalowanie ram okiennych z tworzyw sztucznych, - 45.31.11.00-1 - roboty w zakresie okablowania elektrycznego, - 45.31.12.00-2 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych, - 45.33.11.00-7 - instalowanie centralnego ogrzewania. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.12.00-9, 45.42.11.22-5, 45.31.12.00-2, 45.31.11.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie ma obowiązku wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 w/w ustawy. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie B. wykonać zamówienie w terminie: od momentu podpisania umowy do 29.08.2008 roku ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym C. zaakceptować termin, sposób płatności - płatne przelewem w terminie 21 dni od daty otrzymania oryginału każdej faktury, możliwość fakturowania etapowego ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym D. zaakceptować termin, sposób i etapowanie płatności - w ciągu 21 dni od daty otrzymania oryginału każdej faktury, możliwość fakturowania etapowego ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym E. udzielić gwarancji na zrealizowane prace: minimum 36 miesięcy od daty dokonania bezusterkowego końcowego odbioru prac i przekazania zrealizowanego zadania do eksploatacji. Udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie F. wykazać się doświadczeniem polegającym na wykonaniu minimum 3 robót o podobnym co przedmiot zamówienia charakterze i wartości (tj. wykonanie prac remontowych lub inwestycyjnych w budynkach użyteczności publicznej obejmujących prace ogólnobudowlane, instalacyjne: sanitarne i elektryczne o wartości minimum 100.000,0 zł brutto każda) w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie; brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji lub dokumentu potwierdzającego jej należyte wykonanie skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez Zamawiającego G. sporządzić, z wykorzystaniem tych samych co przedstawione przez Zamawiającego w przedmiarze robót pozycji, kosztorys ofertowy, z wyszczególnieniem wskaźników cenotwórczych w oparciu o które został sporządzony kosztorys ofertowy, ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie H. posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w kierunku zgodnym z przedmiotem zamówienia (konstrukcje budowlane, instalacje sanitarne oraz elektryczne), ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpowiednio do formy organizacyjnej: - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; lub - odpis z właściwego rejestru. wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z 29.01.2004 roku z późniejszymi zmianami (wzór w SIWZ). 3. Formularz oferty (wzór w SIWZ). 4. Formularz cenowy (wzór w SIWZ). 5. Pozostałe dokumenty, jakie winien złożyć Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz (wzór w SIWZ) zawierający wykonanie minimum 3 robót o podobnym co przedmiot zamówienia charakterze i wartości (tj. wykonanie prac remontowych lub inwestycyjnych w budynkach użyteczności publicznej obejmujących prace ogólnobudowlane, instalacyjne: sanitarne i elektryczne o wartości minimum 100.000,0 zł brutto każda) w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac, dokumenty muszą zawierać dokładne dane Zleceniodawcy, jego adres, zakres zrealizowanych prac, termin wykonania prac, wartość wykonanych prac. brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji lub dokumentu potwierdzającego jej należyte wykonanie skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez Zamawiającego - kosztorys ofertowy sporządzony z wykorzystaniem tych samych co przedstawione przez Zamawiającego w przedmiarze robót pozycji, z wyszczególnieniem wskaźników cenotwórczych w oparciu o które został sporządzony kosztorys ofertowy. Kosztorysy ofertowe winny zawierać stawki i narzuty przyjęte do kosztorysowania, kosztorysy uproszczone lub szczegółowe oraz wszelkie zestawienia R, M, S. - dokument uprawniający do kierowania robotami budowlanymi w kierunku zgodnym z przedmiotem zamówienia (konstrukcje budowlane, instalacje sanitarne oraz elektryczne), dodatkowo należy dołączyć aktualne zaświadczenia o przynależności do izby inżynierów budownictwa dla w/w osób. - oświadczenie Oferenta o sposobie realizacji zamówienia w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy, z podaniem zakresu powierzonych prac, nazwy oraz adresu firmy będącej podwykonawcą (wzór w załączeniu). Wszystkie w/w dokumenty składać należy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psms@poczta.onet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sieradz, ul. Jana Pawła II 48.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 15:00, miejsce: Sieradz, ul. Jana Pawła II 48.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Ubezpieczenie Majątku Powiatu Sieradzkiego
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sieradz w roku 2024 i 2025. Część Nr 4 i 6
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Zakładu Karnego w Sieradzu oraz OZ ZK w Sieradzu w roku 2025
- Dostawa odczynników do diagnostyki chorób infekcyjnych i alergicznych wraz z dzierżawą aparatów na 24 miesiące
- Wyłapywanie i zapewnienie opieki w schronisku bezdomnym zwierzętom z terenu Miasta Sieradza
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Sieradza w 2025 r. z prawem opcji
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika na poferment
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- Odnawialne źródła energii w budynkach użyteczności publicznej Powiatu Zduńskowolskiego w zakresie instalacji fotowoltaicznej
- Przebudowa budynku pod potrzeby Samorządowego Centrum Kulturalno-Społecznego w Jabłonnie Lackiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.