Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-12
Tarnowskie Góry: Wykonanie opracowania pn.:
Strategia organizacji ruchu drogowego w centrum
Tarnowskich Gór
Numer ogłoszenia: 142706 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tarnowskich Górach , ul. Piastowska 8, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2852203, faks 032 2852203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mzuim.tarnowskiegory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie opracowania pn.: Strategia organizacji ruchu drogowego w centrum Tarnowskich Gór.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania pn.: Strategia organizacji ruchu drogowego w centrum Tarnowskich Gór. Obszar opracowania: centrum Tarnowskich Gór - teren zamknięty ulicami: Legionów, Bytomska, Piłsudskiego, Sienkiewicza, Powstańców Śląskich, Opolska, Wyspiańskiego, Wyszyńskiego, wraz z tymi ulicami. Zakres prac będzie obejmował: 1. Skompletowanie materiałów wyjściowych: - zakup map (nie wymaga się map do celów projektowych), - analiza i ocena wykonanych dotychczas rozwiązań układu komunikacyjnego w ramach posiadanych przez Zamawiającego opracowań, - zestawienie planowanych inwestycji układu komunikacyjnego, - zebranie ewentualnych innych materiałów, mających znaczenie dla realizacji zadania. 2. Inwentaryzację systemu komunikacyjnego: - inwentaryzacja istniejącej sieci komunikacyjnej wraz z klasyfikacją techniczną (główna, zbiorcza, lokalna, dojazdowa, wewnętrzna) - inwentaryzacja miejsc parkingowych oraz postojowych (lokalizacja, ilość, itp.) zlokalizowanych w ciągach dróg, na terenach gminnych oraz na parkingach prywatnych. 3. Ocenę istniejącej infrastruktury systemu komunikacyjnego wraz z określeniem problemów komunikacyjnych (ze szczególnym uwzględnieniem miejsc postojowych) 4. Badania i ocena funkcjonowania systemu komunikacyjnego: - badanie ruchu drogowego na obszarze objętym opracowaniem, - badanie parkowania uwzględniające: prawidłowość parkowania, rotację, - możliwość wydzielenia dróg rowerowych w pasach drogowych, - podsumowanie wyników pomiarów ruchu wraz z ich oceną. 5. Uzyskanie niezbędnych opinii, zatwierdzeń oraz konsultacji. 6. Analizę możliwych rozwiązań - wariantów zmiany organizacji ruchu drogowego, z uwzględnieniem: - wprowadzenia strefy płatnego parkowania (z określeniem możliwości sposobu poboru opłat) - przebudowy istniejącej infrastruktury drogowej, - przebudowy skrzyżowań, mających na celu usprawnienie ruchu w ścisłym centrum miasta, wygenerowanie dodatkowych miejsc postojowych i parkingowych. 7. Opracowanie wniosków, syntezy, prace wykończeniowe: - wariantowanie rozwiązań, - etapowanie realizacji układu docelowego dla każdego wariantu, - oszacowanie kosztów proponowanych rozwiązań. Wykonawca jest zobowiązany do uczestniczenia w organizowanych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach, których przedmiotem będzie strategia organizacji ruchu drogowego centrum Tarnowskich Gór w tym między innymi: 1. w spotkaniach, podczas których prezentowana będzie koncepcja systemu komunikacyjnego zaproponowana w opracowaniu organom Gminy Tarnowskie Góry (wraz z przygotowaniem prezentacji oraz jej omówieniem), 2. w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami, 3. na posiedzeniach Rady Miejskiej oraz Komisjach Rady Miejskiej, Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu przedmiot zamówienia w następujących formach i ilościach: 1. w formie elektronicznej - w 2 egzemplarzach (tekst w programie Microsoft World, rysunki w JPG, PDF), 2. w formie papierowej - w 4 egzemplarzach, 3. analizy i koncepcje oraz inne materiały na każdym etapie zostaną przekazane Zamawiającemu w zależności od potrzeb..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia polegającego na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie organizacji ruchu drogowego i o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem (dysponuje lub będzie dysponował) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 3
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących zakresach: a). ceny ofertowej; b). zmiany osób wyznaczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę do nadzorowania i kontaktów roboczych w trakcie realizacji zamówienia. 2. Zmiana ceny ofertowej może nastąpić: a). w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia o wielkość tej zmiany. 3. Osoby wyznaczone i wpisane do umowy jako osoby nadzorujące lub współpracujące w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia mogą być zmienione zarówno przez Zamawiającego i Wykonawcę. a) Zmiana osób wyznaczonych do współpracy może nastąpić po uprzednim pisemnym zawiadomieniu strony przeciwnej. Zmiana nie wymaga akceptacji strony przeciwnej. 4. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a także w sytuacji gdy konieczność takich zmian wynikła z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.mzuim.tarnowskiegory.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Piastowska 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2015 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Piastowska 8, pokój nr 305 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- "Remont drogi powiatowej 3308 S ul. Jana Pawła II w Tarnowskich Górach"
- DOSTAWA TLENU MEDYCZNEGO CIEKŁEGO WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA
- Wymiana sufitów na hali basenowej w Parku Wodny w Tarnowskich Górach
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla budynków Międzygminnego TBS Sp. z o. o. na 2025r.
- BZP.271.30.2024 Świadczenie usług ochrony osób i mienia budynków Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach przy ul. Rynek 4, ul. Sienkiewicza 2 i Sienkiewicza 2a
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych" - utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Tarnowskie Góry- w 2024 r. i 2025 r.
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa stawu w Kowalewicach Włościańskich, gmina Świercze"
- "Przebudowa stawu w Prusinowicach, gm. Świercze"
- Rozbudowa węzła przesiadkowego w Czempiniu
- Budowa stacji uzdatniania wody
- Budowa Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z wyposażeniem w niezbędne urządzenia i pojazdy
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. 07580 "Przebudowa i budowa drogi dla rowerów i drogi dla pieszych w ul. Trzebnickiej we Wrocławiu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.