To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-08-05
Sieradz: WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH W BUDYNKU PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ
Numer ogłoszenia: 180725 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 142221 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Sieradzu, ul. Jana Pawła II, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 827 17 97, fax 043 827 17 97.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH W BUDYNKU PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres prac obejmuje: Przewiduje się wykonanie następujących prac: - remont podłóg, - remont sanitariatów, - wewnętrzne roboty malarskie i tynkarskie, - montaż izolacji akustycznej, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - remont instalacji centralnego ogrzewania, - remont instalacji elektrycznej. Remont lastrykowych podłóg na parterze polegać ma na wykorzystaniu istniejących posadzek jako podłoża, wyrównaniu powierzchni wylewką samopoziomującą oraz ułożeniu nowych posadzek zgodnie z opisem na rysunkach. Istniejące posadzki z PCV i terakoty należy usunąć, podłoże wyrównać wylewką samopoziomującą i układać posadzki zgodnie z opisem zamieszczonym na rysunkach dokumentacji, z zachowaniem jednakowego poziomu posadzek we wszystkich pomieszczeniach.. Remont sanitariatów odbywać się będzie w ramach obecnego pomieszczenia, bez zmiany funkcji pomieszczenia i naruszania układu konstrukcyjnego. Polegać będzie na zmodyfikowaniu układu kabin i przedsionka oraz wyposażeniu w nową armaturę i urządzenia tzw. białego montażu. Wymieniona zostanie glazura i terakota na ścianach i podłogach oraz rury instalacji wod.-kan. Ściany i sufity należy oczyścić, wyrównać podłoże i uzupełnić ubytki tynku, następnie pomalować dwukrotnie farbą emulsyjną, natomiast w korytarzach i klatce schodowej wykonać wyprawę tynkarską z tynków żywicznych do wysokości 1,60m. Ścianę działową pomiędzy salami ćwiczeń na piętrze należy obłożyć jednostronnie izolacją akustyczną z wełny mineralnej IZOTERM gr. 50 mm i dwoma płytami gipsowo-kartonowymi GKF 12,5 mm, mocowanymi na listwach drewnianych do ściany. Płytę zewnętrzną należy zagruntować i pomalować farbą, tak jak pozostałe ściany pomieszczenia. Istniejąca stolarka okienna i drzwiowa podlegać będzie wymianie Okna należy wymienić z zachowaniem wielkości istniejących otworów i wyglądzie określonym na rysunkach elewacji. Istniejące parapety przewiduje się wykończyć wierzchnią nakładką z tworzywa. Przewiduje się zastosowanie okien z PCV o podwyższonej izolacyjności akustycznej (min. 42 dB). Wymiana drzwi na drzwi o konstrukcji drewnianej, laminowane płytą drewnopodobną. W salach zajęć i w gabinecie dyrektora należy zastosować drzwi o podwyższonej izolacyjności akustycznej (min. 42 dB). W całym budynku wyremontowana będzie instalacja c.o. i wymienione grzejniki. Wymianie podlegać będą również niektóre elementy instalacji elektrycznej, w szczególności oprawy oświetleniowe. Przebieg przewodów instalacyjnych z zachowaniem dotychczasowego przebiegu. 2. Szczegółowy zakres prac winien być zgodny z kosztorysem ofertowym opracowanym na podstawie przedłożonych przez Zamawiającego przedmiarów i kosztorysów nakładczych. 3. Prace będą prowadzone w oparciu o opracowane specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 4. Kody CPV: - 45.41.00.00-4 - tynkowanie, - 45.44.21.00-8 - roboty malarskie, - 45.43.12.00-9 - kładzenie glazury, - 45.42.11.22-5 - instalowanie ram okiennych z tworzyw sztucznych, - 45.31.11.00-1 - roboty w zakresie okablowania elektrycznego, - 45.31.12.00-2 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych, - 45.33.11.00-7 - instalowanie centralnego ogrzewania. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.12.00-9, 45.42.11.22-5, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.33.11.00-7.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 87000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA:
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. Monter, P.O.W. 64A, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 77094.40
- Oferta z najniższą ceną: 77094.40 / oferta z najwyższą ceną: 77094.40
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Ubezpieczenie Majątku Powiatu Sieradzkiego
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sieradz w roku 2024 i 2025. Część Nr 4 i 6
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Zakładu Karnego w Sieradzu oraz OZ ZK w Sieradzu w roku 2025
- Dostawa odczynników do diagnostyki chorób infekcyjnych i alergicznych wraz z dzierżawą aparatów na 24 miesiące
- Wyłapywanie i zapewnienie opieki w schronisku bezdomnym zwierzętom z terenu Miasta Sieradza
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Sieradza w 2025 r. z prawem opcji
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika na poferment
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- Odnawialne źródła energii w budynkach użyteczności publicznej Powiatu Zduńskowolskiego w zakresie instalacji fotowoltaicznej
- Przebudowa budynku pod potrzeby Samorządowego Centrum Kulturalno-Społecznego w Jabłonnie Lackiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.