eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrzegorzewZaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Grzegorzew: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
Numer ogłoszenia: 142385 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grzegorzew, Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1, 62-640 Grzegorzew, woj. wielkopolskie, tel. 063 2718255.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grzegorzew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wg. CPV Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu usługi udzielania kredytu tj. zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie bieżących wydatków Gminy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - kwota kredytu 1 600 000 zł. - okres spłaty rat kapitałowych - 4 lata - karencja w spłacie rat kapitałowych do 31.12.2008 r. - spłata rat kapitałowych - w równych ratach kwartalnych rozpoczęcie: styczeń 2009 r. zakończenie: grudzień 2012 r. - spłata odsetek w okresach miesięcznych - oprocentowanie wg. stopy WIBOR dla depozytów 1-miesięcznych powiększonych o marżę banku, przyjmując stopę WIBOR z 25 dnia poprzedniego miesiąca, jeżeli stopa WIBOR na ten dzień nie jest ustalana lub ogłaszana, przyjmuje się stopę WIBOR z najbliższego kolejnego dnia roboczego. 3. Zabezpieczenie - weksel in blanco z deklaracją wekslową (inna forma zabezpieczenia nie jest przewidziana) 4. Wymagany termin realizacji zamówienia Udzielenie kredytu - w trzech transzach: I transza w wysokości -500 000 PLN - 11.08.2008 r. II transza w wysokości -500 000 PLN - 10.09.2008 r. III transza w wysokości -300 000 PLN - 10.11.2008 r. IV transza w wysokości -300 000 PLN - 19.12.2008 r. 5. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO: - nie wykorzystania w całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, - wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania, - zrefundowania z kredytu wydatków poniesionych przed zawarciem umowy kredytowej, - przelania kredytu na rachunek wskazany przez zamawiającego. 6. DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - odsetki od udzielonego kredytu będą płatne w okresach jednomiesięcznych na 30 dnia każdego miesiąca począwszy od 30 sierpnia 2008 r. - spłata rat kapitałowych następować będzie w okresach kwartalnych, na 25 dnia każdego miesiąca będącego drugim miesiącem kwartału.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 4. dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; 5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 7. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje za warte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. W przypadku nie złożenia wymaganych dokumentów, zamawiający wezwie do ich uzupełnienia po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale II SIWZ wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z wypełnionym formularzem oferty - - załącznik nr 1 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie, o treści zgodnej z załącznikiem Nr 2 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. W przypadku gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie nie wynika z innych dokumentów wchodzących w skład oferty. Treść pełnomocnictwa musi dokładnie określać zakres umocowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grzegorzew.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd gminy w Grzegorzewie pl. 1000 - lecia Państwa Polskiego 1 62-640 Grzegorzew pok. nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd gminy w Grzegorzewie pl. 1000 - lecia Państwa Polskiego 1 62-640 Grzegorzew Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.