eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (nr sprawy EO-2732 / 50 / 08)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Lublin: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (nr sprawy EO-2732 / 50 / 08)
Numer ogłoszenia: 143510 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, fax 081 5329486.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (nr sprawy EO-2732 / 50 / 08).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - 1 pozycja, Zadanie 2 - 1 pozycja, Zadanie 3 - 1 pozycja, Zadanie 4 - 3 pozycje.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223/2007 r., poz 1655), Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO 1. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o posiadaniu wszelkich wymaganych dla danego towaru dokumentów dopuszczających do stosowania na rynku polskim ( np. deklaracja zgodności wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej lub wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używanie lub inny dokument równoważny). Na każde pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się udostępnić dokument do wglądu. 2. Do oferty należy dołączyć instrukcję obsługi (sposób użytkowania) w opakowaniu zbiorczym zamawianego przedmiotu. 3. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączyć ulotkę lub folder zawierające opis oraz zdjęcie zamawianego przedmiotu, z zaznaczeniem którego zadania i pozycji dotyczą. 4. Do oferty należy dołączyć próbki określone w części III SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, ul. St. Staszica 16, 20-081 Lublin, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Budynek Dyrekcji - pokój nr 1. Cena za SIWZ 10,00 PLN + 22% VAT..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Szpitala, pokój nr 5. Ul. Staszica 16, 20-081 Lublin..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd do pobierania i wstrzykiwania leków z filtrem bakteryjnym 0,45µm, filtrem cząstkowym 5 µm. - 13500 szt. port do pobierania leków typu luer,-wyposażenie w filtr antybakteryjny gwarantujący aseptykę czynności,-filtr cząsteczkowy nie przepuszczający cząsteczek materii o średnicy mniejsze niż 5 µm,-zamknięcie przyrządu w postaci zatyczki szczelnie przylegającej do portu pobierania,-wąski, ostry kolec umożliwiający łatwe i bezpieczne wkłucie do pojemnika zbiorczego, (osłonięty nasadką z tworzywa sztucznego zabezpieczająca kolec przed skażeniem podczas otwierania opakowania)-możliwość wielokrotnego aseptycznego pobierania z pojemnika zbiorczego np. leku, płynu,-kompatybilność przyrządu z opakowaniami leków i płynów,-posiadający zastawkę zabezpieczającą lek przed wyciekaniem po rozłączeniu strzykawki. -sterylny, pakowany pojedynczo..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd do pobierania i wstrzykiwania leków (cytostatyków) z filtrem aerozolowym 0,2 µm, dla wszystkich opakowań o poj. 3-1000ml - 500szt. - filtr cząstkowy 5 µm, filtr aerozolowy 0,2 µm, zabezpieczający przed toksycznymi aerozolami podczas rozpuszczania suchych substancji,- szczelna zatyczka zamykająca łącznik ze zintegrowaną zastawką i wbudowanym filtrem, zapewniająca maksymalną ochronę przed zanieczyszczeniami,- ostry kolec (osłonięty nasadką z tworzywa sztucznego zabezpieczająca kolec przez skażeniem podczas otwierania opakowania),- samozamykająca zatyczka (korek portu) połączenia ze strzykawką,- ergonomiczny kształt umożliwiający łatwe wprowadzenie kolca w korek,- posiadający zastawkę zabezpieczającą lek przed wyciekaniem po rozłączeniu strzykawki.- sterylny, pakowany pojedynczo..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr 5 µm do wstrzyknięć i aspiracji leków z ampułek, zakończone końcówką Luer-Locksterylny, pakowany pojedynczo. - 2300 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. zestaw do drenażu opłucnej - cienkociśnieniowa igła punkcyjna ze szlifem. Cewnik wykonany z poliuretanu, kontrastujący w rtg, którego część dystalna zakończona jest otworem, w linii bocznej szereg otworów wspomagających drenowanie, koniec proksymalny z końcówką umożliwiającą szczelne podłączenia z zastawką antyrefluksową. Strzykawki 50-60 ml trzyczęściowe. Podwójne zastawki antyrefluksowe z łącznikiem, kranik trójdrożny, worek 1,5 - 2 litrowy/ sterylny, pakowany pojedynczo. - 210 szt. 2. zestaw do diagnostycznego nakłucia i płukania otrzewnej, trokar punkcyjny w rozmiarze 10 Ch - matalowa prowadnica z regulowaną głębokością wkłucia i kaniula z tworzywa. Skalpel z plastikowym trzonkiem, cewnik wykonany z poliuretanu, którego część dystalna zakończona jest gładko w postaci oliwki, w linii bocznej szereg otworów wspomagających drenowanie, koniec proksymalny z końcówką Luer umożliwiające szczelne podłączenie ze strzykawką - sterylny, pakowany pojedynczo. - 120szt. 3. zestaw do punkcji jamy opłucnej, kaniula punkcyjna z krótkim szlifem dł. 80mm. Kranik trójdrożny, dren łączący z końcówką Luer, styrzykawki 60 ml trzyczęściowe, worek 2 l - sterylny, pakowany pojedynczo. - 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.