To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-05
Krasnystaw: Ochrona fizyczna osób i mienia Sądu Rejonowego w Krasnymstawie oraz monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu.
Numer ogłoszenia: 1422 - 2011; data zamieszczenia: 05.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 364488 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, ul. Poniatowskiego 31, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762801, faks 082 5763305.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia Sądu Rejonowego w Krasnymstawie oraz monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część I - usługa fizycznej ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Krasnymstawie przy ul. Poniatowskiego 31, w okresie od 01 stycznia 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. Usługa świadczona będzie w sposób ciągły, w poniedziałki w godzinach od 700 do 1800,, od wtorku do piątku w godzinach od 700 - 1600, pięć dni w tygodniu. Przez okres realizacji zamówienia usługa ta wykonywana będzie przez dwóch licencjonowanych pracowników ochrony Wykonawcy świadczącego usługi w zakresie ochrony osób i mienia, spełniającego wymogi określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). Dobowy wymiar czasu pracy każdego z nich nie będzie przekraczał 8 godzin i będzie przedstawiał się w sposób następujący: A) w poniedziałki: - jeden pracownik ochrony w godz. 700 - 1500, - drugi pracownik ochrony w godz. 1000 - 1800, B) od wtorku do piątku: - jeden pracownik ochrony w godz. 700 - 1500, - drugi pracownik ochrony w godz. 800 - 1600. Pracowników ochrony winna cechować wysoka kultura osobista, miła powierzchowność, pozytywne nastawienie do otoczenia, odpowiednia sprawność fizyczna, umiejętność działania w dyskretny, niekolidujący z funkcjonowaniem jednostki sposób, komunikatywność oraz odpowiednia prezencja (estetyczne i funkcjonalne umundurowanie). Szczegółowy zakres czynności objętych usługą ochrony obejmuje: 1. działanie mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników Zamawiającego i innych osób znajdujących się na terenie obiektu; 2. działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w szczególności włamaniom, kradzieżom lub innym formom wyprowadzenia mienia poza strefę kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń; 3. kontrolowanie osób wchodzących i wychodzących do lub z budynku, ich bagaży, wnoszonych urządzeń i sprzętu, identyfikatorów, przepustek, nie wpuszczanie do budynku osób będących pod wpływem alkoholu lub środków odurzających; 4. ochrona parkingu wraz ze znajdującymi się na nim pojazdami, w tym również kontrolowanie czy na terenie parkingu nie znajdują się pojazdy nieuprawnione do parkowania; 5. stałe prewencyjne obchody obiektu, wszystkich korytarzy, klatek schodowych oraz terenu wokół budynku, 6. udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych; 7. ochrona obiektu przed wszelkimi działaniami niepożądanymi, zwłaszcza ze strony osób trzecich, a w szczególności zapobieganie zakłóceniom porządku, zbiegowiskom i działaniom osób zakłócających pracę, kontrola pod względem możliwości wyrządzania szkód tj. sabotażu, aktów samowoli itp.; 8. natychmiastowe działanie w w/w przypadkach, 9. po zakończeniu pracy Zamawiającego sprawdzenie wszystkich korytarzy, wejść i wyjść celem ustalenia czy na terenie obiektu nie pozostały osoby nieupoważnione; 10. dokonywanie zatrzymań osób schwytanych na gorącym uczynku przestępstwa albo podejrzanych o popełnienie przestępstwa na terenie obiektu, jeżeli zachodzi obawa ucieczki, zatarcia śladów lub nie jest ustalona tożsamość tych osób. Zatrzymanie może odbyć się wyłącznie w celu bezzwłocznego przekazania ich odpowiednim organom; 11. niezwłoczne informowanie upoważnionych pracowników Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach zaistniałych na terenie budynku. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu usługi. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów, w której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonywania zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem zamówienia. Część II - usługa monitorowania systemu SWiN działającego w Sądzie Rejonowym w Krasnymstawie za pośrednictwem łączy telefonicznych lub radiowych. Wykonawcy powierzony zostanie obowiązek monitorowania i rejestracji pracy systemu SWiN. Wykonawca powinien wysłać na teren obiektu grupę interwencyjną, natychmiast po odebraniu sygnału alarmowego . Maksymalny cza dojazdu grupy interwencyjnej do budynku wynosi 5 minut. Zadaniem grupy interwencyjne jest przyjazd do obiektu i przerwanie działalności przestępczej na terenie obiektu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napapdu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MIRO" AGENCJA OCHRONY SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
"MIRO" AGENCJA OCHRONY SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
- MIRO Agencja Ochrony Sp. z o. o., ul. Bursaki 6A, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4392,00
Oferta z najniższą ceną: 1171,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4392,00
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: Ochrona fizyczna osób i mienia Sądu Rejonowego w Krasnymstawie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum Impel Security Polska Sp. z o. o. i Impel Security Provider Polska Sp. z o. o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33049,80
Oferta z najniższą ceną: 33049,80 / Oferta z najwyższą ceną: 56005,32
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Operator koparko -ładowarki kl.III"
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Remont drogi powiatowej nr 3146L Brzeziny - Majdan Surhowski - Franciszków - Orłów Murowany - Izbica na odcinku 0,291 km (ulica Klinkierniana)
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2027 r."
- REMONT DACHU NA BUDYNKU POWIATOWEGO URZĘDU PRACY
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób, budynku, lokalu i mienia Sądu Rejonowego w Oleśnie
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach zajmowanych przez jednostki Prokuratury Okręgowej w Legnicy tj.: prokuraturze w Legnicy, Lubinie i Głogowie
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej nieruchomości Polskiej Akademii Nauk położonej przy ul. Jaśkowa Dolina 31 w Gdańsku
- ZAPEWNIENIE OCHRONY I DOZORU MIENIA, NA OBIEKCIE PARKOWO-PAŁACOWYM POŁOŻONYM W MIEJSCOWOŚCI GIŻYCE, GM. IŁÓW.
- Usługi ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Głubczycach
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie będącym siedzibą Prokuratury Okręgowej w Koszalinie oraz Sądu Rejonowego w Koszalinie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.