Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-12
Łódź: Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem do siedziby Oddziału Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
Numer ogłoszenia: 142844 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Instytutu Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu w Łodzi , ul. Elizy Orzeszkowej 31/35, 91-479 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 616 27 45, faks 0-42 616 27 48.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipn.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem do siedziby Oddziału Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego, położonej w Łodzi przy ul. E. Orzeszkowej 31/35, fabrycznie nowego, kompletnego i sprawnego technicznie sprzętu informatycznego: zestawu komputerowego z oprogramowaniem - 53 szt., drukarki etykiet - 1 szt., biblioteki taśmowej wraz z oprogramowaniem i serwerem - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt. 2 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, w kolumnie wymagane parametry techniczne urządzeń i okresu trwania gwarancji.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.21.00-5, 30.23.31.60-0, 48.82.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje, oświadczenia, dokumenty zawarte w ofercie, z których musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia stawiane warunki
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje, oświadczenia, dokumenty zawarte w ofercie, z których musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia stawiane warunki
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje, oświadczenia, dokumenty zawarte w ofercie, z których musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia stawiane warunki
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje, oświadczenia, dokumenty zawarte w ofercie, z których musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia stawiane warunki
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje, oświadczenia, dokumenty zawarte w ofercie, z których musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia stawiane warunki
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
w zakresie części I zamówienia: wykaz co najmniej 2 dostaw zestawów komputerowych, każda o wartości nie mniejszej niż 140.000,00 zł brutto w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; w zakresie części II zamówienia: wykaz co najmniej 2 dostaw urządzeń z zakresu sprzętowych rozwiązań pamięci masowej, każda o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Każdy z wykazów powinien zawierać informacje nt. wartości, przedmiotu, dat wykonania dostaw oraz podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów czy zostały one wykonane w sposób należyty, tj. poświadczeń wystawionych przez odbiorców tychże dostaw, z tym że w odniesieniu do dostaw okresowych bądź ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; oświadczeń Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia odbiorcy. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.W zakresie wykazania, że Wykonawca może polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowiązanie musi wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, określać zarówno podmiot udostępniający jak i przejmujący zasoby, charakter stosunku jaki będzie ich łączył, dokładny opis zasobu, sposób jego wykorzystania i czas jego udzielenia przy wykonywaniu zamówienia, a także zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2.W przypadku, gdy w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed notariuszem lub właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem ww. terminów. 3.W przypadku kiedy oferta zostaje złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4.W przypadku kiedy uprawnienia osoby podpisującej ofertę nie wynikają z powszechnie dostępnych dokumentów, wskazujących osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć upoważnienie do podpisania oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, w zakresie i na warunkach określonych we wzorze umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipn.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Instytutu Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu w Łodzi, ul. Elizy Orzeszkowej 31/35, 91-479 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Oddział Instytutu Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu w Łodzi, ul. Elizy Orzeszkowej 31/35, 91-479 Łódź, sekretariat Oddziału (budynek D).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający będzie w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które miały zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz, że naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa 53 szt zestawów komputerowych i 1 szt. drukarki etykiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 53 szt zestawów komputerowych i 1 szt. drukarki etykiet.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.12.00-0, 30.23.33.16-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 76
- 2. okres gwarancji - 24
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa 1 szt. biblioteki taśmowej wraz z oprogramowaniem i serwerem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 1 szt. biblioteki taśmowej wraz z oprogramowaniem i serwerem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.60-0, 48.82.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. okres gwarancji - 20
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Dostawa artykułów eksploatacyjnych do Urzędu Miasta Łodzi w 2025 r."
- Dostawa sprzętu komputerowego - urządzeń wielofunkcyjnych, laptopów i tabletów dla KWP w Łodzi
- ZP 48/24 Dostawa leku TAFAMIDISUM
- Sprzątanie pomieszczeń Rejonów Dróg Wojewódzkich oraz Obwodów Drogowych w 2025 roku w podziale na zadania
- Dostawa samochodu osobowego nieoznakowanego segmentu C typu SUV
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla Uniwersytetu Łódzkiego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w Zespole Szkół Ekonomicznych w Radomsku
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla Uniwersytetu Wrocławskiego
- D/84/2024/A Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego, część nr 3 pn. Zakup i dostawa drukarek na potrzeby projektu (...)
- Zakup i dostawa sprzętu sieciowego i komputerowego oraz oprogramowania dla Centrum Medycznego Nadarzyn do nowego obiektu znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
- Dostawa fabrycznie nowej drukarki 3D do druku z proszków metalicznych w technologii L-PBF z osprzętem umożliwiającym drukowanie,pracująca w systemie otwartym wraz z oprogra. oraz szkolenie dla PP
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.