Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-27
Katowice: Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek i aparatu cyfrowego
Numer ogłoszenia: 143518 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek i aparatu cyfrowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego: komputerów, monitorów, notebooków, drukarek sieciowych, aparatu cyfrowego, przełącznika KVM, zasilaczy awaryjnych, oprogramowania. 1. Część I: - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku do niniejszej specyfikacji: 1.1. Drukarka HP LaserJet 3005dn lub równoważna - ilość 20 sztuk; 1.2. Drukarka EPSON AcuLaser C9100DT lub równoważna - ilość 1 sztuka; 1.3. Drukarka EPSON AcuLaser C3800DTN lub równoważna - ilość 1 sztuka; 1.4. Zestaw fotograficzny (korpus dSLR, obiektyw, lampa błyskowa, torba, karta pamięci, zestaw akumulatorków z ładowarką) - ilość 1 sztuka; 1.5. Monitor LCD - ilość 47 sztuk; 1.6. Monitor LCD EIZO FlexScan S1921 lub równoważny - ilość 3 sztuki; 1.7. Zasilacz awaryjny APC 750VA (SUA750RMI1U) lub równoważny - ilość 5 sztuk; 1.8. Zasilacz awaryjny APC 1500VA (SUA1500RMI2U) lub równoważny - ilość 2 sztuki; 1.9. Zasilacz awaryjny APC 2200VA (SUA2200RMXLI3U) lub równoważny - ilość 1 sztuka; 1.10.Przełącznik KVM do istniejących serwerów FSC RX200-S3 (numer producenta S26361-K995-V502) i FSC TX200-S3 (numer producenta S26361-K981-V131) - ilość 1 sztuka; 1.11. Kable transmisyjne do przełącznika KVM z punku 3.1.10 SIWZ - ilość 7 sztuk; 1.12. Komputer wraz z oprogramowaniem (konfiguracja sprzętowa I) - ilość 44 sztuki; 1.13. Komputer wraz z oprogramowaniem (konfiguracja sprzętowa II) - ilość 6 sztuk; 1.14. Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem (konfiguracja sprzętowa I) - ilość 1 sztuka; 1.15. Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem (konfiguracja sprzętowa II) - ilość 3 sztuki; 1.16. Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem (konfiguracja sprzętowa III) - ilość 1 sztuka; 1.17. Oprogramowanie Adobe Creative Suite 3 Design Premium - ilość 1 sztuka; 2. Część II: 2.1. Drukarka HP LaserJet 3005dn lub równoważna, tzn. o parametrach technicznych nie gorszych niż: - ilość 15 sztuk: Technika druku: laserowa w oparciu o toner; Prędkość druku: min. 33 stron-minutę; Normatywne obciążenie: min. 100000 stron-miesiąc; Pojemność głównej szuflady na papier: min. 500 stron; Moduł druku dwustronnego: tak, wbudowany; Komunikacja: min. interface sieciowy (RJ45) o prędkości min. 100Mbps wraz z możliwością zdalnego zarządzania drukarką poprzez serwis WWW i port USB w wersji min. 2.0; Obsługiwane języki drukowania: min. PCL 5e i PCL 6; Maksymalny zużycie energii podczas drukowania: max. 600W; Wydajność tonera: min. 13 tys. stron przy 5% pokryciu strony (zgodnie z normą ISO-IEC 19752); Gwarancja: 3 lata (gwarancja producenta) realizowana na specjalnych warunkach obejmujących czas realizacji -NextBusinessDay-i miejsce serwisu w miejscu instalacji -oraz z możliwością realizacji przez serwis producenta z pominięciem dostawcy;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.23.32.30 - Drukarki i plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery Oryginalny kod CPV: 33.45.10.00 - Aparaty fotograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stosownymi dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - przedstawiony w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej -Za zgodność z oryginałem- i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie. 2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej -Za zgodność z oryginałem- i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie. 3 Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w pkt 1. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notarialnie. 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zawarte w formularzu zał. Nr 2 - przedstawione w formie oryginału. 5. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenia muszą złożyć wszyscy Wykonawcy. 6. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, należy złożyć dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8 ust. 8.1 - 8.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawione w terminach podanych powyżej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30, pok. 325, III piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30, pok. 352, III piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, DRUKAREK I APARATU CYFROWEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część I: - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku do niniejszej specyfikacji: 1.1. Drukarka HP LaserJet 3005dn lub równoważna - ilość 20 sztuk; 1.2. Drukarka EPSON AcuLaser C9100DT lub równoważna - ilość 1 sztuka; 1.3. Drukarka EPSON AcuLaser C3800DTN lub równoważna - ilość 1 sztuka; 1.4. Zestaw fotograficzny (korpus dSLR, obiektyw, lampa błyskowa, torba, karta pamięci, zestaw akumulatorków z ładowarką) - ilość 1 sztuka; 1.5. Monitor LCD - ilość 47 sztuk; 1.6. Monitor LCD EIZO FlexScan S1921 lub równoważny - ilość 3 sztuki; 1.7. Zasilacz awaryjny APC 750VA (SUA750RMI1U) lub równoważny - ilość 5 sztuk; 1.8. Zasilacz awaryjny APC 1500VA (SUA1500RMI2U) lub równoważny - ilość 2 sztuki; 1.9. Zasilacz awaryjny APC 2200VA (SUA2200RMXLI3U) lub równoważny - ilość 1 sztuka; 1.10.Przełącznik KVM do istniejących serwerów FSC RX200-S3 (numer producenta S26361-K995-V502) i FSC TX200-S3 (numer producenta S26361-K981-V131) - ilość 1 sztuka; 1.11. Kable transmisyjne do przełącznika KVM z punku 3.1.10 SIWZ - ilość 7 sztuk; 1.12. Komputer wraz z oprogramowaniem (konfiguracja sprzętowa I) - ilość 44 sztuki; 1.13. Komputer wraz z oprogramowaniem (konfiguracja sprzętowa II) - ilość 6 sztuk; 1.14. Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem (konfiguracja sprzętowa I) - ilość 1 sztuka; 1.15. Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem (konfiguracja sprzętowa II) - ilość 3 sztuki; 1.16. Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem (konfiguracja sprzętowa III) - ilość 1 sztuka; 1.17. Oprogramowanie Adobe Creative Suite 3 Design Premium - ilość 1 sztuka;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA DRUKAREK.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka HP LaserJet 3005dn lub równoważna, tzn. o parametrach technicznych nie gorszych niż: - ilość 15 sztuk: Technika druku: laserowa w oparciu o toner; Prędkość druku: minimalna 33 stron na 1 min. Normatywne obciążenie: min. 100000 stron-miesiąc; Pojemność głównej szuflady na papier: min. 500 stron; Moduł druku dwustronnego: tak, wbudowany; Komunikacja: min. interface sieciowy (RJ45) o prędkości min. 100Mbps wraz z możliwością zdalnego zarządzania drukarką poprzez serwis WWW i port USB w wersji min. 2.0; Obsługiwane języki drukowania: min. PCL 5e i PCL 6; Maksymalny zużycie energii podczas drukowania: max. 600W; Wydajność tonera: min. 13 tys. stron przy 5% pokryciu strony (zgodnie z normą ISO/IEC 19752); Gwarancja: 3 lata (gwarancja producenta) realizowana na specjalnych warunkach obejmujących czas realizacji -NextBusinessDay-miejsce serwisu -w miejscu instalacji -oraz z możliwością realizacji przez serwis producenta z pominięciem dostawcy;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.30-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeglądy okresowe oraz serwisy klimatyzacji w samochodach służbowych GDDKiA Oddział w Katowicach
- Świadczenie usługi pralniczej dla OSK w Katowicach
- "Wynajem i serwis odzieży do pomieszczeń typu "cleanroom"
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- "Modernizacja miejskiego placu zabaw przy MDK Koszutka filia Dąb w Katowicach"
- Usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na części w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby sal dydaktycznych Collegium Inventorum Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w Oświęcimiu.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego - wyposażenie pracowni BCU
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby sal dydaktycznych Collegium Inventorum Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w Oświęcimiu.
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.