Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-02
Piotrków Trybunalski: 1. Remont 20 szt. nagrobków ofiar terroru niemieckiego z II wojny światowej położonych na cmentarzu rzymskokatolickim przy ul. Partyzantów w Piotrkowie Tryb,
2. Remont jednej mogiły zbiorowej żołnierzy WP znajdującej się na cmentarzu wojennym przy ul. Partyzantów w Piotrkowie Tryb.
Numer ogłoszenia: 142689 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Remont 20 szt. nagrobków ofiar terroru niemieckiego z II wojny światowej położonych na cmentarzu rzymskokatolickim przy ul. Partyzantów w Piotrkowie Tryb, 2. Remont jednej mogiły zbiorowej żołnierzy WP znajdującej się na cmentarzu wojennym przy ul. Partyzantów w Piotrkowie Tryb..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont ogółem 20 szt. ( tj. 14+6) nagrobków ofiar niemieckiego terroru z II wojny światowej - na Planie cmentarza rzymskokatolickiego przy ul. Partyzantów ozn. 8 i 2. ) Remont 14 nagrobków należy przeprowadzić zgodnie z zał. nr 3 do umowy a 6 nagrobków wg zał. 3A do umowy. Płyty pokrywające o wym. 180 x 70 x 5 cm (w ilości 17 szt.) i o wym. 180 x 70 x 7 cm ( w ilości 3 szt.) zostaną wykonane z jasnego granitu, nie gorszego niż Strzeblów. Płyty napisowe o wym. 70 x 60 x 8 cm (w ilości 14 szt.) i o wym. 70 x 60 x 7 cm (w ilości 6 szt.) należy wykonać z ciemnego granitu, nie gorszego niż Impala. Litery na płytach napisowych zał. nr 4 wraz z pomalowaniem, należy wykonać w miarę możliwości, w sposób tożsamy, jak na płytach zamontowanych w trakcie remontów w minionych latach. Montaż ww. płyt należy wykonać z zastosowaniem bolców mocujących i odpowiedniego kleju. Krzewy zimozielone tzw. miniaturki (gat. tuja i jałowiec płożący), spełniające wymogi jakościowe Polskich Norm dotyczących materiału szkółkarskiego, zostaną posadzone za płytami napisowymi, w odpowiednio przygotowanym gruncie. Płyty pokrywające z lastryka, które nie zostaną zdemontowane przez rodziny pochowanych ofiar, należy wykorzystać (tj. w przypadku wcześniej wyremontowanych grobów np. rząd I a, II a, III a, I b) do naprawy przejść przed remontowanymi grobami do łączenia poszczególnych elementów zastosować fugi odporne na ścieranie i wszelkie warunki atmosferyczne - dot. grobów na Planie cmentarza rzymskokatolickiego oznaczonych cyfrą 8. Przejście przed 6. grobami ozn. na Planie cyfrą 2 należy urządzić z zastosowaniem betonowych płyt chodnikowych o wy. ok. 50 x50 cm. Istniejące krawężniki, które będą ponownie wykorzystane do przedmiotowego remontu należy dokładnie oczyścić a teren odpowiednio wyrównać. Wyremontowane nagrobki wyglądem nie powinny odbiegać od tych, które zostały wyremontowane w latach ubiegłych. b) Remont mogiły zbiorowej żołnierzy Wojska Polskiego poległych w 1939 r., znajdującej się na cmentarzu wojennym z I i II wojny światowej przy ulicy Partyzantów w Piotrkowie Tryb. - na Planie cmentarza wojennego oznaczonej nr 3. Renowacja ww. mogiły będzie polegała na posadowieniu (w masie betonowej) nowych krzyży z piaskowca w odległości ok. 111 cm. Krzyże o wym. 45 x 95 x 13 cm/ powinny być wykonane z litego materiału w kolorze już istniejących na kwaterze oznaczonej nr 7,8. Wymaga się aby wszystkie elementy z piaskowca zostały zaimpregnowane odpowiednim środkiem w kolorze materiału i bezpiecznym dla środowiska. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z załącznikami do umowy, które stanowią integralną część przedmiotu zamówienia. Wymagania ogólne wykonania robót: - wszystkie roboty Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami, - podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, - w czasie wykonywania robót Wykonawca będzie utrzymywał teren w należytym porządku oraz będzie utrzymywał teren w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych a po ich zakończeniu uprzątnie teren robót i przekaże go Zamawiającemu. - Wykonawca ponosi wszelaką odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim przy realizacji przedmiotu umowy, chyba że szkoda wynikła nie z winy Wykonawcy. - warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest uwzględnienie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w szacunkowym przedmiarze robót. Wymaga się aby Wykonawca dokładnie zapoznał się z zakresem obejmującym zamówienie, przeprowadził oględziny obiektów objętych zamówieniem oraz zdobył wszelkie informacje, które są konieczne do przygotowania oferty zawarcia umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w ramach kontynuacji remontu mogił żołnierzy polskich z 1939 r. znajdujących się na cmentarzu wojennych w Piotrkowie Tryb., polegające na wyposażeniu mogiły żołnierzy polskich z 1939 roku w płytę napisową z ciemnego granitu (o wym. 190 x 60 x 7 cm) wraz z wykonaniem odpowiedniej inskrypcji.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.54.00 - Roboty na cmentarzach 45.23.63.00 - Wyrównywanie terenu cmentarzy 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2) Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca: a) Wykaże co najmniej trzy zamówienia (wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. wykonanie remontu nagrobków o wartości co najmniej 50 000,00 PLN każda - wg załącznika nr 3. b) Załączy referencje lub protokoły odbioru końcowego potwierdzające, że roboty budowlane wyszczególnione w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1. 2. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza). 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza). 4. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 5. 5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2. 8. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg załącznika nr 4.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość zmiany zawartej umowy w razie zmiany przepisów prawa wpływającej bezpośrednio na treść lub możliwość wykonania umowy, konieczności ograniczenia zakresu umowy przez Zamawiającego, wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie, a także zaistnienia innych okoliczności nie dających się przewidzieć w chwili zawierania umowy mających bezpośredni wpływ na możliwość jej wykonania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow.bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Rudowskiego 10
97-300 Piotrków Trybunalski
pokój 317.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski pokój 317.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów diagnostycznych i zużywalnych do badań bakteriologicznych wraz z wpięciem do sieci LIS oraz dzierżawa analizatora, inkubatora i aparatu do barwienia.
- ,,Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Ostrów, w jednostce ewidencyjnej 101001_2 Aleksandrów w powiecie piotrkowskim, w województwie łódzkim".
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Aleksandrów, w jednostce ewidencyjnej 101001_2 Aleksandrów w powiecie piotrkowskim, w województwie łódzkim
- Aktualizacja baz BDOT500, GESUT, EGiB
- Wykonywanie przeglądów technicznych i napraw sprzętu medycznego.
- Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne, odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej przy budynkach Stacji Uzdatniania Wody w Jarząbkowie, Oczyszczalni ścieków w Niechanowie i Urzędu Gminy w Niechanowie"
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. "Poprawa dostępu do Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu"
- Demontaż oraz montaż powłok pneumatycznych nad boiskiem B do gry w piłkę nożną przy ul. Obrońców Tobruku 11 w Warszawie w roku 2025
- Budowa sauny fińskiej zewnętrznej wraz z dostawą i montażem balii ogrodowej na działce położonej przy ul. Sportowej 11 w Kępnie wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
- Remont płyty stadionu i przebudowa terenu rozgrzewkowego Słubickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Sportowej 1 w Słubicach
- Budowa dwóch kolumbariów nr 17 i 19 na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Poprzecznej 9B w Olsztynie
więcej: Roboty na cmentarzach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.