eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryOpracowanie wieloletniego planu budowy i remontu dróg w Tarnowskich Górach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-22

Tarnowskie Góry: Opracowanie wieloletniego planu budowy i remontu dróg w Tarnowskich Górach
Numer ogłoszenia: 185364 - 2015; data zamieszczenia: 22.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142706 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tarnowskich Górach, ul. Piastowska 8, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2852203, faks 032 2852203.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie wieloletniego planu budowy i remontu dróg w Tarnowskich Górach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania pn.: Opracowanie wieloletniego planu budowy i remontu dróg w Tarnowskich Górach Obszar opracowania: centrum Tarnowskich Gór - teren zamknięty ulicami: Legionów, Bytomska, Piłsudskiego, Sienkiewicza, Powstańców Śląskich, Opolska, Wyspiańskiego, Wyszyńskiego, wraz z tymi ulicami. Zakres prac będzie obejmował: 1. Skompletowanie materiałów wyjściowych: - zakup map (nie wymaga się map do celów projektowych), - analiza i ocena wykonanych dotychczas rozwiązań układu komunikacyjnego w ramach posiadanych przez Zamawiającego opracowań, - zestawienie planowanych inwestycji układu komunikacyjnego, - zebranie ewentualnych innych materiałów, mających znaczenie dla realizacji zadania. 2. Inwentaryzację systemu komunikacyjnego: - inwentaryzacja istniejącej sieci komunikacyjnej wraz z klasyfikacją techniczną (główna, zbiorcza, lokalna, dojazdowa, wewnętrzna) - inwentaryzacja miejsc parkingowych oraz postojowych (lokalizacja, ilość, itp.) zlokalizowanych w ciągach dróg, na terenach gminnych oraz na parkingach prywatnych. 3. Ocenę istniejącej infrastruktury systemu komunikacyjnego wraz z określeniem problemów komunikacyjnych (ze szczególnym uwzględnieniem miejsc postojowych) 4. Badania i ocena funkcjonowania systemu komunikacyjnego: - badanie ruchu drogowego na obszarze objętym opracowaniem, - badanie parkowania uwzględniające: prawidłowość parkowania, rotację, - możliwość wydzielenia dróg rowerowych w pasach drogowych, - podsumowanie wyników pomiarów ruchu wraz z ich oceną. 5. Uzyskanie niezbędnych opinii, zatwierdzeń oraz konsultacji. 6. Analizę możliwych rozwiązań - wariantów zmiany organizacji ruchu drogowego, z uwzględnieniem: - wprowadzenia strefy płatnego parkowania (z określeniem możliwości sposobu poboru opłat) - przebudowy istniejącej infrastruktury drogowej, - przebudowy skrzyżowań, mających na celu usprawnienie ruchu w ścisłym centrum miasta, wygenerowanie dodatkowych miejsc postojowych i parkingowych. 7. Opracowanie wniosków, syntezy, prace wykończeniowe: - wariantowanie rozwiązań, - etapowanie realizacji układu docelowego dla każdego wariantu, - oszacowanie kosztów proponowanych rozwiązań. Wykonawca jest zobowiązany do uczestniczenia w organizowanych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach, których przedmiotem będzie strategia organizacji ruchu drogowego centrum Tarnowskich Gór w tym między innymi: 1. w spotkaniach, podczas których prezentowana będzie koncepcja systemu komunikacyjnego zaproponowana w opracowaniu organom Gminy Tarnowskie Góry (wraz z przygotowaniem prezentacji oraz jej omówieniem), 2. w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami, 3. na posiedzeniach Rady Miejskiej oraz Komisjach Rady Miejskiej, Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu przedmiot zamówienia w następujących formach i ilościach: 1. w formie elektronicznej - w 2 egzemplarzach (tekst w programie Microsoft World, rysunki w JPG, PDF), 2. w formie papierowej - w 4 egzemplarzach, 3. analizy i koncepcje oraz inne materiały na każdym etapie zostaną przekazane Zamawiającemu w zależności od potrzeb..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FINEO sp. z o.o., ul. Władysława IV 43, 81-395 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24477,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24477,00 / Oferta z najwyższą ceną: 184500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.