eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi przeprowadzenia szkoleń, zapewnienia udziału w konferencjach i innych form kształcenia, mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-02

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi przeprowadzenia szkoleń, zapewnienia udziału w konferencjach i innych form kształcenia, mających na celu
profesjonalizację kadr Łukasiewicz – IChP.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Chemii Przemysłowej imienia Profesora Ignacego Mościckiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387049383

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rydygiera 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-793

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@ichp.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ichp.lukasiewicz.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytut działający w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Badania w dziedzinie nauk przyrodniczych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi przeprowadzenia szkoleń, zapewnienia udziału w konferencjach i innych form kształcenia, mających na celu
profesjonalizację kadr Łukasiewicz – IChP.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4e1f711-37c6-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393161

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Promocja projektów realizowanych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ichp.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ichp.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.6.1. dokumenty elektroniczne przekazywane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w rozporządzeniu Prezesa RM z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, są sporządzane w jednym z formatów danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
3.6.2. W przypadku składania oświadczeń woli lub oświadczeń wiedzy w formie elektronicznej Zamawiający rekomenduje złożenie ich w formacie „pdf" z kwalifikowanym podpisem elektronicznym osadzonym wewnątrz pliku (tzw. PAdES).
Zamawiający rekomenduje użycie kwalifikowanego znacznika czasu przy stosowaniu podpisu elektronicznego.
Ponadto, w przypadku stosowania przez Wykonawcę znacznika podpisu Zamawiający zaleca umieszczać ww. znacznik w taki sposób, aby nie zasłaniał treści podpisywanego dokumentu.
3.6.3. Używanie Platformy w pełnym zakresie wymaga spełnienia minimalnych wymagań sprzętowo- aplikacyjnych, w tym:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
3) Włączona w przeglądarce obsługa JavaScript;
4) Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows –
w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 – Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE – JAVA w wersji OpenJDK);
5) Zainstalowana aplikacja Szafir Host;
6) Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego. Prawidłowość zainstalowania ww. komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.
3.6.4. Dopuszcza się następujące formaty plików przekazywanych przez Wykonawców za pośrednictwem platformy (pliki do wielkości 2 GB):
1) Do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne dopuszcza się następujące formaty danych: txt, rtf, xps, odt, ods, odp, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, pdf.
2) Do danych zawierających informację graficzną dopuszcza się następujące formaty danych: jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg.
3) Do danych zawierających informację dźwiękową lub filmową dopuszcza się następujące formaty danych: wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv.
4) Do danych zawierających grafikę wektorową dopuszcza się format danych: dwg.
5) Do kompresji (zmniejszenia objętości) dokumentów elektronicznych dopuszcza się następujące formaty danych: zip, tar, gz, gzip, 7z.
6) Do elektronicznego podpisywania, opatrywania pieczęcią elektroniczną i szyfrowania dokumentów elektronicznych dopuszcza się następujące standardy podpisów i szyfrowania: XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Pobrane w formacie XML z Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, podpisane przy pomocy Profilu Zaufanego dokumenty pdf dopuszcza się do wielkości pliku 10 MB.
3.6.5. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
3.6.6. Czasem odbioru danych przez Platformę jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.
4. Oferty oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Postanowienia związane z ochroną danych osobowych zawarte są w Rozdziale XXIV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 9/U/KPO/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – „Szkolenia miękkie”
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na zorganizowaniu
i przeprowadzeniu szkoleń miękkich z zakresu zarządzania projektami wraz z kursem certyfikującym oraz rozwoju kompetencji strategicznych a także szkoleń specjalistycznych z zakresu zarządzania jakością, w ramach zadań/projektów: Rozwój infrastruktury badawczej w innowacyjnych obszarach technologii farmaceutycznych
i niskoemisyjnych w ramach Łukasiewicz – IChP – „Kampus Mościcki" oraz Centrum Technologii Wytwarzania API – „Kampus Mościcki” II realizowanych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO) w celu stworzenia nowej infrastruktury badawczej w zmodernizowanych i przebudowanych obiektach Łukasiewicz - IChP, przy ul. Rydygiera 8 w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – dla części 1.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

80420000-4 - Usługi e-learning

80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp przewiduje się udzielenie (w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego) dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego (tzw. „zamówień podobnych”), w następującym zakresie: Szkolenia miękkie.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Koordynatora (D)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość (J)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – „Konferencje”
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na zorganizowaniu wyjazdów na konferencje dla pracowników zamawiającego, w ramach zadania/projektu: Rozwój infrastruktury badawczej
w innowacyjnych obszarach technologii farmaceutycznych i niskoemisyjnych w ramach Łukasiewicz – IChP – „Kampus Mościcki" realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO) w celu stworzenia nowej infrastruktury badawczej w zmodernizowanych i przebudowanych obiektach Łukasiewicz - IChP, przy ul. Rydygiera 8 w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – dla części 2.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp przewiduje się udzielenie (w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego) dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego (tzw. „zamówień podobnych”), w następującym zakresie: Konferencje.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Koordynatora (D)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – „Studia podyplomowe”
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na zorganizowaniu uczestnictwa pracowników Zamawiającego w różnych studiach podyplomowych, w ramach zadań/projektów: Rozwój infrastruktury badawczej w innowacyjnych obszarach technologii farmaceutycznych i niskoemisyjnych w ramach Łukasiewicz – IChP – „Kampus Mościcki" oraz Centrum Technologii Wytwarzania API – „Kampus Mościcki” II realizowanych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO) w celu stworzenia nowej infrastruktury badawczej
w zmodernizowanych i przebudowanych obiektach Łukasiewicz - IChP, przy ul. Rydygiera 8 w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – dla części 3.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp przewiduje się udzielenie (w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego) dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego (tzw. „zamówień podobnych”), w następującym zakresie: Studia podyplomowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Koordynatora (D)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – „Szkolenia specjalistyczne”
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na zorganizowaniu
i przeprowadzeniu szkoleń specjalistycznych zgodne z obszarami badawczymi występującymi w projektach, w ramach zadań/projektów: Rozwój infrastruktury badawczej w innowacyjnych obszarach technologii farmaceutycznych
i niskoemisyjnych w ramach Łukasiewicz – IChP – „Kampus Mościcki" oraz Centrum Technologii Wytwarzania API – „Kampus Mościcki” II realizowanych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO) w celu stworzenia nowej infrastruktury badawczej w zmodernizowanych i przebudowanych obiektach Łukasiewicz - IChP, przy ul. Rydygiera 8 w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – dla części 4.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp przewiduje się udzielenie (w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego) dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego (tzw. „zamówień podobnych”), w następującym zakresie: Szkolenia specjalistyczne.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Koordynatora (D)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość (J)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
2. Uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4. Zdolność techniczna lub zawodowa.
Określenie warunków:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

A. Dla Części 1 - „Szkolenia miękkie”:
4.1. Posiada doświadczenie:
Wykonawca posiada doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w wykonaniu* lub/i wykonywaniu** co najmniej dwóch usług polegających na realizacji cykli szkoleniowych, w ramach których realizowane były szkolenia z zarządzania zespołem i/lub zarządzania projektami, przy czym:
- wartość każdej usługi cyklu szkoleniowego wynosiła/wynosi co najmniej 300.000,00 zł brutto*** (słownie: trzysta tysięcy złotych),
- długość każdego cyklu szkoleniowego była/jest nie mniejsza niż 30 dni szkoleniowych,
- przynajmniej 50% zrealizowanych godzin szkoleniowych każdego cyklu szkoleniowego odbywało się w formule stacjonarnej.
4.2. Dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe lub doświadczenie:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami (personelem kluczowym):
1) Koordynator, posiadający wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu realizacją cykli szkoleniowych oraz który zrealizował co najmniej 2 (dwa) cykle szkoleniowe, o wartości każdego z tych cykli nie mniejszej niż 300 000 zł brutto***.
2) Trener z dziedziny zarządzania zespołem lub rozwojem kompetencji, posiadający wykształcenie wyższe, który
w ciągu ostatnich 3 lat przeprowadził co najmniej 10 dni szkoleniowych (minimum 40 godzin zegarowych) szkoleń w zakresie kształtowania rozwoju kompetencji zespołu.
3) Trener z dziedziny zarządzania projektami, posiadający wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania projektami lub wykształcenie wyższe podyplomowe z zakresu zarządzania projektami który w ciągu ostatnich 3 lat przeprowadził co najmniej 20 dni szkoleniowych (minimum 60 godzin zegarowych) szkoleń w zakresie zarządzania projektami.
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia publicznego, także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji przez personel kluczowy.

B. Dla Części 2 – „Konferencje”:
4.1. Posiada doświadczenie:
Wykonawca posiada doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w wykonaniu* lub/i wykonywaniu** co najmniej dwóch usług polegających na zorganizowaniu, cykli konferencyjnych, rozumianych jako zapewnienie udziału w min. 3 konferencjach w Polce lub za granicą dla grupy pracowników lub zorganizowanie min. 3 konferencji, przy czym:
- wartość każdej usługi cyklu konferencyjnego wynosiła/wynosi co najmniej 300.000,00 zł brutto*** (słownie: trzysta tysięcy złotych),
- przynajmniej 50% konferencji każdego cyklu odbywało się w formule stacjonarnej.
4.2. Dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe lub doświadczenie:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami (personelem kluczowym):
1) Koordynator, posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu realizacją cykli konferencyjnych oraz który zrealizował co najmniej 2 (dwa) cykle konferencyjne [cykl konferencyjny rozumiany jako zapewnienie udziału w min. 3 konferencjach w Polce lub za granicą dla grupy pracowników lub zorganizowanie min. 3 konferencji], o wartości każdego z tych cykli nie mniejszej niż 300 000 zł brutto***.
2) specjalista ds. organizacji podróży służbowych, który w ciągu ostatnich 3 lat zorganizował co najmniej 10 podróży służbowych, w tym 5 za granicę, o wartości nie mniej niż 30 000 zł brutto*** każda.
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia publicznego, także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji przez personel kluczowy.

C. Dla Części 3 – „Studia podyplomowe”:
4.1. Posiada doświadczenie:
Wykonawca posiada doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w wykonaniu* lub/i wykonywaniu** co najmniej dwóch usług polegających na zapewnieniu udziału minimum 10 osób w minimum 3 różnych studiach podyplomowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto****, przy czym przynajmniej 50% zajęć odbywało się w formule stacjonarnej.
4.2. Dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe lub doświadczenie:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami (personelem kluczowym):
1) Koordynator, posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie w zapewnieniu uczestnictwa pracowników w studiach podyplomowych, który zrealizował co najmniej 2 (dwie) usługi dla pracowników, a wartość każdej usługi była nie mniejsza niż 50 000 zł brutto***;
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia publicznego, także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji przez personel kluczowy.

D. Dla Części 4 – „Szkolenia specjalistyczne”:
4.1. Posiada doświadczenie:
Wykonawca posiada doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w wykonaniu* lub/i wykonywaniu** co najmniej dwóch usług polegających na realizacji cykli szkoleniowych, w ramach których realizowane były szkolenia specjalistyczne z zakresu chemii lub biotechnologii lub farmacji, przy czym:
- wartość każdej usługi cyklu szkoleniowego wynosiła/wynosi co najmniej 150.000,00 zł brutto*** (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych),
- przynajmniej 50% zrealizowanych godzin szkoleniowych każdego cyklu szkoleniowego odbywało się w formule stacjonarnej.
4.2. Dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe lub doświadczenie:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami (personelem kluczowym):
1) Koordynator, posiadający wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu realizacją cykli szkoleniowych oraz który zrealizował co najmniej 2 (dwa) cykle szkoleniowe o wartości każdego z tych cykli nie mniejszej niż 150 000 zł brutto***.
2) Trener z dziedziny szkoleń dla przemysłu farmaceutycznego lub komercjalizacji w obszarze farmacji lub biotechnologii lub chemii, posiadający wykształcenie wyższe (co najmniej inżynierskie), który w ciągu ostatnich 3 lat przeprowadził co najmniej 10 dni szkoleniowych (minimum 40 godzin zegarowych) szkoleń w zakresie komercjalizacji lub wdrożeń z zakresu farmacji lub biotechnologii lub chemii.
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia publicznego, także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji przez personel kluczowy.

Uwaga. Szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu zawarty został w Rozdziale V SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia) składanych na wezwanie zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu:
1.1. Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego to tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ).
Uwaga!
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dokument, o którym mowa powyżej, musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia) składanych na wezwanie zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 Ustawy.
2.1. Wykaz usług, wykonanych (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane), a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert).
Uwaga!
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych/wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu/wykonywaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył/uczestniczy (które zrealizował/realizuje).
2.2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający - na potwierdzenie, że oferowane usługi w zakresie Części 1 i Części 4 spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria – żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:
1.1. W przypadku składania oferty na Część 1 – „Szkolenia miękkie” Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą program szkolenia „Zarządzanie ryzykiem w projekcie” dla grupy: Pracownicy Laboratorium Chemii Leków i Produktów Pokrewnych i Laboratorium Analityki Farmaceutycznej.
1.2. W przypadku składania oferty na Część 4 – „Szkolenia specjalistyczne” Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą program szkolenia „Zarządzanie rozwojem nowych wdrożeń w przemyśle farmaceutycznym w ujęciu praktycznym”.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Szczegółowy wykaz wymaganych oświadczeń lub dokumentów określa Rozdział VIII SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Określone w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Stosownie do postanowień art. 455 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, wobec czego ww. zmiany oraz warunki tych zmian zostały określone w PPU (załącznik do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ichp.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-17 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.