To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-07
Warszawa: Zapewnienie usług: transportu osób, transportu produktów spożywczych łatwo psujących się, transportu materiałów na stoisko, zakwaterowania oraz wyżywienia uczestników, a także zapewnienie opieki wykwalifikowanego pilota i tłumacza podczas i w związku z wizytą na Pierwszych Europejskich Targach Produktów Lokalnych odbywających się w miejscowości
le Puy en Velay (Francja)
Numer ogłoszenia: 142820 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118096 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 01, faks 22 623 19 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie usług: transportu osób, transportu produktów spożywczych łatwo psujących się, transportu materiałów na stoisko, zakwaterowania oraz wyżywienia uczestników, a także zapewnienie opieki wykwalifikowanego pilota i tłumacza podczas i w związku z wizytą na Pierwszych Europejskich Targach Produktów Lokalnych odbywających się w miejscowości le Puy en Velay (Francja).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług: transportu osób, transportu produktów spożywczych łatwo psujących się, transportu materiałów na stoisko, zakwaterowania oraz wyżywienia uczestników, a także zapewnienie opieki wykwalifikowanego pilota i tłumacza podczas i w związku z wizytą na Pierwszych Europejskich Targach Produktów Lokalnych odbywających się w miejscowości le Puy en Velay (Francja). 2. Opis przedmiotu zamówienia: Wykonawca zapewni: 1. transport autokarowy 30 uczestników wraz z bagażami: - na trasie miasto Kraków (wyjazd w dniu 8 maja 2012 r. w godzinach porannych) - Łapsze Niżne (gmina Łapsze Niżne, powiat nowotarski) - miasto Żywiec (woj. śląskie) - miasto Gryfów Śląski (woj. dolnośląskie) - miasto Strasbourg - miasto le Puy en Velay (Francja), (przyjazd w dniu 9 maja 2012 r. godz. 17.00) - na trasie miasto le Puy en Velay (Francja), (wyjazd w dniu 13 maja 2012 r. w godzinach porannych) - miasto Strasburg - miasto Gryfów Śląski (woj. dolnośląskie) - miasto Żywiec (woj. śląskie) - Łapsze Niżne (gmina Łapsze Niżne, powiat nowotarski) - miasto Kraków (przyjazd w 14 maja 2012 r.) 2. transport produktów spożywczych łatwo psujących się, w warunkach określonych w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 171 poz. 11225), o łącznej wadze 200 kg na trasie miasto Kraków (wyjazd w dniu 8 maja 2012 r. w godzinach porannych) - Łapsze Niżne (gmina Łapsze Niżne, powiat nowotarski) - miasto Żywiec (woj. śląskie) - miasto Gryfów Śląski (woj. dolnośląskie) - miasto Strasbourg - miasto le Puy en Velay (Francja), (przyjazd w dniu 9 maja 2012 r. godz. 17.00) 3. transport materiałów na stoisko na targach o łącznej wadze 300 kg na trasie miasto Kraków (wyjazd w dniu 8 maja 2012 r. w godzinach porannych) - Łapsze Niżne (gmina Łapsze Niżne, powiat nowotarski) - miasto Żywiec (woj. śląskie) - miasto Gryfów Śląski (woj. dolnośląskie) - miasto Strasbourg - miasto le Puy en Velay (Francja), (przyjazd w dniu 9 maja 2012 r. godz. 17.00) 4. transport materiałów ze stoiska na targach o łącznej wadze 300 kg na trasie miasto le Puy en Velay (Francja), (wyjazd w dniu 13 maja 2012 r. w godzinach porannych) - miasto Strasburg - miasto Gryfów Śląski (woj. dolnośląskie) - miasto Żywiec (woj. śląskie) - Łapsze Niżne (gmina Łapsze Niżne, powiat nowotarski) - miasto Kraków (przyjazd w 14 maja 2012 r.) 5. nocleg na trasie wymienionej w pkt 1 tiret 1 w pokojach dwuosobowych ze śniadaniem dla 30 uczestników, w nocy z 8 na 9 maja 2012 r., w hotelu o standardzie co najmniej 3-gwiazdkowym lub równoważnym (z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju) znajdującym się w granicach administracyjnych miasta Strasbourg lub w odległości maksymalnie 70 km od miasta Strasbourg, 6. zakwaterowanie w pokojach dwuosobowych ze śniadaniem dla 30 uczestników, w terminie od 9 maja 2012 r. (przyjazd) do 13 maja 2012 r.(wyjazd), w hotelu o standardzie co najmniej 3-gwiazdkowym lub równoważnym (z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju) w granicach administracyjnych miasta le Puy en Velay. W przypadku braku możliwości zakwaterowania uczestników w hotelu o w.w standardzie i w w.w lokalizacji, Wykonawca zapewnieni transport 30 uczestników z miejsca zakwaterowania do wyznaczonych przez Zamawiającego miejsc zbiórki (załącznik nr 6 do umowy). 7. nocleg na trasie wymienionej w pkt 1 tiret 2 w pokojach dwuosobowych ze śniadaniem dla 30 uczestników, w nocy z 13 maja na 14 maja 2012 r., w hotelu o standardzie co najmniej 3-gwiazdkowym lub równoważnym (z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju), miejsce noclegu do wyboru Wykonawcy. 8. opiekę wykwalifikowanego pilota wizyty oraz wykwalifikowanego tłumacza języka francuskiego, w terminie od dnia 9 maja 2012 r. do dnia 13 maja 2012 r., 9. wyżywienie uczestników wizyty: - obiady oraz kolacje dla 30 uczestników, w dniach: 8 maja, 9 maja, 13 maja 2012 r., - obiad dla 30 uczestników, w dniu 14 maja 2012 r., 10. Zakwaterowanie, wyżywienie, transport pilota wizyty, tłumacza oraz kierowców Wykonawca zapewni we własnym zakresie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 79.54.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO TURYSTYCZNE EWA EWA SANETRA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO TURYSTYCZNE EWA EWA SANETRA
- Biuro Turystczne EWA-Ewa Sanetra, ul. Rynek 22, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 98840,00
Oferta z najniższą ceną: 98840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98840,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont balkonów (wytypowane piony) w budynkach SMB ,,IMIELIN" przy ul. Hawajska 1,10,13, Malinowskiego 6, Warchałowskiego 1,11,13, Wasilkowskiego 3,4,6,10,14
- Wykonanie przebudowy instalacji gazu w budynkach SMB Imielin przy ul. Hawajskiej 10 i Hawajskiej 14
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 26 CZERWCA 2024 R. (SYSTEM ERP #2/2024)
- Obsługa techniczna wind oraz platform dla osób niepełnosprawnych zlokalizowanych w Oddziale Terenowym Dolnośląskim
- DZP.261.32.2024 Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej w tym wynajmu sal konferencyjnych w Zakopanem w celu organizacji konferencji: "Standardy jakości Erasmusa w praktyce szkolnej" (...)
- Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego dla sprzętu informatycznego firmy Cisco
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wyjazdów uczniów i opiekunów w ramach projektu pt.: "Uczymy się by zmieniać świat" finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Erasmus+.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W MIEJSCOWOŚCI GRZEGORZOWICE
- Usługa rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych, kolejowych na trasy krajowe i zagraniczne oraz rezerwacji i zakupu miejsc hotelowych, ubezpieczenia, pośredniczenia w procesie uzyskiwania wiz
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2024/2025 - przewozy regularne
- DZP.261.32.2024 Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej w tym wynajmu sal konferencyjnych w Zakopanem w celu organizacji konferencji: "Standardy jakości Erasmusa w praktyce szkolnej" (...)
- Kompleksowa usługa organizacji szkolenia "Marketing usług EURES i rynku pracy", wraz z jednodniową grupową wizytą studyjną w urzędzie pracy w Słowacji
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.