eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójPrzedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego w postaci-aparat ultrasonograficzny szt. 1 -detektor tętna płodu szt. 1 -wózki do transportu chorych z hydrauliczną regulacją wysokości szt. 2 -wózki do transportu chorych szt. 2 -lampa jednoogniskowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Busko-Zdrój: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego w postaci: -aparat ultrasonograficzny szt. 1 -detektor tętna płodu szt. 1 -wózki do transportu chorych z hydrauliczną regulacją wysokości szt. 2 -wózki do transportu chorych szt. 2 -lampa jednoogniskowa diagnostyczna szt. 1 -ssaki elektryczne szt. 4 -pompy infuzyjne szt. 8 -inkubator zamknięty do podstawowej opieki nad noworodkiem szt. 1 dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku Zdroju wg załącznika od 1 do 8.
Numer ogłoszenia: 142924 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3782401, fax 041 3782768.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.busko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego w postaci: -aparat ultrasonograficzny szt. 1 -detektor tętna płodu szt. 1 -wózki do transportu chorych z hydrauliczną regulacją wysokości szt. 2 -wózki do transportu chorych szt. 2 -lampa jednoogniskowa diagnostyczna szt. 1 -ssaki elektryczne szt. 4 -pompy infuzyjne szt. 8 -inkubator zamknięty do podstawowej opieki nad noworodkiem szt. 1 dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku Zdroju wg załącznika od 1 do 8..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego w postaci: -aparat ultrasonograficzny szt. 1 kod wg CPV 33112200-0; -detektor tętna płodu szt. 1 kod wg CPV 33112000-8; -wózki do transportu chorych z hydrauliczną regulacją wysokości szt. 2 kod wg CPV 33192100-3; -wózki do transportu chorych szt. 2 kod wg CPV 33192100-3; -lampa jednoogniskowa diagnostyczna szt. 1 kod wg CPV 31524110-9; -ssaki elektryczne szt. 4 kod wg CPV 33190000-8; -pompy infuzyjne szt. 8 kod wg CPV 33194110-0; -inkubator zamknięty do podstawowej opieki nad noworodkiem szt. 1 kod wg CPV 33152000-0 dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku Zdroju wg załącznika od 1 do 8.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Oryginalny kod CPV: 33.11.20.00 - Sprzęt obrazujący pogłosowy, ultradźwiękowy i dopplerowski Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.20.00 - Sprzęt obrazujący pogłosowy, ultradźwiękowy i dopplerowski Oryginalny kod CPV: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Oryginalny kod CPV: 31.52.41.10 - Lampy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.41.10 - Lampy używane na salach operacyjnych Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Oryginalny kod CPV: 33.15.20.00 - Inkubatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.20.00 - Inkubatory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczny.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich 3 lat wykonali co najmniej 1 zamówienie o charakterze i wartości podobnej do przedmiotu zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważne co najmniej w dniu składania ofert; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; d) Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; e) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważną w dniu złożenia oferty. f) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tych warunków jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej trzy wykonane tego typu dostawy. g) Oświadczenie, że wykonawca akceptuje bez zastrzeżeń wszystkie warunki zawarte w SIWZ oraz załączonym projekcie umowy, oraz zobowiązuje się do jej podpisania w miejscu i czasie wskazanym przez zamawiającego; h) Formularz ofertowy zawierający dane dotyczące ceny oraz warunków płatności - termin płatności nie krótszy niż 30 dni. i) Warunki gwarancji - 24 miesięcy ale nie krótsza niż gwarancja producenta. j) Oświadczenie, że pełna dokumentacja w języku polskim zostanie dostarczona wraz z urządzeniem. k) Oświadczenie ze Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają atesty dopuszczające je do obrotu na rynku polskim, które zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.busko.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Bohaterów Warszawy 67 28 - 100 Busko Zdrój.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty ależy składać w sekretariacie Zamawiającego lub przesłać na adres: Zespół Opieki Zdrowotnej 28 - 100 Busko Zdrój ul. Bohaterów Warszawy 67. Decyduje data i godzina wpływu do Zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparat USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 1 - minimalne wymagalne parametry techniczne dla aparatu USG szt. 1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aparat UDT..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 2 - minimalne wymagalne parametry techniczne dla aparatu UDT szt. 1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.20.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wózek do przewożenia chorych z hydrauliczną regulacją wysokości..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 3 - minimalne wymagalne parametry techniczne dla wózka do przewożenia chorych z hydrauliczną regulacją wysokości szt. 2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wózek do przewożenia chorych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 4 - minimalne wymagalne parametry techniczne dla wózka do przewożenia chorych szt. 2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Lampa diagnostyczna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 5 - minimalne wymagalne parametry techniczne dla lampy diagnostycznej ściennej jedno ogniskowej szt. 1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.41.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ssak elektryczny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 6 - minimalne wymagalne parametry techniczne dla ssaka elektrycznego szt. 4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pompa infuzyjna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 7 - minimalne wymagalne parametry techniczne dla pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej szt. 8..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Inkubator zamkniety..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 8 - minimalne wymagalne parametry techniczne dla inkubatora zamkniętego do podstawowej opieki nad noworodkiem szt. 1 ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.