eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyrzyce › Organizacja usług wspierających aktywizację zawodową i społeczną oraz zdrowotną w ramach terapii psychologicznej na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pyrzycach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-15

Pyrzyce: Organizacja usług wspierających aktywizację zawodową i społeczną oraz zdrowotną w ramach terapii psychologicznej na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pyrzycach.
Numer ogłoszenia: 143173 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Poznańska 1, 74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3979046, faks 91 3979046.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pyrzyce.info/pcpr/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja usług wspierających aktywizację zawodową i społeczną oraz zdrowotną w ramach terapii psychologicznej na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pyrzycach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja usług wspierających aktywizację zawodową i społeczną oraz zdrowotną w ramach terapii psychologicznej na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pyrzycach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa stosowne oświadczenie zgodne z Formularzem nr 2 do SIWS

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający żąda następujących dokumentów wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych, lub ciągłych, również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej 5 usług szkoleniowych lub wyjazdów rehabilitacyjno turystycznych o charakterze integracyjnym dla co najmniej 20 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym ze szczególnym uwzględnieniem osób z orzeczoną niepełnosprawnością, każda o wartości co najmniej 26 000 zł brutto, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały lub są wykonywane należycie. Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć wykaz wykonywanych usług sporządzony wg propozycji stanowiącej Formularz nr 6 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa stosowne oświadczenie zgodne z Formularzem nr 2 do SIWS

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za realizację usługi szkoleniowej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia przez min. 5 osób, które spełniają następujące wymagania Psycholog o następujących kwalifikacjach - dwie osoby, z których każda posiada wykształcenie wyższe psychologiczne, min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia szkoleń, doświadczenie w pracy z osobami z orzeczoną niepełnosprawnością, przeprowadzenie min. 2 usług o zbliżonym zakresie trwających łącznie min. 64 godziny dydaktyczne każda Doradca zawodowy dwie osoby, posiadające następujące kwalifikacje wykształcenie wyższe, licencja doradcy zawodowego min. I stopnia, min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia szkoleń, doświadczenie w pracy z osobami z orzeczoną niepełnosprawnością, przeprowadzenie min. 2 usług o zbliżonym zakresie trwających łącznie min. 64 godziny dydaktyczne każda Koordynator szkolenia jedna osoba, wskazana przez Wykonawcę do pełnienia nadzoru i opieki nad grupą szkoleniową podczas całego pobytu szkoleniowego. Niezbędne kwalifikacje wykształcenie wyższe, min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie koordynacji szkoleń, doświadczenie w pracy z osobami z orzeczoną niepełnosprawnością, przeprowadzenie min. 5 usług o zbliżonym zakresie Koordynator szkolenia musi być zakwaterowany w tym samym ośrodku i być do dyspozycji grupy przez cały czas pobytu. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób wg propozycji stanowiącej Formularz nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia Wykonawca musi posiadać polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł słownie sto tysięcy złotych i zero groszy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto Wykonawcy mają obowiązek dołączyć do oferty następujące dokumenty: Ofertę cenową, stanowiącą Formularz nr 1 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. Odpowiednie pełnomocnictwo. Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 1.5 zdanie 2 lub w przypadku składania oferty wspólnej. Program szkolenia - dwa bloki tematyczne: warsztaty aktywności społecznej, zawodowej i edukacyjnej oraz psychologiczną i socjoterapeutyczną pracę z grupą. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informacja Wykonawcy o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Informacja o nienależeniu do grupy kapitałowej może być złożona na druku stanowiącym Formularz nr 3a do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z wykonawców oddzielnie. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, stanowiące Formularz nr 7 do SIWZ. Opis zaoferowanego obiektu stanowiący Formularz nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Opracowany szczegółowy program szkolenia - 50

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące istotne zmiany umowy, które będą spowodowane działaniami Zamawiającego. Zmiana terminu przeprowadzenia usług będących przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy termin usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia ulegnie zmianie z winy Zamawiającego, strony ustalą nowy, dogodny dla obu stron termin. Zmiany, które mogą nastąpić na wniosek Wykonawcy, które będą wymagały wyrażenia zgody przez Zamawiającego. Zmiana osoby prowadzącej usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia. W przypadku, gdy osoba wskazana w ofercie nie będzie mogła zrealizować usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, Wykonawca będzie musiał przedłożyć propozycję osoby, która będzie musiała spełniać takie same wymagania jak osoba wskazana w ofercie. Wraz z propozycją Wykonawca będzie musiał złożyć wszelkie niezbędne dokumenty wskazane w SIWZ. Zmiana obiektu świadczenia usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia, w przypadku, gdy sługi nie będą mogły być zrealizowane w obiekcie wskazanym przez Wykonawcę, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Wykonawca będzie musiał przedłożyć propozycję obiektu spełniającego takie same wymagania jak obiekt wskazany w ofercie. Wraz z propozycją Wykonawca będzie musiał złożyć wszelkie niezbędne dokumenty wskazane w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pyrzyce.info/pcpr/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Poznańska 1 74-200 Pyrzyce..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2013 godzina 08:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Poznańska 1 74-200 Pyrzyce sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa realizowana w ramach projektu Nowa szansa, współfinansowanego przez Unię Europejską i budżet państwa w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.